Anna Abreu julkaisi uuden kappaleen: "Soo Soo kuvastaa tosi paljon sitä kuka mä olen"
Anna Abreu on kääntänyt elämässään uuden sivun. Täysin yllättäen hän otti ja vaihtoi artistinimensä. Nykyään hänet tunnetaan nimellä Abreu.
Uusi yhteistyökumppani Tido Ngyen mukana musiikin tekemiseen löytyi myös aivan uudenlainen tapa.
- Musta tuntui, että loin aiemmin alitajuisesti turhia sääntöjä ja raameja sille millaista musaa Anna Abreun kuuluu tehdä ja mistä Anna Abreu "saa" laulaa. Nimenvaihdos tuntuu uudelta lähtökohdalta kaikkeen tekemiseen. Olen tarkastellut todella paljon sitä, millainen sisimmässäni olen. Prosessi ei ollut lyhyt eikä helppo, mutta nyt tuntuu, että voin seistä kaiken takana sataprosenttisesti enkä jännitä tai pelkää mitään. Olen tämän vuoden aikana löytänyt itsestäni uusia puolia artistina, ihmisenä ja kirjoittajana ja kehittynyt mielestäni enemmän kuin koskaan. Siitä haluan kiittää Tidoa ja muuta tiimiäni - on kunnia saada tehdä niin inspiroivien ihmisten kanssa musaa, Abreu toteaa tiedotteessa.
Soo Soon teksti on kirjoitettu jo vuosi sitten, mutta biisin sanoma on edelleen todella ajankohtainen.
- Soo Soo kuvastaa tosi paljon sitä kuka mä olen. Rakastan välillä härskimpääkin huumoria ja mulle harva asia on tabu. Haluan puhua asioista niiden oikeilla nimillä ja niin, että tekstistä tulee mun persoona vahvasti esille. Biisin taustalla on tärkeä kela siitä, että meillä jokaisella on oikeus päättää kehostaan sekä siitä miten ja milloin joku saa siihen koskea.
Kuuntele uutuusbiisi alta.
https://www.voice.fi/musiikki/a-154437?utm_source=ampparit&utm_medium=r…
Kommentit (55)
Jessus, mitä roskaa. Lopeta jo, Anna, ennenkuin nolaat itsesi pahemmin.
Anna seisoi possessa kädet puuskassa piilotellen tissejään. Lisäksi PVC kolttu istui todella huonosti. Ei ollut seksikäs vaan vain nolo. Soosoo vaan kun oli vaivaantuneen näköinen mimmi.
Anna voisi pyöräyttää pari pikkuheiskaria ja tehdä sitten lastenlaululevyn
Tykkäsin niin paljon Annan ekasta levystä jolla lauloi myös portugaliksi. Todella kauniita kappaleita. Jos tekisi edelleen samaa niin voisi menestyä, tuo on vaan roskaa
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin niin paljon Annan ekasta levystä jolla lauloi myös portugaliksi. Todella kauniita kappaleita. Jos tekisi edelleen samaa niin voisi menestyä, tuo on vaan roskaa
Abreulle sopii portugali laulukieleksi ehkä parhaiten. Se Idolsin finaalissa vedetty Solta-se-o-beijo oli myös mahtava. Muistaakseni Anna osaa espanjaakin, joten olisi varmasti ollut suvereeni latinopoptähti. Siinä genressä hänen diivamaisuutensakin on vain plussaa.
Mutta tämä nykyinen meininki alkaa olla jo surullista. Yksistään jo suomenkieli ei sovi Annan suuhun yhtään ja kun biisien sanat ja tuotanto on suoraan wt-alelaarista, niin morjens. Toisaalta nykyinen linja sopii kyllä yhteen Abreun muun pissaliisakäytöksen kanssa. Tuntuu, että A on taantunut tässä kymmenen vuoden aikana todella paljon. Idolsissa oli toki nenäkäs ja nokkavakin mutta esim. finaaleissa osasi ottaa tuomareiden palautteen vastaan ja sekä lavaesiintymisensä että biisien tulkinnat olivat paljon kypsempiä tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abreulle sopii portugali laulukieleksi ehkä parhaiten. Se Idolsin finaalissa vedetty Solta-se-o-beijo oli myös mahtava. Muistaakseni Anna osaa espanjaakin, joten olisi varmasti ollut suvereeni latinopoptähti. Siinä genressä hänen diivamaisuutensakin on vain plussaa.
Mutta tämä nykyinen meininki alkaa olla jo surullista. Yksistään jo suomenkieli ei sovi Annan suuhun yhtään ja kun biisien sanat ja tuotanto on suoraan wt-alelaarista, niin morjens. Toisaalta nykyinen linja sopii kyllä yhteen Abreun muun pissaliisakäytöksen kanssa. Tuntuu, että A on taantunut tässä kymmenen vuoden aikana todella paljon. Idolsissa oli toki nenäkäs ja nokkavakin mutta esim. finaaleissa osasi ottaa tuomareiden palautteen vastaan ja sekä lavaesiintymisensä että biisien tulkinnat olivat paljon kypsempiä tuolloin.
Abre diivamainen? Lähinnä vantaalainen aikuispissis 😁
Anna tietää miten kyrpää lypsetään!
Sama meininki maailmalla. Rihanna, Beyonce, Taylor tekivät kaikki melodista poppia, mutta viimeisimmät teokset ovat olleet toinen toistaan kummallisempia... Annankin pakko mennä mukaan kuvioon, koska rahaa on tahkottava ja teinit tykkää vaan siitä mikä on muodissa.
A voisi suosiolla lopettaa. Kaikki mitä neiti on julkaissut 2014 jälkeen on aivan hirvittävää skeidaa. Kaikkella raukkaudella tämä kommentti
Kappale esittelee entistä rohkeamman artistin, joka muun muassa räppää ja laulaa näin:
Oon just niin taitava kuin musta huhutaan / oota vaan, että sulle aukeaa mun boudoir / oota vaan, näytän sulle miten käärmeet lumotaan.
– Mistä tahansa laulankaan, puhun asioista niiden oikeilla nimillä.
Reps. Miksei sitten sano kyrpä tai peenis. Miksi pitää sanoa käärme.
Kappale esittelee entistä rohkeamman artistin, joka muun muassa räppää ja laulaa näin:
Oon just niin taitava kuin musta huhutaan / oota vaan, että sulle aukeaa mun boudoir / oota vaan, näytän sulle miten käärmeet lumotaan.
– Mistä tahansa laulankaan, puhun asioista niiden oikeilla nimillä.
Reps. Miksei sitten sano kyrpä tai peenis. Miksi pitää sanoa käärme.
En itse ole Annan faneihin kuulunut, mutta muistan kun pikkusiskoni kuunteli häntä paljon kun lauloi portugaliksi. Ajattelin että mukavaa kun artistilla on massasta poikkeava oma laulutapa.
Turhaan täällä nyt kehutte Abreun portugaliksi laulamista, ei sellaista musaa kukaan kuuntele Suomessa ja ulkomaille ei tuosta ole.
Minusta suomeksi laulaminen on ihan ok kun Suomen markkinoilla haluaa menestyä, mutta biisien pitäisi olla hyviä eikä tuollaista roskaa.
Ei jatkoon.
Contigo Corazón -Kun kuulin tämän ensimmäisen kerran ajattelin että Suomeen on vihdoin saatu maailmanluokan tulkitsija. Paljon on tultu alas näistä ajoista.
Joka yritti matkia Miley Cyrusia tuhmilla vaatteilla, mutta oli lähinnä nolo.