Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tukkansa lyhyeksi kynityttänyt nainen kyselee mielipidettä uudesta kampauksestaan, niin kuuluuko silloin sanoa oma mielipide vai jotain positiivista?

Vierailija
16.11.2017 |

?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ensin, etten jaksa edes vastata aloitukseen, jolle on laitettu tuollainen arvottava otsikko, mutta vastaanpa kuitenkin. Yleensä ei ole hyvien tapojen mukaista loukata toisia ja aiheuttaa mielipahaa. Ei ole sinulta pois kehua jonkun toisen hiusmallia, johon tämä on tyytyväinen, vaikka sinä et olisikaan. Mutta luultavasti ap:n tyyliin sopii ihan olla sellainen räväkkä "totuudentorvi", joka laukoo mielipiteensä rehellisesti. 

Eli toisin sanoen kun nainen kyselee mielipidettä, hän oikeasti tarkoittaa, että "kehu mua"?

Sinulla on varmaan paljon opettelemista sosiaalisissa taidoissa.

Vierailija
22/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneppäs sanomaan jotain negatiivista; olet sillä seisovalla sekunnilla sovinistisioista suurin.

Siitä vähääkään välittämätta minä sanon negatiivisesti ja jopa haukun sen kynityksi kananperseeksi ja toivon, että tytöllä järki kasvaisi päähän.

Niin, voihan sitä sille hevoisen naamalle sanoa että : "nyt kun sulla tuo nyrhitty lesbo-mallin kananpersetukka, niin on siinä se hyvä puoli että oletettavasti sulla mahtuu tulevaisuudessa järkeä päähän. Kun ei ole enään tukkaa viemässä tilaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyllä pitkät hiukset on naisen kruunu"

Vierailija
24/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa, että kampaus sopii hänelle, mutta pidit ENEMMÄN pitkästä. Eli ei tarvitse valehdella, mutta pitää olla ystävällinen. Ei töksäytellä mitään ylirehellisiä mielipiteitä.

Vierailija
25/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin ensin, etten jaksa edes vastata aloitukseen, jolle on laitettu tuollainen arvottava otsikko, mutta vastaanpa kuitenkin. Yleensä ei ole hyvien tapojen mukaista loukata toisia ja aiheuttaa mielipahaa. Ei ole sinulta pois kehua jonkun toisen hiusmallia, johon tämä on tyytyväinen, vaikka sinä et olisikaan. Mutta luultavasti ap:n tyyliin sopii ihan olla sellainen räväkkä "totuudentorvi", joka laukoo mielipiteensä rehellisesti. 

Eli toisin sanoen kun nainen kyselee mielipidettä, hän oikeasti tarkoittaa, että "kehu mua"?

Ei tarvitse kehua. Voit sanoa ihan suoraan että näyttää rekkalesbolta, h*oralta tai 200-kiloiselta äidiltäsi, mikä nyt sitten onkaan se kysymys. Voin luvata että sen jälkeen nainen ei enää kysy sinulta. :)

Vierailija
26/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näen lyhyttukkaisen naisen, muuttuu se nainen perverssiksi silmissäni.

Voi sentään, ovatpa asiasi huonosti. Oletko ajatellut hakea apua tuollaiseen pakkomielteisen rajoittuneeseen ajatusmaailmaan?

Asiat huonosti? - Voihan se olla vaikka niinkin, että näen sen perverssin ehkäpä seksileluna.....

Vierailija
27/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa hölmöyttä kyllä kysellä mielipidettä jos oikeasti haluaa vain kehuja... Noh, en silti näe hyötyä alkaa pahoittaa kenenkään mieltä. Joten jos en tykkäisi kysyjän uudesta tukasta, sanoisin esim. "vaihtelu virkistää".

Jos kysyjä inttäisi oikeasti mielipidettäni, niin siinä vaiheessa sanoisin jo rehellisesti, että "pidin entisestä kampauksesta enemmän, mutta makunsa kullakin ja tärkeintä että itse tykkäät".

Vierailija
28/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan aikuinen ihminen kysele mielipidettä kampauksestaan. Häkeltyisin pelkästä huomionkerjäämisestä niin etten saisi sanaa suustani. Karvat on jokaisen oma asia, saa tehdä mitä itse haluaa, eikä toisten mielipiteet kiinnosta ketään.

Vierailija
29/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneppäs sanomaan jotain negatiivista; olet sillä seisovalla sekunnilla sovinistisioista suurin.

Siitä vähääkään välittämätta minä sanon negatiivisesti ja jopa haukun sen kynityksi kananperseeksi ja toivon, että tytöllä järki kasvaisi päähän.

Vähän sovinistiselta sä kuitenkin kuulostat. Sulla on ilmeisesti kova tarve päästä kontrolloimaan "tyttöjen" ulkonäköä. 

Vierailija
30/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä töksäyttää mitään epäkohteliasta. Se on juntimpaa kuin kaikkein juntein hiustyyli. Voi sanoa jotain ympäripyöreää jos ei kertakaikkiaan kykene sanomaan mitään positiivista.

Vierailija
31/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautin olkapäille ulottuvat hiukseni lyhyiksi ja värjäytin lämpimän punaisiksi. Mieheni ei kommentoinut mitenkään asiaa. Ei tainnut edes huomata mitään muutosta.

Vierailija
32/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on varmaan paljon opettelemista sosiaalisissa taidoissa.

Älä aina käännä keskustlua henkilöön, kun sinulta loppuu sanottava. :D

Vierailija
33/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kehua. Voit sanoa ihan suoraan että näyttää rekkalesbolta, h*oralta tai 200-kiloiselta äidiltäsi, mikä nyt sitten onkaan se kysymys. Voin luvata että sen jälkeen nainen ei enää kysy sinulta. :)

Niin mutta mitä silloin kuuluu sanoa, siitähän tässä oli kyse. Oma mielipide vai kehuja?

Vierailija
34/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkautin olkapäille ulottuvat hiukseni lyhyiksi ja värjäytin lämpimän punaisiksi. Mieheni ei kommentoinut mitenkään asiaa. Ei tainnut edes huomata mitään muutosta.

Ei, vaan hän on epärehellinen, taikka sitten hän ei ole edes mies, jos ei uskalla sanoa mielipidettään.

Vierailija
35/35 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sovinistiselta sä kuitenkin kuulostat. Sulla on ilmeisesti kova tarve päästä kontrolloimaan "tyttöjen" ulkonäköä. 

Olet oikeassa, minä olen rehellinen, selkärankainen mies ja siksi sovinisti.

Mutta mitään en kohtalolleni voi.