Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä "epänaisellisia" ominaisuuksia sinulla on?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaiset sääret

Vierailija
2/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilen joskus oikein rumasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronskit jutut mitä suollan, röhönauru, ei tartte auttaa asenne. Onnellisuus esim. uudesta pistolapiosta tai lumikolasta. En käy kampaajalla enkä piittaa meikata. Parturoin ja värjään itse kuontaloni.

Vierailija
4/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieleni vetästä sua sträppärillä hanuriin.

Vierailija
5/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieren ihan helvetisti! Jopa unissani. Hävettää. Onneksi ei usein miehiä käy yökylässä.

Vierailija
6/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan osaa sanoa kun en edes tiedä, mikä on epänaisellista.

Vierailija
7/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan autoa, nostan salilla miesten painoja, kuuntelen raskasta musaa. Pukeudun ja meikkaan kyllä naisellisesti.

Vierailija
8/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotypiaan nähden, looginen ajattelukyky ja iso palkka.

Vierailija
9/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun röhnöttäen jalat leväällään.

Vierailija
10/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Olen nainen. Sataprosenttisesti naisellinen siis.

Vierailija
11/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaiset jalat, iso pottunokka ja ohut, huonosti kasvava tukka. En tykkää hiplaushoidoista (hieroja, kampaaja, manikyyri...) enkä niitä käytä. En odota että mies muistaa hääpäivämme enkä halua ruusuja tai suklaata missään tilanteessa lahjaksi.

Vierailija
12/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronski huumorintaju, pikkukrääsällä sisustaminen ei kiinnosta.

Vierailija
13/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kaikki ominaisuutni ovat siksi naisellisia. Talvikarvaisista sääristä urasuuntautuneisuuteen ja siivouksen välttelygeeneihin.

Vierailija
14/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tekninen koulutus ja olen toimitusjohtajana miesvaltaisella alalla. Looginen ajattelukyky. Uskalsin erota kelvottomasta miehestä. Pidän omat rahat ja oman sukunimen nyt kun olen uudessa liitossa.

Muuten olen ilmeisesti aika viehättävän ja naisellisen näköinen. Lapsia on. Sisustan mielelläni kotia.

Vierailija
15/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen joten kaikki mitä teen on naisellista ja kaikki ominaisuuteni ovat naisellisia. Miksi ap yrität muokata naisesta jotain stereotypistä kuvaa?

Vierailija
16/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvaiset sääret

99,9% naisista kasvaa säärikarvat. Siispä säärikarvat ovat naisellisuuden merkki.

Vierailija
17/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhtäilen, piereskelen ja kaivan nenää. Kuinka viehkeää

Vierailija
18/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilta naisilta pitäisi kysyä, mitä naisellisia ominaisuuksia sinulla on. Jos ette usko, niin käykää joskus ulkomailla ja verratkaa siellä naisia näihin kotimaan mörköihin.

Vierailija
19/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi karvaiset sääret eivät ole teidän mielestä naisellisia? Karvaa kasvaa luonnostaan lähes jokaiselle naiselle, se on ihan normaalia.

Sori mutta vähän typerä ketju.

Vierailija
20/65 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, vaikka mitä.

Kömpelö käsiala, kädentyöt ja pikkupiiperrys ei oikein luonnistu (ei tosin myöskään puutyöt), ilmaisutapani on suora ja rehellinen ei sisällä piilosanomia, huumorintaju hyvinkin ronskia, en panosta vaatetukseen ja vaatteet lähes poikkeuksetta unisex-osastoa jopa miesten vaatteita osa, en ole kiinnostunut jumpista, zumbista, tansseista tai muusta tyypillisesti "naisten jutuista".

En meikkaa, tällä hetkellä talviturkissa säärikarvat ja kainalokarvat löytyy, en käy kampaajalla edes vuosittain (sen seurauksena kyllä nyt pitkät hiukset, tykkään lyhyistä hiuksista itselläni). En ole koskaan käyttänyt korkokenkiä ja koen muutenkin "naisten vaatteen" hölmöiksi (siis itseäni ajatellen, muilla ok). Käsilaukkua en kanna koskaan mukanani, on aina reppu tai sitten on tavarat mitä tarvitsen taskuissa. En pelkää likaisia töitä, jos kädet menee vaikka öljyyn niin en saa paniikkikohtausta.

En tiedä mikä kaikki oikeasti mielletään naisten jutuiksi, asun yksin joten kaiken arkisen teen ihan itse (radiossa mainittiin ainakin että miehen hommaa on lattiakaivon putsaus, niin sen esim. teen itse, samoin aidan korjauksen jne.).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän