Asia, joka lopullisesti todistaa suomalaisten junttiuden!
Jos tarjolla on kolmea makua: Mansikka, kookos ja mango, suomalainen valitsee 90 prosentin varmuudella mansikan.
Elintarvikealalla työskentelevät tietävät tämän.
Kommentit (48)
Kun järki loppuu, niin palsta alkaa
Vierailija kirjoitti:
Kun järki loppuu, niin palsta alkaa
Ja mistä peräsuoli alkaa niin ihminen se siellä on. Olkoon mansikkaa tai ei.
No voi taivas sentään!!! Jos toi on sun mittarisi.. niin..
Sivistäisit sinäkin itteäs vähän, lukisit vaikka itsellesi oikean ammatin, koittaisit päästä ylös sieltä tynnyristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on junttia! Ai kauheeta, taas saa hävetä silmät päästään, miten me suomalaiset ei yhtään osata olla... Ryömin tästä luolaani nolostelemaan ja pyytelemään anteeksi.
Itse valitsisin mangon.Huomenna maalaat luolaasi viivat! Niiden yli ei saa niska nousta sinä sivistymätön!
Luola on jo sen verran matala ja pieni, että mahallani ryömin sisään ja takaperin taas ulos. Hävettää tämäkin, tällälailla mönkiä persaus edellä ulkoilmaan. Vaikka harvoinhan minä kehutaan, lähinnä täällä retkotan naama kurassa ja häpeän itseäni ja muita suomalaisia.
Hyi hemmetti! Kuitenkin nostelet päätäsi siellä luolassa ja kuvittelet olevasi meidän kaltainen sivistynyt! ( pakko ottaa hieman mansikkajäätelöä nyt ). Siksi ne viivat ettet ylpisty liikaa!
No voi hitto. Nyt hävettää, anteeksi kun minä oon vaan tämmönen. Mutta mitä ne sitten ajattelee, jos minä tähän jotain viivoja piirtelen, varmaan ajattelevat että mikä Remprantti tai Pikasso se tuokin kuvittelee olevansa kun tuolla lailla tuhraa.
Kyllä minä mieluummin leivon mansikkakakun ja yksin syön, eipä semmosta kynttilöistä kellekään kehtaa tarjota, eihän se kuitenkaan maistukaan miltään.No voi piru, tästä en toivu, tuonne on tuo autocorrecti jotain kynttilöitä väliin työntänyt. Tätä saa vielä lapsenlapset hävetä, miten minä tuolla lailla... En oo kyllä mansikkasuklaata ansainnut, nyt enkä ikinä.
Menit sitten minun tekstin laittamaan piloille! HUOH sinun kanssa ( Otatko mansikkatorttua ) Aina saa hävetä :(
Emminä, en kai minä nyt kehtaa, et kai sinä nyt minun takia, mitä sinä tuommosen tortunkin väänsit. Ai kamala, kyllä hävettää, mieli tekis mansikkatorttua mutta emminä kehtaa. Anteeks.
Ethän ole tänään nostanut päätäsi ylös!? Aina saa hävetä sinua :(
Kookos ja mango tulevat kaukaa ulkomailta, mansikka Suomesta tai lähialueelta. Mansikka on vastuullinen valinta , jolla on pienin hiilijalanjälki. Eli kuka olikaan juntti?
Vierailija kirjoitti:
Kookos on saatanasta!
Olen Beelsebub, valitsen kookoksen. Tosin riippuu hieman yhteydestäkin.
Mitä junttia on mansikassa?
Mä luulen että todella moni valitsisi mangon. Mä valitsisin varmaan kookoksen, mutta riippuu myös mistä on kyse.
No, että ihan mansikkatehtailijan... Niin kaippa niitä voidaan tehtaissakin tuottaa. Myö vaan viljellään mansikoita.
T: Suonenjoelta oleva