Mitä voi päätellä naisesta joka työskentelee aviomiehensä yhtiössä, jossain aivan pilipalihommissa?
Hänellä on koulutus aivan muualle mutta pääsi rikkaan miehen kanssa naimisiin ja työskentelee nyt jonkinlaisena toimihenkilönä hänen yhtiössä.
Kommentit (35)
Perhekeskeinen ihminen, koska tukee mieluummin miestään kuin tekee uraa omalla alallaan. Se voi toki kostautua, jos mies ei ole kunnollinen, mutta jos on hyvä mies, se voi olla hyvä ratkaisu.
Ihanteellinen tilanne jos itse tykkää työstään, varmaan hyvä palkkakin :)
Veikkaan että titteli on Coordinator
Ihan normaalia luulisin, suurin osa ihmisistä, jotka ovat yhtiön johdossa junailee/junailisi työpaikkoja läheisilleen.
Niin, voihan se olla ihan yhteisomistajuudessakin? Perheyritys?
Fiksua. Helppo nostaa palkka esim. kymppitonniin kuussa kun alkaa vauvahaaveet siintämään ja sitten voikin elää loikoisasti äitiysrahoilla. Samoin jos työnteko ei maistukaan niin ei muuta kuin palkka tappiin ja sitten TuTa-syistä pihalle ja muhkeita liiton rahoja nostelemaan.
Täällä ilmottautuu yksi juurikin tuollainen nainen :) Oikein mukavaa elämää elelen. Haluatteko kysyä jotain?
Mulla yks tuttu vaihtoi hyväpalkkaisen työnsä miehensä firman paikkaan. Kateellisia vaan harmittaa, jos luullaan, että jollain rahaa rullaa ovista ja ikkunoista;)
Vierailija kirjoitti:
Niin, voihan se olla ihan yhteisomistajuudessakin? Perheyritys?
Ei, yhtiö on perustettu ennenkun ne tapasi. Se olisi silloin enemmän miehen perheyritys.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ilmottautuu yksi juurikin tuollainen nainen :) Oikein mukavaa elämää elelen. Haluatteko kysyä jotain?
Tulee mieleen että eikö ketuta kun oma koulutus valuu hukkaan samalla kun elää miehen siivillä?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne pilipalihommat on?
Ja mikä on koulutus?
Harmittaako se sua jotenkin? Veikö esim sulta työn pois?
Olen itse ollut töissä parissakin pk-yrityksessä, joissa omistajan/toimitusjohtajan vaimo on ollut firman palkkalistoilla. Naisista ei näissä tilanteissa voinut nimittää mitään yhteistä tekijää, mutta sen sijaan molemmat miehet olivat erittäin kallellaan antamaan vaimonsa mielipiteille painoarvoa sellaisissakin asioissa, joihin puolison toimenkuva ei edes liittynyt. Eli ensisijaisesti tekisin päätelmiä sellaisista miehistä, jotka haluavat palkata vaimojaan omiin firmoihinsa.
Onko tuo tehtävä siis parempi vai huonompi kuin mitä muuten tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ne pilipalihommat on?
Nimisidonnaisia. Jos nimi on väärä, kaikki mitä teet on pilipalihommia.
Mitä voi päätellä tälläsen kysymyksen esittäjästä; kateellinen.
Ei ketuta. Enkä koe, että että eläisin täysin mieheni siivillä kun teen kuitenkin vähän töitäkin siellä. Vaikka käytännössä oikeasti elelen :) Hyvä palkaa pienestä työmäärästä ja lyhyet työpäivät. Lomat voi pitää aina kun lapsilla koulusta lomaa.
up