Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän joululahjatoive minulta.... Ei helv...

Vierailija
15.11.2017 |

Haluaa 10 kerran suikkarilahjakortin minulta. Kuulemma saisi 10 kertaa käyttää sitä ja saada minulta suikkarin silloin kun haluaa, ilman, että tekee vastapalvelusta tai muuta.

Mitään muuta hän ei kuulemma tarvitse tai halua.

Minä 26v, mies 28v

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Mä voisin tuollaisen lahjakortin antaa, jos voisin olla varma, että mies ei rupea suikkareita vaatimaan muutoin kuin sellaisissa tilanteissa, että näkee minunkin olevan hommassa mukana. Seksuaaliset palvelukset eivät kuitenkaan ole sellaisia palveluksia, joita annan vastentahtoisesti, tilanteessa jossa en itse koe sellaista millään tavalla miellyttävänä.

Nykyinen mieheni tuskin rupeaisi suikkareita huonoissa tilanteissa vaatimaankaan, mutta exäni luultavasti ei olisi ollut niin huomaavainen. Hän saattoi esimerkiksi möksähtää siitä, jos en innostunut pikapanoista arkiaamuna kun oli jo oikeasti kiire töihin. Suikkarin hän olisi kerran halunnut kompensaatioksi, kun vatsataudissa kieltäydyin yhdynnästä. Eikä tuntunut ollenkaan käsittävän mitä tässä kuviossa oli vialla, vaikka kyllä kerroin hänelle, että suikkari ei tosiaan ole hyvä ratkaisu silloin, kun on oksettava olo muutenkin.

Ja kyllä minäkin olen sitä mieltä, että kumppaniaan pitää miellyttää, mutta ei sentään tilanteissa, joissa toisen miellyttäminen olisi itselle äärimmäisen epämiellyttävää. Sitten jos molempia tyydyttäviä tilanteita ei enää löydy, on suhteessa jotain sen verran pahasti jo vialla, ettei mitkään lahjakorttisuikkarit sitä korjaa. Pikemminkin päinvastoin.

Koko lahjakortin ideana on se että mies saa silloinkin kun naista ei haluttaisi.

Mitä hyötyä tuosta on jos seksiä saisi muutenkin?

Sepä se. Juuri tästä syystä en hirveästi ideasta innostuisikaan. Toki jonkinlaisena keskinäisenä vitsinä tämä voisi toimia, mutta toki sillä edellytyksellä, että oikeasti halutonta puolisoa ei aleta painostamaan. Mutta periaatteessa jos/kun idea on saada suikkari puolison mielialoista ja toiveista välittämättä, niin pielessähän se sitten on jo lähtökohtaisesti. Jos seksiä ja suikkareita on muutenkin riittävästi, on lahjakortti tarpeeton. Jos taas ongelma on toisen puolison oikea haluttomuus, seksuaalisiin tekoihin painostaminen ei takuulla ainakaan auta.

Vierailija
82/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeää ahdistelua. Kerro instassa #metoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei osaa puhua paremmin ja yrittää tällä vain kertoa, että kaipaisi enemmän läheisyyttä. Itse en koe tuota inhottavana.

Läheisyyttä kaipaava mies voisi pyytää vaikka hierontalahjakorttia tai muuta paijausalahjaa. Kuulostaa enemmän siltä, että mies haluaa enemmän kassien tyhjennystä, mutta niin ettei joudu ollenkaan näkemään vaivaa sen eteen.

Vierailija
84/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan samanlaisen. Työpäivän jälkeen olisi kivaa istua vessanpytyllä paskalla, lukea lehteä samaan aikaan vielä vilauttaisi naiselle suikkarikorttia. Siinä vasta mieluinen kotiintulo seremonia.

Vierailija
85/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitäisi. Itse inhoan suuseksiä, enkä aio sitä antaa enkä ottaa keneltäkään.

Semmoiseen ei saa ketään edes yrittää ohjailla saati pakottaa, jollei tiedä, että se toiselle käy.

Suominainen ei tee koskaan mitään mistä mies pitää vain miehen itsensä vuoksi.

Vierailija
86/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme luuseri.

Jätä se.

Aikuinen mies ei tuollaista päästä suustaan.

Vierailija
87/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa suihin ja suikkari, voi oksetus, jo sanatkin ovat inhottavia, junttien touhuja.

Mitä mieltä olet termistä bylsiä? Kaverin kanssa joskus tuopposen äärellä mietittiin, että mikä on alentavin termi kyseiselle touhulle :D

Vierailija
88/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrakas nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en kyllä tollaseen lahjaan suostuisi kun en muutenkaan tykkää suuseksistä.

Miksi mies ottaisi kumppanikseen naisen, joka ei nauti suuseksistä? :O

Nuorena seurustelin itseäni muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa, joka ei suostunut suuseksiin kumminkaan puolin. Muuten oli kyllä kovin perso seksin suhteen. Ihmetytti, mutta ei haitannut.

Mitä ihmeellistä siinä on? Ihmisillä nyt vain on erilaisia seksimieltymyksiä. Minä kuulun niihin, jotka rivät tykkää suuseksistä lainkaan mutta peppuseksiä taas rakastan.

Vierailija
89/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi et pyydä lahjakorttia, jossa mies lupaa 10 kertaa puhdistaa hammasharjalla lattialistat. Juuri silloin kun sinä haluat. Esim. aina suikkarin jälkeen.

Loistava kommentti. Illan pelastus.

Vierailija
90/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pitäisi. Itse inhoan suuseksiä, enkä aio sitä antaa enkä ottaa keneltäkään.

Semmoiseen ei saa ketään edes yrittää ohjailla saati pakottaa, jollei tiedä, että se toiselle käy.

Suominainen ei tee koskaan mitään mistä mies pitää vain miehen itsensä vuoksi.

No eipä kyllä tee suomalainen mieskään....elämä pyörii vain oman pippelin ympärillä.

Vierailija
91/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaltahan tuo kuulostaa :) Kyllä silloin kun minä olin sinun ikäinen tyttö, niin parisuhteisiin kuului toisen miellyttäminen

Tosi hauskaa. Tuut töistä kotiin rättiväsyynenä ja nälkäisenä. Mies päättää just silloin käyttää "lahjakorttiaan" eikä auta muu kuin hoidella hommat.

Jokaiseen parisuhteeseen kuuluu tai ainakin pitäisi kuulua toisen miellyttäminen, mutta niin että molemmat ovat tyytyväisiä.

Väärin. Juuri tuosta syystä seksiä ei enää parisuhteissa harrasteta ja eroja tulee kun ajatusmaailma on tuollainen.

On erittäin harvinaista että kummatkin haluaa samaan aikaan. Kaksi työssäkäyvää ihmistä jolla on vielä vaikka lapsia ei todellakaan ehdi mitään romanttisia iltoja viettää. Vaan seksiä pitää harrastaa väsyneenä, kiireessä ja yleensä vain kun toinen haluaa.

Jaa, kyllä me ainakin ehditään. 

Emmekä koskaan harrasta seksiä jos toinen ei halua. Silti seksiä on pari kertaa viikossa. Hyi, en ikinä olisi sellaisessa parisuhteessa jossa olisi pakko harrastaa seksiä vaikka ei yhtään haluttaisi.

Parisuhteessa ei koskaan kuuluisi joutua masturboimaan koska ei saa seksiä tarpeeksi tai silloin kun haluaa.

Teillä ei taida myöskään olla lapsia?

Hirveä ajatus, että parisuhdeseksi olisi jotain, jota nyt vain on pakko tehdä, halusi tai ei. Voihan sitä yrittää herätellä himoja, mutta outo ajatus että aina pitäisi saada kun haluaa. Ei puoliso ole seksiorja.

Sillä sekunnilla kun terveellä ihmisellä ei ole himo kumppaniinsa niin on aika erota.  Jos sinä sanot että et halua seksiä kumppanisi kanssa niin se on sama kun sanoisit että haluat avioeron.

En ihmettele yhtään miksi ihmiset pettää. Kun kotoa ei saa niin sitä seksiä haetaan muualta.

Jos meidän parisuhteessa tuolla periaatteella mentäisiin, niin olisimme eronneet viimeksi tänä iltana. 😂😂 (Mua olisi huvittanut saunan jälkeen hommailla, mutta miesparka oli lähes 12 tuntisen työpäivän jälkeen niin uupunut, että paineli suoraan nukkumaan ja on ollut höyhensaarilla jo reilu 1,5 tuntia. Jostain kumman syystä mulla ei ero ole kuitenkaan käynyt mielessäkään...)

Vierailija
92/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki halvaksi tulee

Ei tartte ostaa mitään kallista paskaa

Vierailija
93/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parrakas nainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en kyllä tollaseen lahjaan suostuisi kun en muutenkaan tykkää suuseksistä.

Miksi mies ottaisi kumppanikseen naisen, joka ei nauti suuseksistä? :O

Nuorena seurustelin itseäni muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa, joka ei suostunut suuseksiin kumminkaan puolin. Muuten oli kyllä kovin perso seksin suhteen. Ihmetytti, mutta ei haitannut.

Mitä ihmeellistä siinä on? Ihmisillä nyt vain on erilaisia seksimieltymyksiä. Minä kuulun niihin, jotka rivät tykkää suuseksistä lainkaan mutta peppuseksiä taas rakastan.

Makunsa kullakin. Olin sen verran nuori ja mitä olin naisten kanssa ollut, niin kaikki pitivät suuseksistä. Puhuin todellakin nuorena minänäni. Nyt puhun nykyisenä minänäni: Melko harva anaalistakin pitää, mitä ihmisiä olen tavannut. Ei tavatonta, mutta harvinaisempaa kuin suuseksistä pitäminen.

Vierailija
94/115 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
95/115 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän keksityn jutun kerrot meille koska?

Vierailija
96/115 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää nyt yks helvetti, kun homotkaan ei enää innostu poskihoidoista.

Vierailija
97/115 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Vaihtoon lähtisi tollanen mies ja heti.

Vierailija
98/115 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävällä on moraalinen oikeus pettää. Jos puoliso ei anna seksiä niin sitä saa hakea mistä ikinä saa. 

Puolison velvollisuus on joka päivä osoittaa olevansa paras kumppani toiselle. Vaatimus koskee kumpaakin osapuolta.

Pettämistä ei edes tapahtuisi jos omalta kumppanilta saisi niitä asioita mitä haluaa.

Taitaa tää kirjoittaja olla joku ikuinen sinkkuneitsyt, joka on parisuhteesta saanut vain haaveilla. Ei nimittäin todellisuuteen perustuva kokemus puhu näissä viesteissä, sen haistaa kauas. :)

Vierailija
99/115 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan ainakin edullinen lahja, hinta 0€.

Vierailija
100/115 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut, mikä tässä järkyttää, on sana "suikkari".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi