Mitä kappaletta ette voi kuunnella itkemättä ja miksi?
Itselläni PMMP:n Lautturi. Sanat liippaavat liian läheltä. Toinen samaa teemaa käsittelevä kappale Johanna Kurkelan Prinsessalle, jossa hyvästellään läheinen viimeiselle matkalle.
Kommentit (1004)
Maan korvessa kulkevi......
Niin surullinen. Soitettu hautajaisissa.
Loirin laulamat kaikki, pistää itkemään, kun pilaa hienot laulut.
Ylipäätään trancemusiikki saa silmät kostumaan.
Nostatukset varsinkin oikein pakottaa ihon kananlihalle ja tunteet valloilleen.
Mahtipontista, iloista, surullista, kaunista, suurta ja mahtavaa yhtä aikaa.
Täällä Pohjantähden alla: Lapsuuden kaveri teki itsemurhan. Kanttori soitti sävelmää uruilla ennen muistotilaisuuden alkamista.
Suurlähettiläät - kun tänään lähden
tämä soi äidin hautajaisissa, kipeitä muistoa ja joka kerta kostuu silmät
Trio Niskalaukaus. Jäähyväiset
Chris Stapleton - Maggie's Song
Laulu kertoo perheelle rakkaan koiran elämänkaaren ja tulee oma edesmennyt koira mieleen.
Yksinäisen keijun tarina , chisu oli esittäjänä , ehkä .
Vierailija kirjoitti:
Joululaulu alkuperäinen ruotsinkielinen Taivas sylissä: laulettu monissa tärkeissä tilaisuuksissa.
Tämä! Varsinkin se Youtubesta löytyvä huonolaatuinen video, jossa Floor Jansen laulaa tätä Raskasta joulua-kiertueella hyvin raskaana ja hipaisee aina välillä vatsaansa. Kas noin, itken jo kun vain ajattelen sitä...
Procol Harum: Grand Hotel. Löytyy juutuupista.
Juice Leskisen esittämänä Gloria. Muuten joulun voisi peruuttaa mutta tämä. Puoliksi kieli poskessa, puoliksi majesteetillinen.
Kun aika on, ja penkki, puu ja puistotie. Exää muistelen.
Rakkaus on lumivalkoinen
Just kun olin luullut että Joutsenlaulun jälkeen tuskin mikään kipale itkettää
Jukka Kuoppamäen Paljon sanomatta jää. Oli mun ja mun menetetyn elämäni rakkauden biisi.
Nessun dorma ...niin ihana, menee ihon alle.
Vierailija kirjoitti:
Evanescence - My immortal
Teini-iässä tuli luukutettua angteissa. Olin todella masentunut ja ahdistunut nuori. Kuuntelin surullista musiikkia ja tarkoituksella itkin.
Edelleen, vaikka nykyään olen ihan työssäkäyvä enkä niin masentunut, kun kuulen tuon kappaleen niin alkaa itkettää. Itkettää, koska muistan sen epätoivoisen nuoren, joka halusi pois tästä maailmasta. Joka teki itselleen pahaa. Haluaisin vain halata teini-ikäistä minääni ja sanoa että asiat ovat paremmin myöhemmin.
Mikä sattuma. Eilen illalla jo palstan sulkeuduttua selasin tätä ketjua ja kyseinen biisi lähti soimaan ja ajattelin, että se olisi kappale jonka itsekin valitsisin tähän ketjuun. Sitten heti sen jälkeen tämä sinun kommenttisi tuli vastaan. 😄 Ps. Hieno kuulla että sinulla menee nykyään jo vähän paremmin. T. Itsekin vakavasta masennuksesta kärsinyt, paljon pahaa kokenut.
Kraftwerk: Autobahn
Tykkään ajella ylinopeutta motarilla Teslallani.