****MAALISMUSSUJEN TAPAAMINEN****
Edellinen tapaaminen oli viime perjantaina 7.4., Kiitos paikalla olleille: fiona77, pikkarainen, Simbucca ja NapNap sekä tietenkin minä:)
Seuraavaa tapaamista voitaisiinkin alkaa jo sopimaan. uutta aikaa ei sovittu mutta puhuttiin että paikka olisi nyt joku muu kuin keskusta. Edellinen kerta oli Jumbossa. Onko nyt itis, sello tms...
Aika voisi olla vaikka parin viikon päästä, vkolla 17. esim to 27.4. tai pe 28.4.
-Santtu ja Markus 7vko
Kommentit (30)
Mä yritän jo aikasempiin ja jos en ehdi niin voin ottaa auton.Sinnehän pääsee sekä 519 että 522 bussilla.Me tullaan joka tapauksessa kyytiin Malmin aseman jälkeiseltä pysäkiltä.Toivottavasti mahdutte kyytiin!
Meijän piti Tuutelin kanssa tulla yhtä matkaa, mutta Tuutelin pikku neidillä on masua vääntänyt koko aamun joten joudutaan jättämään väliin. Itellä ei oo tällä viikolla autoa käytössä. Ehkä sitten ensi kerralla!
Huomatkaa, että Itiksessä toinekin Robert' s :)
Oisko tuo klo 13 ok?
-M-
Myökii päästään näillänäkymin, ja Itis on meille se sopivin paikka ;)
Fiona77 ja poika 6vko
En ole ehtinyt koneelle varmaan viikkoon.Meillä oli sunnuntaina ristiäiset ja mun valmistujaiset + 30-v juhlat kaikki samalla kertaa.
Pikkarainen ja Lili-Marie 7 viikkoa
Joo kiitos Sport vinkistä, kun en oo täällä ehtinyt käydä ollenkaan. Monkeylle kiitos paikan tarkentamisesta;=)
Viimeksi ei lähdetty hirveeseen lumisateeseen 2 viikkoisen kanssa sohlaamaan.
Pinja
Voisin tulla itsekin ekaa kertaa vauvan kanssa. Tuleeko Katjuska tällä kertaa? Voitas mennä samaa matkaa?
tulossa ollaan.
Caddie ja Poika 4 vkoa
yritän ensi kerralla. Hauskaa tapaamista muille!