Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän joululahjatoive minulta.... Ei helv...

Vierailija
15.11.2017 |

Haluaa 10 kerran suikkarilahjakortin minulta. Kuulemma saisi 10 kertaa käyttää sitä ja saada minulta suikkarin silloin kun haluaa, ilman, että tekee vastapalvelusta tai muuta.

Mitään muuta hän ei kuulemma tarvitse tai halua.

Minä 26v, mies 28v

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei siis ole mitään arvoa ihmisenä. Olet pelkkä suu mihin työntää muna. Hyvää joulua...

Vierailija
62/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävällä on moraalinen oikeus pettää. Jos puoliso ei anna seksiä niin sitä saa hakea mistä ikinä saa. 

Puolison velvollisuus on joka päivä osoittaa olevansa paras kumppani toiselle. Vaatimus koskee kumpaakin osapuolta.

Pettämistä ei edes tapahtuisi jos omalta kumppanilta saisi niitä asioita mitä haluaa.

Minä haluan kesämökin ja purjeveneen mutta en saa niitä puolisoltani. Voinko nyt siis hyvillä mielin pettää koska en saa niitä asioita mitä haluan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa. Ihan siitä syystä että me harrastetaan seksiä joka toinen päivä ja joka kerta annan suikkaria. Toinen toivoo sitä joululahjaksi eli ei sitä ilmeisesti saa. Pisti korvaan tuo "ilman vastapalvelusta". Saako miehesi suuseksiä vain silloin kun antaa vastapalveluksia. Huh huh! Jännä suhde teillä. 

N32 ja M34

Vierailija
64/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävällä on moraalinen oikeus pettää. Jos puoliso ei anna seksiä niin sitä saa hakea mistä ikinä saa. 

Puolison velvollisuus on joka päivä osoittaa olevansa paras kumppani toiselle. Vaatimus koskee kumpaakin osapuolta.

Pettämistä ei edes tapahtuisi jos omalta kumppanilta saisi niitä asioita mitä haluaa.

Se on toki sinun näkemyksesi jota saat toki rauhassa omassa parisuhteessasi soveltaa. Olisi ehkä asiallista kertoa siitä jo tapailuvaiheessa kumppanille. Me muut hoidamme omat suhteemme miten parhaaksi katsomme.

Vierailija
65/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se joululahjasuikkari ole mikään uskollisuuden tae.

Vierailija
66/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse annoin miehelleni anaalimatkakortin saa ajaa kuukaudessa niin paljon kuin haluaa.

xD

Vierailija
67/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa. Ihan siitä syystä että me harrastetaan seksiä joka toinen päivä ja joka kerta annan suikkaria. Toinen toivoo sitä joululahjaksi eli ei sitä ilmeisesti saa. Pisti korvaan tuo "ilman vastapalvelusta". Saako miehesi suuseksiä vain silloin kun antaa vastapalveluksia. Huh huh! Jännä suhde teillä. 

N32 ja M34

Ihmissuhteissa on yleensä kyse vastavuoroisuudesta. Aikamoinen altruisti saa olla, jos ihan mielellään tyydyttelee vain toista saamatta itse mitään 😕

Vierailija
68/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei osaa puhua paremmin ja yrittää tällä vain kertoa, että kaipaisi enemmän läheisyyttä. Itse en koe tuota inhottavana.

Vierailija
69/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en kyllä tollaseen lahjaan suostuisi kun en muutenkaan tykkää suuseksistä.

Miksi mies ottaisi kumppanikseen naisen, joka ei nauti suuseksistä? :O

Vierailija
70/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille "Saat nuolla mun pimppiä" 10x lahjakortti.

Vierailija
71/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin miehelle joululahjaksi eron ja "tällä kortilla saat vongata baarivosulta suikkaria ainakin 10 kertaa" -kortin

Vierailija
72/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei osaa puhua paremmin ja yrittää tällä vain kertoa, että kaipaisi enemmän läheisyyttä. Itse en koe tuota inhottavana.

Eikö läheisyydenkaipuusta kertomiseen olisi hieman rakastavampiakin keinoja? Esimerkiksi vaikka mennä sen toisen lähelle?

Vierailija
73/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä mies, hyi, yök.. Se on ap:n oma mies. Yleensä puolisot luottavat toisiinsa ja tässä olisikin sellainen paikka. Minusta tuollainen on hyvä idea, olettaen että ap on suikkareiden kanssa sujut. Vaatii myös mieheltä vähän pelisilmää koska käyttää korttia.

Vierailija
74/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa suihin ja suikkari, voi oksetus, jo sanatkin ovat inhottavia, junttien touhuja.

Vierailija
75/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö läheisyydenkaipuusta kertomiseen olisi hieman rakastavampiakin keinoja? Esimerkiksi vaikka mennä sen toisen lähelle?

Ei wt-perheissä. 

Vierailija
76/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä en kyllä tollaseen lahjaan suostuisi kun en muutenkaan tykkää suuseksistä.

Miksi mies ottaisi kumppanikseen naisen, joka ei nauti suuseksistä? :O

Nuorena seurustelin itseäni muutaman vuoden vanhemman naisen kanssa, joka ei suostunut suuseksiin kumminkaan puolin. Muuten oli kyllä kovin perso seksin suhteen. Ihmetytti, mutta ei haitannut.

Vierailija
77/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun sinä olit nuori , raiskaus ei tainnut olla avioliitossa rikos. Tarkoitettu numero kolmoselle.

Vierailija
78/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa suihin ja suikkari, voi oksetus, jo sanatkin ovat inhottavia, junttien touhuja.

Tästäkin voi siis repiä herneen nokkaan. Kokeilisit suuseksiä, se auttaa hermoromahdukseenkin.

Vierailija
79/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin voi siis repiä herneen nokkaan. Kokeilisit suuseksiä, se auttaa hermoromahdukseenkin.

Eipä auta! Mutta moukka luulee, että auttaa.

Vierailija
80/115 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä mies, hyi, yök.. Se on ap:n oma mies. Yleensä puolisot luottavat toisiinsa ja tässä olisikin sellainen paikka. Minusta tuollainen on hyvä idea, olettaen että ap on suikkareiden kanssa sujut. Vaatii myös mieheltä vähän pelisilmää koska käyttää korttia.

Sitähän me ei tiedetä, onko ap:n miehellä pelisilmää. Joku täällä kertoi exästä, jok ihmetteli kun toinen ei ottanut suihin oksennustautisena, ap:n mies voi olla hyvin yhtä empatiakyvytön. Jos ap olisi sujut suikkareiden kanssa ja miehellä pelisilmää, eihän koko asiaa tarvitsi täällä ihmetellä, ap olisi jo askartelemassa lahjakorttia.

Täällä on jo muutamaan kertaan todettu, että seksilahjakortti on tosi kiva idea, jos antaja itse haluaa ilahduttaa kumppaniian sellaisella . Vie vähän pointin koko hommasta, jos a)toinen pyytää sellaista ja b)ehtoina 10 kerran yksipuolinen tyydyttäminen ihan koska tahansa toinen keksii vaatia. Ei kuulosta hyvältä diililtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän