Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokaa teen huomenna??? VEGAANISTA

Vierailija
15.11.2017 |

Ei mitään tekolihaa tai papuja. Valmista pitäisi saada max. tunnissa. Ei kasvissosekeittoa.

Jotain kevyttä pääosin peruskasviksista!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssicurry kookoskermaan! Tai vaikka tomaattimurskaa kerman tilalle jos kevyempää tahtoo.

Vierailija
2/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mitä aiot tehdä? Älä pidä jännityksessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ratatouille.

Vierailija
4/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanaraastetta.

:D

Vierailija
5/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linssicurry kookoskermaan! Tai vaikka tomaattimurskaa kerman tilalle jos kevyempää tahtoo.

Eiks linssejä tartte liottaa tai keittää jotenkin kohtuuton aika? Ja eiks linssi kuulu papujen jengiin?

Vierailija
6/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity aiheeseen muuten kuin kasvis-vegaanisyistä: Tei elämäni ensimmäisen kerran itse hapankaalia. Sitä tuli paljon. Mitä hemmetiä voi tehdä hapankaalista? En mä semmoisia määriä siltään pysty syömään.

Keksi ap mulle (ja kenties itselleskin) nyt jotain huippuhyvää hapankaalihommelia. :)

Vierailija
7/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks linssejä tartte liottaa tai keittää jotenkin kohtuuton aika? Ja eiks linssi kuulu papujen jengiin?

Huuhdella tarivii, ei ole pakko liotella. Nopsaan kypsyykin, jotain parikymmentä minuuttia.

Onhan se palkokasvi mutta ei se papu oo.

Vierailija
8/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punasia linssejä ei tartte, riittää että huuhtelee! Linssejä saa myös käyttövalmiina pahvitetroissa.

Hernekasvi joo, pavuksi en lukisi kuitenkaan

Vierailija
9/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö hippi vaikka kiviä

Vierailija
10/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkusienipastaa vegejuustolla, makua sitruunasta/balsamicosta ja valkosipulista sekä ytyä chilistä. Herkkusienet tuoreena, ei purkista!

Vierailija
11/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity aiheeseen muuten kuin kasvis-vegaanisyistä: Tei elämäni ensimmäisen kerran itse hapankaalia. Sitä tuli paljon. Mitä hemmetiä voi tehdä hapankaalista? En mä semmoisia määriä siltään pysty syömään.

Keksi ap mulle (ja kenties itselleskin) nyt jotain huippuhyvää hapankaalihommelia. :)

Mun mielestä hapankaali sopii parhaiten biojäteastiaan...  Joten olen aika huono vinkkaamaan hapankaalihommia :) -ap-

Vierailija
12/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijarouhebolognese ja spagetti.

Vierailija
13/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoja ideoita, mutta ei oo vielä tullut sellaista NAM-fiilistä! -ap-

(ok, mä ehkä hankin noita linssejä joksikin muuksi hetkeksi, jos ne ei kerta oo niin vaivalloisia..)

Vierailija
14/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paista hapankaalia pannulla bratwurstien kanssa. Saksalainen keksintö miten hapankaalista pääsee eroon.

Vierailija
15/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hapankaali sopii parhaiten biojäteastiaan...  Joten olen aika huono vinkkaamaan hapankaalihommia :) -ap-

Älä stana, oli ihan tajuton homma hakata siitä mehut irti. ;(

Kai siitä nyt JOTAIN voi duunaa? Paljaaltaan ei ihmeemmin kiehdo.

Ja älä kysy miksi tein. (Koska mä voin?)

Vierailija
16/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanista "kanaviillokkia". Nam!

Vierailija
17/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vegaanista ruokaa? Sehän on kannibalismia.

Vierailija
19/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin tuttavuus: kukkakaaliwingsit! Ihan älyhyviä ja yllättävän kanamainen koostumus kukkakaaliksi

Vierailija
20/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soijarouhebolognese ja spagetti.

Tähän vielä porkkanaa, palsternakkaa, juuriselleriä, sipulia, valkosipulia pieneksi pilkottuna, nam!