Poikaystävän joululahjatoive minulta.... Ei helv...
Haluaa 10 kerran suikkarilahjakortin minulta. Kuulemma saisi 10 kertaa käyttää sitä ja saada minulta suikkarin silloin kun haluaa, ilman, että tekee vastapalvelusta tai muuta.
Mitään muuta hän ei kuulemma tarvitse tai halua.
Minä 26v, mies 28v
Kommentit (115)
Minä pyydän muijalta 10 kerran kortit suikkareille ja lisäksi perseseksiin. Synttärilahjaksi myös samat toiveet. Viime joulun tverkkauskortista on käyttämättä 9 kertaa kun muija suuttui kun nauroin hysteerisesti koko tanssiesityksen ja tunnin sen jälkeen. Nytkin alkoi naurataa se kamea hyllyvä kasa
Aika kamala ajatus, että pitää oikein yrittää velvoittaa toinen antamaan suuseksiä. Jospa nyt ei kuitenkaan mitään tuollaisia kortteja, vaan ihan suoria pyyntöjä ja myös toisen osapuolen mielihalujen arvostamista.
Meillä on suhteessa tapana ihan vaan kysyä toiselta, jos haluaa mitä tahansa tuollaista pikku "palvelusta" toiselta. Eikä toisen ole sitä mikään pakko antaa jos ei huvita. Yleensä sen tekee mielellään, koska ei me edes kovin usein pyydellä toisiltamme mitään orgasmeja tai hartiahierontoja.
Kivaahan se on tuoda mielihyvää toiselle, mutta jos hommasta tulisi velvollisuus niin menisi kyllä ilo kokonaan siitä hommasta.
"Moraalinen oikeus pettää jos ei saa toiselta aina just sitä mitä haluaa" hyvät on perustelut jollakin!
Onhan sillä poikaystävällä oikeus tehdä ihan mitä huvittaa, pettää tai jättää tai vaikka ruveta ryyppäämään jos noin koville ottaa kun toinen ei ryhdykään henkilökohtaiseksi orjaksi. Mutta turha ihmetellä jos kaikki muijat kaikkoaa ympäriltä, kun vaatii kumppanilta sellaistakin mitä se kumppani ei halua tehdä. Enkä kyllä itse haluaisi tuollaiselle juntille tehdä yhtään mitään, edes ruokaa, ellei siitä maksettaisi kunnolla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaltahan tuo kuulostaa :) Kyllä silloin kun minä olin sinun ikäinen tyttö, niin parisuhteisiin kuului toisen miellyttäminen
Tosi hauskaa. Tuut töistä kotiin rättiväsyynenä ja nälkäisenä. Mies päättää just silloin käyttää "lahjakorttiaan" eikä auta muu kuin hoidella hommat.
Jokaiseen parisuhteeseen kuuluu tai ainakin pitäisi kuulua toisen miellyttäminen, mutta niin että molemmat ovat tyytyväisiä.
Väärin. Juuri tuosta syystä seksiä ei enää parisuhteissa harrasteta ja eroja tulee kun ajatusmaailma on tuollainen.
On erittäin harvinaista että kummatkin haluaa samaan aikaan. Kaksi työssäkäyvää ihmistä jolla on vielä vaikka lapsia ei todellakaan ehdi mitään romanttisia iltoja viettää. Vaan seksiä pitää harrastaa väsyneenä, kiireessä ja yleensä vain kun toinen haluaa.
Jaa, kyllä me ainakin ehditään.
Emmekä koskaan harrasta seksiä jos toinen ei halua. Silti seksiä on pari kertaa viikossa. Hyi, en ikinä olisi sellaisessa parisuhteessa jossa olisi pakko harrastaa seksiä vaikka ei yhtään haluttaisi.
Parisuhteessa ei koskaan kuuluisi joutua masturboimaan koska ei saa seksiä tarpeeksi tai silloin kun haluaa.
Teillä ei taida myöskään olla lapsia?
Hirveä ajatus, että parisuhdeseksi olisi jotain, jota nyt vain on pakko tehdä, halusi tai ei. Voihan sitä yrittää herätellä himoja, mutta outo ajatus että aina pitäisi saada kun haluaa. Ei puoliso ole seksiorja.
Sillä sekunnilla kun terveellä ihmisellä ei ole himo kumppaniinsa niin on aika erota. Jos sinä sanot että et halua seksiä kumppanisi kanssa niin se on sama kun sanoisit että haluat avioeron.
En ihmettele yhtään miksi ihmiset pettää. Kun kotoa ei saa niin sitä seksiä haetaan muualta.
Samaa mieltä! Mä vaadin miestäni joka päivä ottamaan sträpäriä perseeseen ja sen jälkeen nuolemaan mua tunnin, koska se on ainut tapa jolla saan täyden tyydytyksen ja haluan orgasmeita joka päivä. Sillä sekunnilla kun mies ei enää tähän suostu, minulla on oikeus pettää sitä luuseria ja jätänkin sen saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaltahan tuo kuulostaa :) Kyllä silloin kun minä olin sinun ikäinen tyttö, niin parisuhteisiin kuului toisen miellyttäminen
Tosi hauskaa. Tuut töistä kotiin rättiväsyynenä ja nälkäisenä. Mies päättää just silloin käyttää "lahjakorttiaan" eikä auta muu kuin hoidella hommat.
Jokaiseen parisuhteeseen kuuluu tai ainakin pitäisi kuulua toisen miellyttäminen, mutta niin että molemmat ovat tyytyväisiä.
