Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittämätön vetovoima, oletteko kokeneet?

Vierailija
15.11.2017 |

Mulla on todella outo tilanne. Osallistun töiden ohella koulutukseen, jonne osallistuu myös eräs mies. Samalla hetkellä kun hän istui viereeni, oli kuin sähkö olisi kulkenut lävitseni. En pysty keskittymään koko koulutukseen, sillä olen vain tuskallisen tietoinen tämän henkilön vartalosta vieressäni. Keskeyttäisin koulutuksen, ellei se olisi jo maksettu ja "pakollinen". Olen naimisissa, tyytyväinen elämääni ja onnellinen perheestäni, joten tällainen tunne ei sovi ollenkaan kuvioon. Ai niin ja ryhmäkeskustelujen aikaan yllätin hänet kolmesti katsomassa silmiini. Eihän se mitään tarkoita tunteiden vastavuoroisuudesta, mutta tuntui kuin perhosparvelta vatsassani. Olo on suorastaan tukala, eikä tällainen sovi ollenkaan elämääni. Silti jos olen täysin rehellinen, nautin tästä tunteesta kaikessa kamaluudessaan (vaikka en todellakaan tekisi ikinä mitään). Mitä tehdä? Oletteko kokeneet tällaista?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehillä on tuollainen vaikutus.

Vierailija
2/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juuri miltä himo tuntuu. Sanoisin että nauti tunteesta ja silmäpelistä, mutta älä anna niille valtaa. Näitä vain tulee joskus eteen elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan ihastumiseksi. 

Vierailija
4/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tajua tätä jännämies-juttua. Mille se on siis määrite? Tämä henkilö on ihan "tavallinen", hauska ja kohtelias. Silti saa minun ajatukseni hulluiksi.

-ap

Vierailija
5/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihastuminen vaadi edes jotain toisen tuntemista etukäteen? Ainakin mieheni kanssa tunne syveni pikku hiljaa. Miten se voi näin vain syttyä? Tässä on jotain oudon alkukantaista.

Vierailija
6/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen siis ap.

Vierailija
7/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut... mies oli sinkku, minä sinkku. Tapasimme laivalla joskus 2000-luvun alussa.... välillämme oli käsittämätön vetovoima. Muistan vieläkin tuon tunteen kun seisoimme vierekkäin laivan discossa., emme edes koskeneet toisimme mutta sydän hakkasi ja koko kroppa värisi pelkästä himosta. Huh huh. Puhuttiin siitä molemmat että mitä hittoa meille oikein tapahtuu... nähtiin tuon matkan jälkeen, seksi oli järisyttävää. Välimatka erotti meidät mutta täytyy sanoa että tuo kokemus oli ikimuistoinen...

Vierailija
8/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut. Vieläkin harmittaa, kun en saanut varmaa tietoa tunteen molemminpuolisuudesta, vaikka muutamia merkkejä ilmassa olikin. Se oli ihanaa ja kutkuttavaa, vaikka meinasi tehdä hulluksi. Toisaalta en olisi tehnyt tiedolla mitään sillä olin tuolloin varattu.

Vierailija
9/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau seiska. Juuri tuolta tämä tuntuu. Oletko kokenut tunnetta uudelleen myöhemmin? Uteliaisuuteni miehen tunteista tekee minut yhtä hulluksi kuin tämä sähkö, joka on juuri tuollaista kuin kuvasit. (Vaikka toki tunnen suurta syyllisyyttä edes näistä ajatuksista)

Vierailija
10/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihastuminen vaadi edes jotain toisen tuntemista etukäteen? Ainakin mieheni kanssa tunne syveni pikku hiljaa. Miten se voi näin vain syttyä? Tässä on jotain oudon alkukantaista.

Romanttinen rakastuminen, kiintymysrakkaus, seksuaalinen himo toiseen. Kaikki kolme voivat kiinnittyä eti henkilöön, viimeinen jopa useaan. Romanttinen rakastuminen on kaikkein primitiivisin ja saa ihmisen tekemään ihan päättömiä asioita toisen eteen, kaiken syynä on hyvin kehittynyt hormonitoiminta.

