Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kappaletta ette voi kuunnella itkemättä ja miksi?

Vierailija
15.11.2017 |

Itselläni PMMP:n Lautturi. Sanat liippaavat liian läheltä. Toinen samaa teemaa käsittelevä kappale Johanna Kurkelan Prinsessalle, jossa hyvästellään läheinen viimeiselle matkalle.

Kommentit (997)

Vierailija
141/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bowien No Plan. Myös oikeestaan koko albumi Black Star saa minu aina itkemään tai ainakin kyyneleet tulee silmiin.

Nuo on täynnä kuolemaa, surua, luovuttamista, toivoa... oikeastaan musiikista kuulee, että Bowie laittaa noihin kaikki tunteet ja koko elämänsä, loppu elämänsä... Äärettömän surullista ja silti siellä on myös vahva usko ja toivo siitä, että jotain jää, jokin osa elää, aina.

Vierailija
142/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virsi Tule kanssani Herra Jeesus saa silmät kostumaan aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Närhen kappale:

Mä annan sut pois. :(

Eräs mies lähetti kyseisen kappaleen mulle. Oltiin hyviä ystäviä ja hän olis lopulta halunnut enemmän, mut mä en...

Vierailija
144/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä edelleenkin saa kyyneleet silmiini. Veteraanin iltahuuto presidentti Mauno Koiviston hautajaisissa.  Moni muukin on tämän maininnut.

Vierailija
145/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasevan Meeri. Ei niille sanoille vain voi olla itkemättä.

Vierailija
146/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vavilovin Ave Maria Sumi Jon laulamana. Sumin ääni on kuin enkelillä ja melodia on hyvin kaunis.

Vierailija
147/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hozierin Take me to church. Olin aivan helvetin onnellinen kun kuulin biisin ensimmäistä kertaa. Nyt kaipaan kovasti tuota aikaa ja aina kun kuulen kappaleen niin muistoissani palaan takaisin siihen onnellisuuden ihanaan aikaan.

Vierailija
148/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en kerro. Muuten hävettää. En vaan tajua miten se edes itkettää...

Vierailija
149/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus Meille Niin Rakas

"Sinä synnyit ja kaiken sekoitit, sinä saavuit ja laitoit seinää vasten. En siitä kuitenkaan syyttää sinua saa, 

Minä syyttää tahdo en, olenhan vain onnellinen. että minulla on sinut jota saan rakastaa.

Jos pyydät tulen kyllä vastaan, sinun kanssasi kulkemaan sitä pitkää yksinäistä matkaa, en lähde vierestäsi pois"...

Leevi And The Leavings Pimeä Tie , Mukavaa Matkaa

" Me ei saatu sitä asuntolainaa kun ei onnistuttu säästämään, sitä minimimäärää sittenkään, osa asuntosäästöistä hupeni kuin itsestään.

Pidä silmät kiinni kun kaasu pohjassa lähdetään, takapenkillä lapset nukkuu ei pimeää tietämme valaise taivaalla tähdetkään, meidät mutkaan viimeiseen vien. Jäädä saat, julma maa, kun emme enää nyt jaksaneet, meidät saa , unohtaa jos emme tarpeeksi maksaneet"

Vierailija
150/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain käsittämättömästä syystä Saunavihdat eli Lapsoset ketterät kotihaasta.

Minulla ei edes ole lapsia ja silti tulee jotenkin kaihoisa sääli ja suojeluolo :(

Vierailija
151/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hectorin Linnut linnut, Joni Mitchellin Both sides now, Adele When we were young, Pariisin Kevään Kuu katoaa... 

Lista on pitkä.

Vierailija
152/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija Koo Sydän vähän kallellaan, Abba Slipping through my fingers

Olen nähnyt miten nämä kappaleet vaikuttavat äitiini, mistä johtuen herkistyn aina ne kuullessani. En ole ehkä ollut mallikkain tytär aikanani ja taidan vieläkin opetella. 

Vierailija
153/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impaled Nazarene - Anna pillua Jonne Aaron

Vierailija
154/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön (vihaan yötä) Ihmisen pojan kohta - ei muuhun pysty hän kuin uutta oppimaan-

Vierailija
155/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Rautiaisen ja Trio niskalaukauksen isä ei jätä. Emotionaalisesti tosi vaikea biisi, koska mulle kävi päinvastoin, eli isä jätti. Ei nyt kokonaan kun välillä palasi haukkumaan mut maan rakoon, mutta ymmärrätte kyllä pointin. En saanut tukea ja rakkautta isältä, vielä kivuliaampaa asiasta teki se, että veljilleni koitti kuitenkin olla edes joskus hyvä isä. Yhden käden sormilla laskettavissa kerrat joina sanoi rakastavansa minua.

Vierailija
156/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, sillä olen tasapainoinen ihminen.

Öö..mitä tekemistä sillä on sen kanssa että on tunteet. Ennemminkin on tasapainoton jos ei tunteet koskaan pinnassa.

Vierailija
157/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiihosen pojan se mutina ralli..."kuka muu muka"..

Vierailija
158/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, sillä olen tasapainoinen ihminen.

Järkkymätön/tunnekylmä on kaukana tasapainoisesta.

Vierailija
159/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvassa, valitettavasti. Mutta narvan marssi ja laittaa you tubeen vielä vaikka Koiviston hautajaiset perään, niin pakostakin tulee tippa linssiin, koskettava. :(

Vierailija
160/997 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demis Roussos-Rain And Tears https://www.youtube.com/watch?v=UTdkDwyteYA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä