Asia, joka lopullisesti todistaa suomalaisten junttiuden!
Jos tarjolla on kolmea makua: Mansikka, kookos ja mango, suomalainen valitsee 90 prosentin varmuudella mansikan.
Elintarvikealalla työskentelevät tietävät tämän.
Kommentit (48)
Juntit on parhaita. Hienohelmat helkuttiin.
No kyllä on junttia! Ai kauheeta, taas saa hävetä silmät päästään, miten me suomalaiset ei yhtään osata olla... Ryömin tästä luolaani nolostelemaan ja pyytelemään anteeksi.
Itse valitsisin mangon.
Kookos on toisille inhokkimaku ja mangosta tulee mieleen piltti.
Kookos on kyllä oksettavaa. Itse valitsisin mangon. Mutta mansikan puolustukseksi on sanottava, että suomalainen makea mansikka on maailman parasta.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kirjoittama avaus!
...no kenenkäs muunkaan...? 🤔
En usko! Mangon ne valitsee noista!
Mansikat saaneet sitten puhdasta ja raikasta vettä ja kookos ja mango sitten joskus myös jätevesiä luontaisen vesipulan takia.
Ahaa. Jos mansikka on kerran junttimaku ja sen valitseminen on väärin, miksi sitä on sitten tarjolla?
Miksi mansikan valitseminen noista vaihtoehdoista on junttia?
Kookospähkinä on vaikea rikkoa, onhan siitä tehty laulukin! Mango taas ei sovi av-mammoille, pitäs olla womango.
No jaa. Mun mielestä suurin junttiuden osoitus oli Dan Brownin keikkuminen myyntilistojen kärjessä, myös Cheekin.
Vierailija kirjoitti:
kookoksen noista valitsisin.
Sä et ookkaan juntti, kuten me 90%
Mansikka?
Että kunhan on ulkomaista, ni ei oo junttia!
Mikä tuote kyseessä? Tuoreena mieluiten mansikka, juustokakkuna mango tai mansikka, jäätelönä mansikka tai kookos, jne. Eli kaikki menee, valinta fiiliksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä on junttia! Ai kauheeta, taas saa hävetä silmät päästään, miten me suomalaiset ei yhtään osata olla... Ryömin tästä luolaani nolostelemaan ja pyytelemään anteeksi.
Itse valitsisin mangon.
Huomenna maalaat luolaasi viivat! Niiden yli ei saa niska nousta sinä sivistymätön!
Musta paljon juntimpaa ja white trashimpaa on valita jokin eksoottisempi maku ihan vain siksi, että "se on niin eksoottista ja globaalia!!1". Kysymys on kuitenkin vain _elintarvikkeesta_.
Tottakai! Kookos on outoa ja mango vauvoille (soseena).