Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen uhkaa polttaa toisen omakotitalon riidellessä?

Vierailija
17.11.2017 |

Entinen nuoruuden miesystävä uhkasi noin.
Eron sattuessa koska petin häntä toisen kanssa.
No ex mies uhkasi sytyttää tämän mieheni(jonka kanssa petin) omakotitalon palamaan yöllä, kun tämä nukkuu sielä.

Joutuivat ensin tappeluun ja exäni hävisi sen pieni kokoisena ja lähti todella vihaisena kompuroiden pois ja oli myöhemmin lähetellyt minulle viestejä, että sytyttää ensi yönä tuon miehen talon palamaan, kun se nukkuu sielä..
Mietin vain, että mikä tuollaista miestä vaivaa? Onko narsisti?
Siis ihan aikuinen ihminen vakavissaan uhkaili tuollaisia

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, että suuttuneena puhuu tuollaisia. Ei häntä välttämättä mikään vaivaa..

Vierailija
2/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton uhkaus. Yhteys poliisiin, joka ottanee yhteyttä mieheen, voitte myös erikseen pyytää sitä. Tämä yleensä riittää estämään suunnitelmien totetumisen, kun tietää, että nalkkiin jäisi.

Vierailija
4/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ex mies uhkasi sytyttää tämän mieheni(jonka kanssa petin) omakotitalon palamaan yöllä, kun tämä nukkuu sielä.

Joutuivat ensin tappeluun ja exäni hävisi sen pieni kokoisena ja lähti todella vihaisena kompuroiden pois ja oli myöhemmin lähetellyt minulle viestejä, että sytyttää ensi yönä tuon miehen talon palamaan, kun se nukkuu sielä..

Umpihullu se on. Ei kestänyt eroa. Toiset sekoo noin. Mun tyttöystävän ex mies on tappanut mut nyt noin 75 kertaa. Kolme vuotta ollaan oltu yhdessä ja mun tyttöystävä oli sinkkuna 2 vuotta. Sitkee sen ex äijä.

Vierailija
5/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Vierailija
6/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin poliisille Tyyppi on tehnyt laittoman uhkauksen, uhannut tuhopoltolla!

Vierailija
7/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit talteen ja ruutukaappaukset kaikesta ja poliisille.

Vierailija
8/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseillä ihan normaali reaktio.. Epänormaalia ois oikeasti polttaa se tönö.

Vierailija
9/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille voi tehdä sähköisesti rikosilmoituksen. Samoin tuo tappelu kuuluisi ilmoittaa..tosin saattaa saada silloin myös itse saada syytteen pahoinpitelystä.

Vierailija
10/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole normaalia edes vitsillä.

Vierailija
11/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni.

Vierailija
12/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen ihminen kuin minäkin. En edes halua tietää millä kaikilla hirveyksillä olenkaan ikinä uhkaillut.

Vierailija
13/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaisin poliisille Tyyppi on tehnyt laittoman uhkauksen, uhannut tuhopoltolla!

Käytännössä uhkailee murhan yrityksellä.

Vierailija
14/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia.

Tämä saanut alapeukkuja? Aika kiinnostavaa porukkaa täällä palstalla joiden mielestä toisen omaisuuden ja hengen menolla uhkaaminen on normaalia. Vaikka olisi petetty vaikka miten, ei se oikeuta tuollaiseen.

Vierailija
15/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että erosit tuosta.

Vierailija
16/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia.

Tämä saanut alapeukkuja? Aika kiinnostavaa porukkaa täällä palstalla joiden mielestä toisen omaisuuden ja hengen menolla uhkaaminen on normaalia. Vaikka olisi petetty vaikka miten, ei se oikeuta tuollaiseen.

Trolleja täynnä palsta. En usko, että kukaan on oikeasti sitä mieltä, että tuo on ok, petetty tai ei.

Vierailija
17/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tapaus, joka pitää sotkea suohon.

Minua on joskus uhattu yhtä vakavasti ja silloin vastasin tyypille kysymällä erittäin asiallisesti onko hän nyt ihan varmasti tosissaan koska jos on, niin silloin minun tulevat toimeni lähtevät siltä pohjalta, että olen suojelemassa omaa henkeäni. Kummasti muuttui ääni kellossa.

Vierailija
18/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ihminen. Tuollaista jos kuulisin, niin vahvistuisi vaan se, että tyyppi on ja pysyy eksänä.

Vierailija
19/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vellihousut uhkailee tuolla tapaa... toki uhkaus pitää otta vakavasti ja jos toistaa ottaa yhteyttä virkavaltaan.

Toisaalta löytyyhän meiltä "ihmisiä", jotka eivät tiedä mihin rahansa laittaisivat... Juuri oli uutisissa juttua kahdesta nuoresta miehestä, jotka tampereella polttivat neljä kuorma-autoa, joiden arvo oli muutama 100 000€. Tuolle rahalle ainakin minä olisin keksinyt parempaakin käyttöä... Varmaankin kiva maksella kuorma-autoja vakuutusyhtiölle samaan aikaan muut kaverit maksavat asuntojaan ja reissaavat ympäri mualimaa. Valintakysymys siis.

Vierailija
20/29 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku katkeroitunut kovassa raivoissaan uhonnut kilttimies jota otti päähän se että joku jännämies paukuttaa hänen muijaansa ja vielä kun kilttimies Yrittää antaa turpiin jännämiehelle mutta saakin vielä itse nokkiinsa ja pahoittaa mielensä verisesti.

Siis oli todella huono päivä kilttimiehelle, mutta toisinaan shit happens... Ei varmasti tarkoittanut sitä uhkausta kuitenkaan ihan tosissaan, kunhan vaan päätteli vähän höyryjä.

Noiden tapahtumien jälkeen kilttimies varmasti suuteli montaa Pirkka oluttölkkien kylmää metallista pintaa ja itki..... jännämies oli voittanut jälkeen.