Väärin. Juuri tuosta syystä seksiä ei enää parisuhteissa harrasteta ja eroja tulee kun ajatusmaailma on tuollainen.
On erittäin harvinaista että kummatkin haluaa samaan aikaan. Kaksi työssäkäyvää ihmistä jolla on vielä vaikka lapsia ei todellakaan ehdi mitään romanttisia iltoja viettää. Vaan seksiä pitää harrastaa väsyneenä, kiireessä ja yleensä vain kun toinen haluaa.
Emmekä koskaan harrasta seksiä jos toinen ei halua. Silti seksiä on pari kertaa viikossa. Hyi, en ikinä olisi sellaisessa parisuhteessa jossa olisi pakko harrastaa seksiä vaikka ei yhtään haluttaisi.
Parisuhteessa ei koskaan kuuluisi joutua masturboimaan koska ei saa seksiä tarpeeksi tai silloin kun haluaa.
Hirveä ajatus, että parisuhdeseksi olisi jotain, jota nyt vain on pakko tehdä, halusi tai ei. Voihan sitä yrittää herätellä himoja, mutta outo ajatus että aina pitäisi saada kun haluaa. Ei puoliso ole seksiorja.
Sillä sekunnilla kun terveellä ihmisellä ei ole himo kumppaniinsa niin on aika erota. Jos sinä sanot että et halua seksiä kumppanisi kanssa niin se on sama kun sanoisit että haluat avioeron.
En ihmettele yhtään miksi ihmiset pettää. Kun kotoa ei saa niin sitä seksiä haetaan muualta.
Sehän oiskin fiksua, eroais aina saman tien kun puolisolle tulee yksikin haluton hetki! Sulla on varmaan tosi hyviä, pitkiä ja antoisia parisuhteita takana 😂
mitähän mun vaimo sanoisi jos pyytäisin joululahjaksi hetkeä olla katsojana dildotussooloilussa.
Taidankin ehdottaa
=)
Kortti toiminee vinkkinä miehesi kokemista puutteista seksielämässänne.
hyvä ja halpa lahja, miksi valitat?
Parrakas nainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä antaisin vastalahjaksi kortin jossa vaatisin 10kertaa orgasmin valitsemallani tavalla ilman vastapalveluksia .
Taitaa miehen lahjakortti lentää kuuseen kun muutaman kerran hoitelee sinulle orgasmin vaikka käsillään saamatta itse mitään.En voi ymmärtää kaupankäyntiä seksillä parisuhteessa, en kummankaan osapuolen toimesta enkä missään olosuhteissa.
Milloin vastavuoroisuus ja molemminpuoleinen toisesta ja toisen tarpeista huolehtiminen muuttuu kaupankäynniksi?
Silloin kun myös sinun pitäisi poistua mukavuusalueeltasi toisen miellyttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo on onneksi vaan sinun mielipiteesi. Minä en halua seksiä vastentahtoiselta kumppanilta, enkä halua olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka haluaa.
Minä en halua olla parisuhteessa vastentahtoisen kumppanin kanssa. Enkä itse toimi vastentahtoisesti, vaikka ei tekisi mieli seksiä juuri silloin kun hän haluaa. Minun tekee normaalisti aina mieli tuottaa mielihyvää kumppanille seksillä, tästä syystä saa nopeasti itsekin fiiliksen päälle kun aloitetaan.
Tilannetajua hänelläkin on, mutta poikkeustilanteet ovat luokkaa sairaus, riita, tms. Eikä koskaan että nyt ei vaan tee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävällä on moraalinen oikeus pettää. Jos puoliso ei anna seksiä niin sitä saa hakea mistä ikinä saa.
Puolison velvollisuus on joka päivä osoittaa olevansa paras kumppani toiselle. Vaatimus koskee kumpaakin osapuolta.
Pettämistä ei edes tapahtuisi jos omalta kumppanilta saisi niitä asioita mitä haluaa.
Minä haluan kesämökin ja purjeveneen mutta en saa niitä puolisoltani. Voinko nyt siis hyvillä mielin pettää koska en saa niitä asioita mitä haluan?
Saatko kesämökin ja purjeveneen pettämällä?
Vierailija kirjoitti:
Minä pyydän muijalta 10 kerran kortit suikkareille ja lisäksi perseseksiin. Synttärilahjaksi myös samat toiveet. Viime joulun tverkkauskortista on käyttämättä 9 kertaa kun muija suuttui kun nauroin hysteerisesti koko tanssiesityksen ja tunnin sen jälkeen. Nytkin alkoi naurataa se kamea hyllyvä kasa
Höhöhöhö. Mielikuva lihavasta naisesta twerkkaamassa ihan tosissaan ja mies repeilee. Hähähähä. Mä voin ostaa ne loput 9 twerkkauskertaa. Hihihihi.
Anteeksi.....
En mä kovin isoa haloota nostais jos muija pyytäis lahjakortin pillun nuolemiseen. Toisaalta ei tulisi mielenkään vaatia mitään suikkareita naiselta.
Eihän lahjan tarvitse olla täsmälleen toivomuksen mukainen. Suikkari vaatii ehdottomasti sen vastapalveluksen, ainakin 10 orgasmia pillua nuolemalla ennen kuin sitä saa edes pyytää.
siis pahoittiko oikeasti joku mielen tästä ketjusta vai onko nuo "oksettava mies" kommentit trolleja, en osaa sanoa :D Mahtaa olla tylsä seksielämä jos ei saa suikkareista puhua kumppanille
No ei sentään kinunnut paskareikäseksiä.