Vierailija
11/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut tuon tunteen vain kerran elämässäni ja olen jo yli neljäkymmentä. Vieläkin mietin mitä hittoa?!:D

Vierailija
12/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua vaan panetti ja bongasit hyvän kohteen halullesi. ei siinä sen suurempaa mystiikka ole. miksi naiset tekee yksinkertaisesta aina niin monimutkaista?

Vierailija
13/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau seiska. Juuri tuolta tämä tuntuu. Oletko kokenut tunnetta uudelleen myöhemmin? Uteliaisuuteni miehen tunteista tekee minut yhtä hulluksi kuin tämä sähkö, joka on juuri tuollaista kuin kuvasit. (Vaikka toki tunnen suurta syyllisyyttä edes näistä ajatuksista)

En valitettavasti ole kokenut. Toisaalta ehkä hyväkin niin, tuntui että pää sekoaa himosta. Onneksi oltiin molemmat sinkkuja niin päästiin itse asiaankin 😅 Harmi että välillämme oli niin pitkä välimatka että juttu kuihtui kokoon. Me molemmat tunsimme tuon sekopäiseksi tekevän himon... on hyvin luultavaa että miehellä on samat tunteet kuin sinulla... mahtaa olla melko kuumottava kurssi 😌 Ei vaan, harmi kun olet varattu. Toi tunne on sanoinkuvaamaton... tiedän,

Vierailija
14/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, olisin tämän kokemuksen myötä sanonut seksuaalisen himon olevan primitiivisintä. Vaikka toki rakkaus miestäni kohtaakin on syvää. Siksi tämä onkin niin ristiriitaista.

Kerro lisää nro 11! :D

-ap

Vierailija
15/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, melko kuumottava kurssi tosiaan! Mitään ei kuitenkaan tapahdu, paitsi mun päiväunissa. :D Mutta mahtavaa, että saitte kokea täyttymyksen tuolle himolle.

Vierailija
16/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sua vaan panetti ja bongasit hyvän kohteen halullesi. ei siinä sen suurempaa mystiikka ole. miksi naiset tekee yksinkertaisesta aina niin monimutkaista?

Hah, kenties. Mutta kyllä kolmekymppisenä luulisin jo tietäväni, miltä panetus tuntuu. Tämä on jotain ihan hullua ja eläimellistä sähköä. Mutta hyvin voi olla, että monimutkaistan.

Vierailija
17/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, kenties. Mutta kyllä kolmekymppisenä luulisin jo tietäväni, miltä panetus tuntuu. Tämä on jotain ihan hullua ja eläimellistä sähköä. Mutta hyvin voi olla, että monimutkaistan.

Juu, ei tuo ole mitään normi panetusta... tuo on himoa, feromonit tai mitkä lie. Terv. Nro seiska joka tietää mistä ap:lta tuntuu 😀

Vierailija
18/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä myös yksi magneettimies. Osutaan vaikka jääkaapille samaan aikaan.. seistä möllötetään siinä alle metrin päässä vastakkain ja tuijotetaan hetki toisiamme sanomatta mitään kunnes toinen havahtuu ja häkeltyneenä kaivellaan ruokia jääkaapista. Kun mieli vaan tekisi läntätä kaapin ovi kiinni ja painautua toista vasten. Ihan outoa.

Vierailija
19/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh apua, täytyy olla hankala tilanne olla samassa työpaikassa! Piristääkö työpäivää vai ahdistaako? ;) -ap

Vierailija
20/42 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh apua, täytyy olla hankala tilanne olla samassa työpaikassa! Piristääkö työpäivää vai ahdistaako? ;) -ap

Sekä että.. riippuu senpäiväisen itsetunnon asteesta. Välillä nautin suunnattomasti sen seurasta ja välillä tulee kamala ujouspuuska etten tiedä mitä sanoa ja tekisi mieli vaan mennä siltä piiloon :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme