Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pietarsaarelaisvauva tapettiin erittäin raa' alla ja julmalla tavalla

Vierailija
10.04.2006 |

ja asuntoa on ollut siivoamassa ainakin 2 ihmistä sen jälkeen kun tajuton äiti on viety sairaalaan.

Luin juuri Iltasanomista

Vauva oli elänyt vain pienen hetken syntymänsä jälkeen ja pariskunta nähtiin kävelemässä ennen synnytystä, eli luultavasti edistivät supistuksia tms lehden mukaan.

Tuon miehen saisi silpoa samalla tavalla.

Naisen on täytynyt olla psyykkisesti sairas myös. :(

Kommentit (188)

Vierailija
81/188 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen aina pitänyt tuota Marika Krookia jotenkin pimeenä/omituisena tapauksena... No, nythän se kuva vahvistui entisestään.

Todella kuvottavaa, että kehuu ko. hirviöämmää lämpimäksi ja ihanaksi ihmiseksi. Onko mokoma edes ihminen ollutkaan... Oksetus sentään ja voi sitä pikkuista vauva-parkaa. =((

Vierailija
82/188 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taatusti tuntenut!

Mikä oikeus sulla on sanoa, että onpas tyhmä, kun piti ystävästään, tosi idioottimaista!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/188 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ton miehen lapset kolmasluokkalainen ja eskarilainen. Niitä tässä eniten sääliksi käy. Miltähän tuntuu kun oma isä on tehny tollasta ja miten vaikuttaa niiden elämään.

Vierailija
84/188 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-M ja H ovat myös jonkun lapsia.

Vierailija
85/188 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Pietarsaaren tapauksessa ei ole kyse psykoosista, vaan harkitusta teosta, ei mistään paniikkiratkaisusta. Aikaa olisi kyllä ollut hankkiutua neuvolaan ja sairaalaan. Henkilöt eivät myöskään ole voineet olla järjiltään, koska ovat kyenneet hoitamaan työnsä synnytykseen asti. Sanokaa mitä sanotte, mutta minä ajattelen, että vain harva pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan noin kylmäverisen murhan. Paniikkitilanne tai totaalinen kilahtaminen voi olla eri juttu.

Vierailija
86/188 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan hylkäisi ja ajattelisi lastani hirviönä!

Vierailija
87/188 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit varmaan itse paikalla vai?

Vierailija
88/188 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siellä keskustellaan

Vierailija
89/188 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 57, pitäiskö keskenmenon saanut äiti sitten tuomita taposta ?

jos abortti on murha, niin eikös tuo ole loogista ?"

Jos keskenmeno tulee niin se tulee ja on valitettavaa.. Mutta abortti tehdään TiETOISESTi ja on harkittu, eli murha!! Sinun logiikkasi mukaan myös esim. nukkuessaan kuolleen lapsen äiti olisi murhaaja vaikka hänellä ei olisi osaa eikä arpaa lapsen kuolemassa??

Vierailija
90/188 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sen miehen vaimokin ottaa tollasen raakalaisen takas??

järkyttävää mä en ees katsois tollasen ukon suuntaan.

ja kyylä se synnyttänyt nainen ties mitä tehdä, miksi ei käynyt neuvolassa ja miksi yksin hullun miehen kanssa synnytti kototna?

ja katteli vierestä kun vauva tapetaan?

hulluja molemmat. toivottavasti saa ukko ansionsa mukaan ja koko tuttavapiiri, miten eivät nähneet miten hulluja ovat ja hankkineet ajoissa apua, olis ees viaton vauva selvinnyt hengissä ja päässyt rakastavaan perheeseen

Vierailija
91/188 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu kyse hetkellisestä mielenhäiriöstä.

Vierailija
92/188 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes etteikö se ollut julma, raaka, suunniteltu ratkaisu. Se kuka täällä puolustaa henkeen ja vereen näitä vauvan surmaajia on itsekin psykopaatti, joka tarvitsee hoitoa odotellessaan olosuhteita joissa voisi toimia samoin. Huh!

Vierailija
93/188 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusta loppuun.

Nainen ei käynyt neuvolassa, joten sitä on ehtinyt koko raskauden ajan pohtia miten lapsesta hankkiudutaan eroon.

Voipihan olla ettei ole tajunnut raskautta pitkään aikaan, jolloin abortti on ollut jo myöhäistä? HULLUJA MUN MIELESTÄ KOKO PORUKKA. Enkä todellakaan ymmärrä sitä vaimoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuosta lapsen tappamisesta, kun aloin ihan tosissani asiaa miettimään, niin JOS jossain olosuhteissa kävisi niin...

en keksinyt muuta kuin että olisin lasten kanssa panttivankina ja pitäisi valita kiduttaisiko joku hullu lapseni raa' asti hengiltä ellen tappaisi häntä itse, niin kyllä varmaan valitsisin että tappaisin vaikka tukehduttamalla ettei kärsisi :S.

Vierailija
94/188 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Mariahan oli mukana Pietarsaaren päivähoito- ja koulutuslautakunnassa myös.....huh huh

Vierailija
95/188 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että silloin vasta todella rakastaa toista todella, kun rakastaa häntä silloin, kun hän vähiten sitä ansaitsee!

Minä olisin ottanut mieheni takaisin, oli hän sitten tehnyt mitä tahansa!

Vierailija
96/188 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tappais muutkin lapsensa.

Vierailija
97/188 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tämähän on ihan mielipidekysymys.

Vierailija
98/188 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

käykääpä katsomassa mammapappa. com sivuilla käytävää keskustelua, siellä yritetään vaientaa keskustelua... mielenkiintoista

Kyllähän siitä siellä keskusteltiin vaikka jotkut kokivat aiheen liian ahdistavaksi. Keskusteluun osallistui myös naisen ystävä joka pyysi muilta ettei asialla reposteltaisi. Sama pyyntö on aiheellinen täälläkin. Kuten pieni mediakrittiisyys - en itse pitäisi Iltasanomia tai Iltalehteä luotettavana lähteenä.

Sanomattakin lienee selvää, että nainen ei ole ollut järjissään vaikka teko kieltämättä näyttää suunnitelmalliselta. Tällä en tarkoita, että millään tavalla hyväksyisin hänen tekoaan. En silti ymmärrä tämän ketjun keskustelijoiden tapaa käsitellä aihetta aivan kuten te oikeasti tietäisitte jotain siitä mitä tapahtui.

Ymmärrän miten Marika Krook pitää ystäväänsä lämpimänä ihmisenä - hän muistelee minkälainen hänen ystävänsä oli. Tuskin Marika Krook oikein pystyy käsittelemään ystävänsä tekoa vielä.

Vierailija
99/188 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan kaikkea tarvitse sietää. Kuten sitä, että puoliso paljastuukin hirviöksi. Ei normaali ihminen voi sellaista unohtaa.

Vierailija:

että silloin vasta todella rakastaa toista todella, kun rakastaa häntä silloin, kun hän vähiten sitä ansaitsee!

Minä olisin ottanut mieheni takaisin, oli hän sitten tehnyt mitä tahansa!

Vierailija
100/188 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään selitys ei koskaan anna oikeutta murhata viatonta pientä ihmistä, ei mikään selitys ainakaan hyvinvointivaltiossa, jossa kaikki apu olisi tarjolla ja nämä opettajaihmiset ovat sen varmasti tienneet.

Sairasta sakkia myös ympärillä olevat tulee mieleen ihan twilight zone tunnelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi