Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdään nopea perusmeikki?

Vierailija
16.11.2017 |

Olen urvelo kaikkeen kosmetiikkaan liittyvissä jutuissa. "Perusmeikkini" sisältää tyyliin sutaisu huulirasvaa ja jos panostan, niin ripsaria myös.

Nyt haluaisin kuitenkin muuttaa tapojani. En edelleenkään halua näyttää miltää maalatulta, mutta miten voisin tehdä aamulla kivannäköisen perusmeikin? Mitä siihen kuuluu? Antakaa tuotesuosituksia ja selkeet ohjeet, kiitos!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laiska tekemään meikkiäni, mutta jos teen, niin pidän sen melko yksinkertaisena:

1. kevyt kerros peiteainetta finneille/punaisille kohdille kasvoissa

2. Hieman toista peiteväriä silmien alle, kiinnitys valkoisella puuterilla.

3. meikkipuuteria naamaan kevyesti

4. Hieman countouria kehystämään kasvoja ja korostusväriä poskipäälle

5. Siistin kulmiani ruskealla kulmakynällä

6. Yleensä lopuksi vain ripsiväri yläripsiin (en mielestäni tarvitse alaripsiin, kun ovat luonnostaan tummat)

Jos olet kalpea suomalainen, niin hento alaluomen rajas tuo silmiä paremmin esiin. HUOM ei millään mustalla kajalilla, vaan esim vaalean ruskealla.

t. N24

Vierailija
22/22 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas meikkipuuteri ( esim. Sensai ), poskipuna, ripsari ja kulmakynä. 4 tuotetta eikä mee kauaa!

Jos 10 min enemmän aikaa ni lisänä peitevoidetta ja kevyet varjostukset harmaapohjasella varjovärillä tai aurinkopuuterilla. Häivytykset must!

Etsi kokeilemalla itelles sopivat tuotteet. Se mikä käy toiselle, ei välttämättä toimi sulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi