Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän joululahjatoive minulta.... Ei helv...

Vierailija
15.11.2017 |

Haluaa 10 kerran suikkarilahjakortin minulta. Kuulemma saisi 10 kertaa käyttää sitä ja saada minulta suikkarin silloin kun haluaa, ilman, että tekee vastapalvelusta tai muuta.

Mitään muuta hän ei kuulemma tarvitse tai halua.

Minä 26v, mies 28v

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaltahan tuo kuulostaa :) Kyllä silloin kun minä olin sinun ikäinen tyttö, niin parisuhteisiin kuului toisen miellyttäminen

Tosi hauskaa. Tuut töistä kotiin rättiväsyynenä ja nälkäisenä. Mies päättää just silloin käyttää "lahjakorttiaan" eikä auta muu kuin hoidella hommat.

Jokaiseen parisuhteeseen kuuluu tai ainakin pitäisi kuulua toisen miellyttäminen, mutta niin että molemmat ovat tyytyväisiä.

Väärin. Juuri tuosta syystä seksiä ei enää parisuhteissa harrasteta ja eroja tulee kun ajatusmaailma on tuollainen.

On erittäin harvinaista että kummatkin haluaa samaan aikaan. Kaksi työssäkäyvää ihmistä jolla on vielä vaikka lapsia ei todellakaan ehdi mitään romanttisia iltoja viettää. Vaan seksiä pitää harrastaa väsyneenä, kiireessä ja yleensä vain kun toinen haluaa.

TÄMÄ!

Vierailija
22/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, varmaan oot mun eksä eli ite nyt 29v ja silloin ite tarjosit tota ja mä olin "jeejee", ku luulin kyseessä olevan SUIHKARIJUTTUJA, saatana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti yllättynyt näiden alapeukkujen määrästä ja "hyi ällöö"-kommenteista. On se nyt jukolauta iljettävää että mies kehtaakin vaatia moista! Itse kyllä ilomielin antaisin moisen, VARSINKIN jos mies itse sellaisen haluaisi? Vittu teitä ämmiä. :D

Se on iljettävää, että pitäisi antaa seksiä silloin kun toinen osapuoli vaatii, oli oma olo tai tilanne mikä tahansa.

Tietenkään tuo ei päde sairaana tai jos on joku tilanne päällä. Järkeä saa käyttää.

Vierailija
24/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska:) Minä en tosin sellaista lahjatoivetta saisi, koska mies saa suikkareita muutenkin usein minulta ja silloin kuin haluaa:)

Siinähän se ero onkin. Sinä HALUAT itse antaa suikkareita.

Ap ei. Toisen pakottaminen tai painostaminen seksiin on väärin.

Vierailija
25/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tuollaisen lahjakortin antaa, jos voisin olla varma, että mies ei rupea suikkareita vaatimaan muutoin kuin sellaisissa tilanteissa, että näkee minunkin olevan hommassa mukana. Seksuaaliset palvelukset eivät kuitenkaan ole sellaisia palveluksia, joita annan vastentahtoisesti, tilanteessa jossa en itse koe sellaista millään tavalla miellyttävänä.

Nykyinen mieheni tuskin rupeaisi suikkareita huonoissa tilanteissa vaatimaankaan, mutta exäni luultavasti ei olisi ollut niin huomaavainen. Hän saattoi esimerkiksi möksähtää siitä, jos en innostunut pikapanoista arkiaamuna kun oli jo oikeasti kiire töihin. Suikkarin hän olisi kerran halunnut kompensaatioksi, kun vatsataudissa kieltäydyin yhdynnästä. Eikä tuntunut ollenkaan käsittävän mitä tässä kuviossa oli vialla, vaikka kyllä kerroin hänelle, että suikkari ei tosiaan ole hyvä ratkaisu silloin, kun on oksettava olo muutenkin.

Ja kyllä minäkin olen sitä mieltä, että kumppaniaan pitää miellyttää, mutta ei sentään tilanteissa, joissa toisen miellyttäminen olisi itselle äärimmäisen epämiellyttävää. Sitten jos molempia tyydyttäviä tilanteita ei enää löydy, on suhteessa jotain sen verran pahasti jo vialla, ettei mitkään lahjakorttisuikkarit sitä korjaa. Pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
26/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti yllättynyt näiden alapeukkujen määrästä ja "hyi ällöö"-kommenteista. On se nyt jukolauta iljettävää että mies kehtaakin vaatia moista! Itse kyllä ilomielin antaisin moisen, VARSINKIN jos mies itse sellaisen haluaisi? Vittu teitä ämmiä. :D

Se on iljettävää, että pitäisi antaa seksiä silloin kun toinen osapuoli vaatii, oli oma olo tai tilanne mikä tahansa.

