Ylen ykkoselllä alkaa pian suuri ahdistelu-ilta. Tähän ketjuun kommentteja, kiitos.
Eli tähän ketjuun mielipiteitä Ylen ykkösen ahdistelu-illasta.
Kommentit (173)
Suuri ahdistelu ilta. Kuulostaa ihan pervojen illanvietolta. ;)
Tätä kuivakkaa proffaa ei oo kyl ikinä kukaan ahdistellu.
Miehet sitä ja tätä. Kuullaankohan koko illan aikana laisinkaan puhetta naisten miehiin kohdistamasta ahdistelusta?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan suomalainen ahdistujanainen pärjäisi esimerkiksi machokulttuurimaissa, esimerkiksi Espanjassa?
Ihan hyvin olen pärjännyt, kiitos kysymästä. Olen asunut täällä kohta vuoden. Suomessa sain usein ihan kourimista juurikin kantasuomalaisilta miehiltä ikäluokkaa 20-40. Täällä ei ole vielä kertaakaan käynyt, vaikka edelleen käyn ulkona etc. Miehet saattavat kyllä osoittaa kiinnostusta, mutta se on paljon kohteliaampaa. Sen sijaan Italiassa on esim. paljon kourittu myös. Olin siellä taas vuosi sitten vkl ja tuli joku p*rseenpuristelija junassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet sitä ja tätä. Kuullaankohan koko illan aikana laisinkaan puhetta naisten miehiin kohdistamasta ahdistelusta?
Yhden katsojan lähettämän kommentin näin alhaalla, mutta siihen taitaa jäädä.
En pysty katsomaan näitä Ylen tiesmikälie-iltoja. Juontajat on aina jotenkin sairaan ärsyttävän teennäisiä agressiivisia :( katsoin ehkä minuutin.
"Ei flirttiä töissä" onko tuo muija tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sinne on löydetty valkoinen heteromies, joka pyytelee olemassaoloaan anteeksi.
Toinen pointti on, että kerrotaan esimerkkejä, mutta enpä kerrokaan kuka minua on ahdistellut.
Kuka heistä on hetero ja mitä merkitystä sillä on?
Mitä tämä jankkaaminen luvan kysymisestä oikein on?
Absurdia.
Voisiko nämä "asiantuntijat" nyt määritellä sen seksuaalisen häirinnän edes?
Kun jo se katsekin on joidenkin mielestä ahdistelua.
Niitä syytteitä näitä elokuva/teatterialan väitetyistä tapauksista ei ole varmaan edes vielä nostettu?
Se on ainakin varmaa, että lihaa syövät suomalaiset heteromiehet halveksuvat naisia ahdistelevia persuja.
Naisten suorittamasta ahdistelusta ei ole puhuttu vielä sanallakaan puolen tunnin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko nämä "asiantuntijat" nyt määritellä sen seksuaalisen häirinnän edes?
Kun jo se katsekin on joidenkin mielestä ahdistelua.
Ei sitä tarvitse määritellä, kuten ei vihapuhettakaan, taikka rasismia tarkalleen.
Kyse on yhdestä ja samasta asiasta. Feministien hyökkäyksestä konservatiivista keskivartalolihavaa valkoista heteromiestä vastaan.
Samaan kampanjaan kuuluu myös tämä gender-ideologian pakkosyöttö keskusteluun...
"Kiinnostava mies ei häiritse seksuaalisesti".
Tässäpä koko kampanjan oksymoroni.
Vittu mitä paskaa. Miksi tuonne on tuotu white quilt miehiä jurottamaan? Missä on ympärileikatut kultapojat? Miksi heitä ei ole tuotu piinapenkkiin?
Ei juma ton epämiehen matelua ja olemassaolonsa anteeksipyytelyä.
Vierailija kirjoitti:
Joku ahdistuu jo flirtistä tai juoman torjumisesta.
Nyt ollaan todella kaukana seksuaalisesta häirinnästä.
En katsonut, mutta tulipa mieleeni, että ovathan nuo ahdistavia, jos mies ei ota vastaan torjuntaa vaan jää.. noh: ahdistelemaan.
Elämäni baarivaiheen aikana, ehkä 1/10 miehestä otti "pakit" asiallisesti vastaan. Eli mies tuli tarjoamaan juoman, sanoin ei kiitos, vastaukseksi tulee että oletpa koppava, ei edes kiinnosta, ja sitten loppuillan kuitenkin tullut häiritsemään tavalla tai toisella, pahimmillaan haukuttu rumaksi h*oraksi jne.
Ei kai tuo nyt seksuaalista ahdistelua välttämättä ole, mutta jonkinlaista ahdistelua kuitenkin. Enpä usko, että on kovin vieras ilmiö monille tälläkään palstalla, sillä kyllä olen monien ystävien parikymppisenä nähnyt sietävän samaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vittu mitä paskaa. Miksi tuonne on tuotu white quilt miehiä jurottamaan? Missä on ympärileikatut kultapojat? Miksi heitä ei ole tuotu piinapenkkiin?
Ehkä teikäläiset ovat kiusanneet juutalaisia tarpeeksi?
Minä en pärjäisi yhtään enkä siis sellaisiin paikkoihin mene.