Miksi mun naapurin nainen kailottaa joka ilta klo n. 21.00.23.00
Yksin. Mitään vastausta ei kuulu ja paasaa hirmuisella äänellä. Täällä ei ikinä kuulu mitään muuten, vaikka rapussa asuu paljon lapsiperheitä. Mihin arvelette tuon huutavan?
Kommentit (15)
Mitäs se sulle kuuluu, jos vielä lopettaa ennen hiljaisuutta. Ota korva pois seinän vierestä ja hanki elämä.
Puhutkohan musta? Ihan kuule puhelimeen puhun välillä ja välillä whatsapp ääniviesteillä. En kailota. Itse tömistelet
Puhuu puhelimeeseen.. Ei tuo vielä mitään, mutta kun alakerrassa asuva ukko tupakoi huoneistossaan 24/7 ja koko talo haisee hissiä myöten asuntoihin asti sille myrkylle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä naapurisi elää nykyaikaa ja omistaa puhelimen? Kannattais sunkin kokeilla.
En tiedä miksi siihen pitäisi huutaa. Eikä kukaan muukaan naapureista kai, koska muualta ei tosiaan koskaan mitään kuulu.
Soita sille ovipuhelimella ja kysy
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se sulle kuuluu, jos vielä lopettaa ennen hiljaisuutta. Ota korva pois seinän vierestä ja hanki elämä.
No kyllä se vaan kuuluu, vaikka yritän peittää sen kuuntelemalla musiikkia.
Tämä on tosiaan muuten oikein hiljainen ja mukava talo. Ja tuokin kailottaa tuohon luuriinsa tai kenties tietokoneelleen vain juuri tämän ilta-ajan. Onneksi ei ole pieniä lapsia, joita pitäisi nyt laittaa nukkumaan :D
Vierailija kirjoitti:
L-Herttoniemi?
Nyt on aika pelottavaa kun osui omalle kohdalle :D oletko itse "kailottaja"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L-Herttoniemi?
Nyt on aika pelottavaa kun osui omalle kohdalle :D oletko itse "kailottaja"?
Tää ei ollut ap.n vastaus. Minä oon yli 600 kilometriä Herttoniemestä kailottavan naapurini kanssa.
Tuskin olen naapurisi, mutta itse meluan eri tavoilla välillä tahallaan ja mahdollisimman hankalaan aikaan esim. naapurin lasten mentyä nukkumaan. Tiedän, että se ärsyttää muita ja hankaloittaa heidän elämää, joten minusta se on hauskaa. :D
Valituksiahan siitä on joskus tullut, mutta eivät ne minua täältä häädettyä saa, kun meteli ei ole liian usein toistuvaa, tapahdu liian myöhään tai muutenkaan säännöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olen naapurisi, mutta itse meluan eri tavoilla välillä tahallaan ja mahdollisimman hankalaan aikaan esim. naapurin lasten mentyä nukkumaan. Tiedän, että se ärsyttää muita ja hankaloittaa heidän elämää, joten minusta se on hauskaa. :D
Valituksiahan siitä on joskus tullut, mutta eivät ne minua täältä häädettyä saa, kun meteli ei ole liian usein toistuvaa, tapahdu liian myöhään tai muutenkaan säännöllistä.
No mua tuo meuhkaamisensa ei haittaa. Ihmetyttää vain. Asun tässä talossa vain osan viikkoa. ja on tosi hermostuneen oloinen meuhkatessaan. voihan olla, että hänellä on esim. mt-ongelma. Tai todella ikävä parisuhde siellä luurin tai tietokoneen toisessa päässä.
Ette viitsisi tahallaan metelöidä. Säikyn joka kolahdusta ja pidän korvatulppia kotonani. En haluaisi kuitenkaan tehdä valitusta
Ehkä naapurisi elää nykyaikaa ja omistaa puhelimen? Kannattais sunkin kokeilla.