mites järjestäisin tän asian?
Mulla on 1vee poika, jonka kanssa oon kerta kaikkiaan kyllästynyt olemaan kotona. Mä en osaa vaan jotain leikkiä ja siivota, vaan haluan ehdottomasti tehdä jotain järkevää, vaikkapa käännöstöitä. Mutta ei tuu mitään kun toi koko ajan vaatii huomiota tai sitten sotkee ja tuhoaa. Kun menee päiväunille mä oon niin puhki etten saa tehtyä mitään. kämppäkin on ihan kaaoksessa kun en jaksa siivota niin nopeasti kun toi sotkee.
Toisaalta en kehtaa olla " huono äiti" ja viedä tota päiväkotiin. Koko suku olettaa että sen kanssa pitää olla kotona vähintään kolmevuotiaaksi. Miten asian sais järkevästi hoidettua? Saisiko 1-vuotiasta jo vietyä joihinkin kerhoihin? Vaikka eri paikkaan joka päivä? Siis niin ettei mun tartte olla mukana, perhekerhoissa käyminenkin on tosi turhauttavaa kun ei saa töitä tehtyä edes sen vertaa kun kotona. Välillä kyllä käyn siellä tylsistymässä että lapsi oppis olemaan muittenkin kanssa.
Kommentit (2)
mutta itselläni on myös melkein 1 vuotias poika, ja sama jutttu, talo on aivan mullin mallin aina kun hän on hereillä. Itselleni siisti koti on hurjan tärkeä, ja jonkin aikaa jaksoin aina pojan jäljet heti siivota. Mutta nyt annan pojan touhuta ja siivoan vasta kun menee päiväunille ja illalla nukkumaan. Onpahan edes pari tuntia päivässä siistiä :o)
teidän perheen tarpeiden mukaan, ei muiden oletusten mukaan. Äläkä ainakaan vie tuon ikäistä eri kerhoihin joka päivä, hän vaatii pysyvyyttä ja turvaa elämäänsä. Ei se päiväkoti ole huono vaihtoehto teidän tilanteessa. Alle 1-vuotiaita sinne ei mielestäni pitäisi viedä. Tämän siis vastaan, vaikka uskon, että porvoosta olet...