Tietenkään tuo ei päde sairaana tai jos on joku tilanne päällä. Järkeä saa käyttää.

Missä sanotaan, että lahjakortti ei pätisi noissa tilanteissa? Ymmärrän, jos tuollaisen lahjakortin haluaa itse antaa ja se on enemmän vitsi kuin suihinotto juuri silloin kuin vastaanottaja haluaa, mutta sellaisen pyytäminen on vaan yksinkertaisesti ällöä.

Vierailija
27/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi et pyydä lahjakorttia, jossa mies lupaa 10 kertaa puhdistaa hammasharjalla lattialistat. Juuri silloin kun sinä haluat. Esim. aina suikkarin jälkeen.

Tää oli hyvä!

Vierailija
28/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parilla on kiva seksielämä ja tämän tyylistä pilkettä silmäkulmassa, ni kivahan se on et poikkis antaa ymmärtää, että kaupoissa ei tartte kierrellä. Hän haluaa vain sitä mitä muutenkin saa.

Tosin apn viestistä saa käsityksen, et poikkikselle suikkareitten antaminen on jotenkin tylsää hommaa ja ahdistuu kinuamisesta. Mikä todellakin on ymmärrettävää. Jolloin lahja ideanakin on huono.

Vierailija
29/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaltahan tuo kuulostaa :) Kyllä silloin kun minä olin sinun ikäinen tyttö, niin parisuhteisiin kuului toisen miellyttäminen

Tosi hauskaa. Tuut töistä kotiin rättiväsyynenä ja nälkäisenä. Mies päättää just silloin käyttää "lahjakorttiaan" eikä auta muu kuin hoidella hommat.

Jokaiseen parisuhteeseen kuuluu tai ainakin pitäisi kuulua toisen miellyttäminen, mutta niin että molemmat ovat tyytyväisiä.

Väärin. Juuri tuosta syystä seksiä ei enää parisuhteissa harrasteta ja eroja tulee kun ajatusmaailma on tuollainen.

On erittäin harvinaista että kummatkin haluaa samaan aikaan. Kaksi työssäkäyvää ihmistä jolla on vielä vaikka lapsia ei todellakaan ehdi mitään romanttisia iltoja viettää. Vaan seksiä pitää harrastaa väsyneenä, kiireessä ja yleensä vain kun toinen haluaa.

TÄMÄ!

Siks valitettavasti me miehet usein siirrytään ulkomaisiin naisiin. Flirtti ja kosketus pysyy ja vielä mummopappoinakin jaksetaan vielä hymyillä toisillemme. Suomitytylle on tärkein olla työn raskaan raataja. Me muut tehdään elämäntarkoituksemme työn raskaan ulkopuolella - ja idiooteille tiedoksi: se ei ole meille seksi. Tarkotan sitä, et suomityty mättää jädee ja tuskastuu ja ahdistuu ja vaikka mitä pelkästä työstä, kun se on se millä mittarilla te tytyt toisianne arvioitte VALITETTAVAN usein. Me muut sitten hoidetaan duunit ja mm. flirtillä, kosketuksella ja pienellä joululahjatoiveella rikastutetaan ja helpotetaan stressiä, ja eletään sitä todellista elämää, jossa todella vaikutamme. Sääli, että jotkut elää ihmisen kanssa, jonka kosketus on sairasta ja ahdistavaa.

Vierailija
30/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisit se sian!

Vierailija
31/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä me ainakin ehditään. 

Emmekä koskaan harrasta seksiä jos toinen ei halua. Silti seksiä on pari kertaa viikossa. Hyi, en ikinä olisi sellaisessa parisuhteessa jossa olisi pakko harrastaa seksiä vaikka ei yhtään haluttaisi.

Vierailija
32/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään muuta hän ei kuulemma tarvitse tai halua.

Tämä kertookin jo kaiken oleellisen.

Vierailija
33/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanotaan, että lahjakortti ei pätisi noissa tilanteissa? Ymmärrän, jos tuollaisen lahjakortin haluaa itse antaa ja se on enemmän vitsi kuin suihinotto juuri silloin kuin vastaanottaja haluaa, mutta sellaisen pyytäminen on vaan yksinkertaisesti ällöä.

Ehkä lahjakorttiin voi kirjoittaa ehdot,"kortti ei ole voimassa silloin kun antaja on kipeä tai muuten tilanne päällä".

Olen samaa mieltä, että leikkimielisen seksilahjakortin voi antaa omasta aloitteestaan, teinkin niin muutamana jouluna(pitkät pyhät sopivat hyvin sängyssä vietettäväksi) ja se on hyvä vaihtoehto turhalle roinalle, mutta olisi epämiellyttävää jos toinen esittäisi sen ainoana lahjatoiveenaan. Jos ap:n mies ei keksi järkevämpää toivetta, olkoon ilman lahjoja.

Vierailija
34/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako näitä kortteja R-kioskilta Suomessa vai pitääkö mennä Leningradiin? Tuleeko kortonki mukana?

Vierailija
35/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuitenkin oletataan, ettei ap:n mies ole sadisti vaan haluaa yhtä lailla miellyttää myös ap:ta eikä ole täysin tilannetajuton.

Miksi suikkarin pyytäminen on ällöä? Onko se ällöä myös silloin, kun nainen haluaisi suuseksiä mieheltään?

Vierailija
36/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Mä voisin tuollaisen lahjakortin antaa, jos voisin olla varma, että mies ei rupea suikkareita vaatimaan muutoin kuin sellaisissa tilanteissa, että näkee minunkin olevan hommassa mukana. Seksuaaliset palvelukset eivät kuitenkaan ole sellaisia palveluksia, joita annan vastentahtoisesti, tilanteessa jossa en itse koe sellaista millään tavalla miellyttävänä.

Nykyinen mieheni tuskin rupeaisi suikkareita huonoissa tilanteissa vaatimaankaan, mutta exäni luultavasti ei olisi ollut niin huomaavainen. Hän saattoi esimerkiksi möksähtää siitä, jos en innostunut pikapanoista arkiaamuna kun oli jo oikeasti kiire töihin. Suikkarin hän olisi kerran halunnut kompensaatioksi, kun vatsataudissa kieltäydyin yhdynnästä. Eikä tuntunut ollenkaan käsittävän mitä tässä kuviossa oli vialla, vaikka kyllä kerroin hänelle, että suikkari ei tosiaan ole hyvä ratkaisu silloin, kun on oksettava olo muutenkin.

Ja kyllä minäkin olen sitä mieltä, että kumppaniaan pitää miellyttää, mutta ei sentään tilanteissa, joissa toisen miellyttäminen olisi itselle äärimmäisen epämiellyttävää. Sitten jos molempia tyydyttäviä tilanteita ei enää löydy, on suhteessa jotain sen verran pahasti jo vialla, ettei mitkään lahjakorttisuikkarit sitä korjaa. Pikemminkin päinvastoin.

Koko lahjakortin ideana on se että mies saa silloinkin kun naista ei haluttaisi.

Mitä hyötyä tuosta on jos seksiä saisi muutenkin?

Vierailija
37/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaatii tietysti hyvää pelisilmää ja tilannetajua, ettei vahingossakaan painosta toista huonolla hetkellä. Kysymys kuuluukin, onko ap:n poikaystävällä sellaista? Lahjatoiveen perusteella ei olisi kovin toiveikas.

Vierailija
38/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä me ainakin ehditään. 

Emmekä koskaan harrasta seksiä jos toinen ei halua. Silti seksiä on pari kertaa viikossa. Hyi, en ikinä olisi sellaisessa parisuhteessa jossa olisi pakko harrastaa seksiä vaikka ei yhtään haluttaisi.

Parisuhteessa ei koskaan kuuluisi joutua masturboimaan koska ei saa seksiä tarpeeksi tai silloin kun haluaa.

Teillä ei taida myöskään olla lapsia?

Vierailija
39/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kuitenkin oletataan, ettei ap:n mies ole sadisti vaan haluaa yhtä lailla miellyttää myös ap:ta eikä ole täysin tilannetajuton.

Miksi suikkarin pyytäminen on ällöä? Onko se ällöä myös silloin, kun nainen haluaisi suuseksiä mieheltään?

Suikkarin pyytäminen itsessään ei ole ällöä, vaan tässä tilanteessa ällöys on pyytämistavassa.

Vierailija
40/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi et pyydä lahjakorttia, jossa mies lupaa 10 kertaa puhdistaa hammasharjalla lattialistat. Juuri silloin kun sinä haluat. Esim. aina suikkarin jälkeen.

Entäpä jos puhdistaisi ne lattialistat aina ENNEN suihinottoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä