Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevättoiveet 2006 vko 15

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasinkin että olit vielä tuonne edelliseen pinoon vastaillut! :)

Joo, se on tosiaan hassua että näin terveenä immeisenä kuvittelee että raskautuminen on tosi helppoa vaikka eihän sitä tiiä jos pystyy raskautumaan ollenkaan! Mun mies luulee et mä raskaudun sit tosi helposti, tyyliin kertalaakista! :) Hupsua ajatella noin, mut se vaan inttää et kyl se vaan niin helposti tapahtuu. No, voi olla, mutta ei olis ensimmäinen kerta vaikka noin nuorella miehellä ois vikaa ' tavarassa' , tai mulla jossakin. Vähä siksi ärsyttää nuo sen puheet.

Tosiaan, taidan ihan varmuudeksi testata ensi viikonloppuna, että jos on negaa,niin voisi lähteä kaverin kanssa parille siiderille. Viime vloppuna en ottanut alkoholia. Jos vaikka oiskin tärpänny...hmm...

Vierailija
42/47 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Vaikka aika nihkeässä säässä mennäänkin. Huhtikuun puoliväli ja lunta sataa minkä ehtii. Ei huvita ulkoilla yhtään.

Unohtakaa painostus petihommiin, sillä voi tappaa molempien halut ja hommasta ei tuu mitään. Mutta eiköhän kevät (jos se joskus tulee...) tee tehtävänsä ;) Mulla rupee halut palaileen pillereiden jälkeen ja mieskin on innoissaan kun minä olen vaihteeksi se halukkaampi osapuoli. Saa nähdä mitä se on oviksen aikaan kun ei tahdo nytkään mikään riittää ;) En mä niihin kumeihin viitsi reikiä pistellä mä haluan todella että lapsi on molempien yhteinen päätös, on se niin iso asia. Nytkin koen jo syyllisyyttä että painostan liikaa. Keskeytetyllä mentiin tänään mutta nyt on vasta kp8, että tuskinpa mitään toiveita raskautumisesta vielä on. Toivottavasti teillä muilla käy parempi tuuri! bdbdbdbdbd

Tylsää kun mistään ei voi tietää kuinka helposti itse tulee raskaaksi. Ehkäisykin voi olla ihan turhaa jos ei kaikki toimikaan. Tuntuu että jos oikein toivoo lasta sitä ei kuulukaan, mutta mitä enemmän epätoivottu raskaus on sitä todennäköisempi on vahingon mahdollisuus. On se niin epäreilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullinensiili, ihan samaa mieltä olen raskautumisen " epäreiluudesta" . Mutta tuntuu, että luonto siinäkin on taustalla: aiheesta stressaavalle raskautuminen on varmasti vaikeampaa kuin sellaiselle, joka ei ajattele koko asiaa, ja sitten kerran unohtaa ehkäisyn. Stressi tekee muutenkin paljon tuhoja, joten miksei myös vähentäisi hedelmällisyyttä?

Itse olen kyllä sellainen stressipesäke, että oikein harmittaa. Mutta tämä stressaaminen tuntuu olevan sisäänrakennettua. En oikein osaa pitää sitä täysin poissa, vaikka pahemman stressin kyllä hoidankin aina pois.

Mulla kp 18, kylläpä se aika rientää! Nyt varmaankin hedelmälliset päivät käsillä, jos kierto on yhtään samanpituinen kuin viimeksi. Limojenkin perusteella jotain edistystä tapahtunut. Eilen sain miehen innostumaan, vaikka molempia väsyttikin. Itselleni kyllä riittää se miehen luonnollisen rytmin mukainen 1-3 krt viikossa ihan ok muulloin, mutta jotenkin toivoisi, että se edes ovulaation aikaan suostuisi vähän tiivistämään tahtia.. Eihän se tietenkään tajua näistä ovisjutuista mitään, enkä viitsi kauheasti puhuakaan, kun tiedän, ettei se kiinnosta.

Mutta nyt on sitten pientä toiveikkuutta loppukuun. En kyllä aio kovasti jännittää, mutta onhan se kiva tietää, että se raskautumisen mahdollisuus on olemassa! :)

Vierailija
44/47 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaupoissa on vaan vaaleansinisiä ja vaaleanpunaisia vauvanvaatteita? Eihän sitä voi mitään ostaa valmiiksi jos ei tiedä kumpi on tulossa (tai onko ylipäänsä tulossa yhtään mitään :)). Onko jossain kaupassa enemmän uniseks värejä? Kävin tuossa aamulla Prismassa ja siellä eksyin vauvanvaateosastolle, kerrankin olisin ollu yksin joten olisin voinu ostaa jotain jemmaan mutta eihän niitä voinu kun värit oli niin sukupuoleen sidottuja... Vaikka eihän sillä värillä niin väliä mutta kuitenkin... Mä jo muutenkin suunnittelen villavaatteiden kutomista mutta yritän hillitä itseni, mun vauhdilla olis kyllä parempi aloittaa jo nyt :). Onko muilla samankaltaisia harrastuksia?

Ootko TiggerX päässyt jo vauvelia katsoon?

Vierailija
45/47 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TiggerX: Heh, sun mies puhui ihan samoilla sanoilla kun munkin. Eli " kertalaakista onnistuu" . Täsmälleen samaa mieltä on minunkin puoliskoni :) Tuo on jotain miesten machoilua ja uskoa omiin kykyihinsä :D

Maria80: Kiitos selvityksestä. Muistinpa oikein tuon istukan hcg:n tuottajana. Eihän sitä koskaan tiedä kelle mitäkin sattuu, kun niin ihmeellisestä asiasta on kyse kuin uudesta elämästä. Sitä enemmän sitten arvostaa sitä, kun kaikki menee hyvin alusta loppuun.

on: Meille kuuluu vähän huonoa sikäli, että tämä kierto meni sitten meikän sairasteluun. Eilen määrättiin toinen antibioottikuuri, jonka aloitan heti kun tämä edellinen päättyy huomenna. Mun iho tulehtui ton suun leikkaushaavan lisäksi :/ Iski joku bakteeritulehdus kaulalle, jossa jo ennestään oli ihottumaa. Ihme kun ei aiemmin ole vastaavaa tapahtunut, vaikka atoopikko olen ollut koko ikäni ja iho raavittu rikki ennenkin.. Näköjään sitten kun sitä sairastellaan niin sairastetaan kunnolla kaikki mahdollinen!

Teoriassa noista antibiooteista ja tulehduskipulääkkeistä ei ole haittaa mahdolliselle sikiölle, mutta lääkäri sanoi silti ettei lääkkeet ja raskaus ole hyvä yhdistelmä. Olen itse kyllä samaa mieltä, parempi siirtää yritys ensi kiertoon. Vaikka ovulaatio ei kyllä ole edes mennyt vielä eli en voi olla vielä raskaana. Tämä toinen antib.kuuri jatkuu kuitenkin tulevan oviksen yli, joten en halua riskeerata. Muutenkin oon ollu niin heikkona että ties vaikkei koko ovista tulisikaan. Ainakaan näin kuivaa ei ole ollut naismuistiin!

Sellaista tänne. Harmittaa, mutta minkäs teet. Pitää nyt sen verta löytyä kärsivällisyyttä että jaksaa odottaa yritystä ensi kiertoon! :)

Vierailija
46/47 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kandivaihe; Tavallaan meillä on siis jo yritys alkanut, mutta seuraava ovis on vasta ensi kierrossa, niin yritys siis " virallisesti" alkaa vasta silloin...

Itse olen huomannut, että kun ei miehelle kerro oviksista ja muista, miehellä pysyy mielenkiinto itse puuhaan paremmin. Ehkäpä miehille tulee suorituspaineita, jos tietävät, että nyt on " pakko" harrastaa seksiä ja tuottaa niitä siittiöitä... Toivottavasti teillä mies vielä innostuu petipuuhista, ettei ovis mene hukkaan.

TiggerX; Tiesitkö muuten, että joillakin naisilla hiiva-tulehdus kertoo alkaneesta raskaudesta? Onko sulla kuinka usein muuten tuota hiivaa? bd bd bd bd

Minks; Voi harmi, että teiltä meni nyt sitten tämä kierto pipariksi. No toivottavasti ensi kierrosta olisi parempi tuuri!!! Pikaista toipumista sulle!!!

surullinensiili; Ainakin joskus tuolla h&m:llä on ollut noita väritykseltään neutraaleja vauvanvaatteita. Luulen, että muutenkin noissa ihan vaatekaupoissa saattaisi löytyä enemmän valikoimaa.

ON: kp 26/28-30, ei vielä tätiä, ehkä huomenna tai ylihuomenna. Tässä kierrossa mulla on kipeytynyt rinnat ihan älyttömän paljon. Lisäksi olen ollut nyt ihan uskomattoman väsynyt (samalla tavalla kuin viime raskauden alussa), johtuu varmaankin tuosta flunssasta... Vatsakin tuntuu ihan omituiselta? Varmaankin alitajunta tekee tepposia, nyt kun lupa raskautumiseen on vihdoin saatu...

Vierailija
47/47 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi tytöt! :)

surullinensiili: en oo vielä päässy vauvaa kattomaan, mennään nyt ensi viikonlopuksi Hesaan! :) Noista vauvanvaatteista, juuri tämä pariskunta osti sellasia beigen/vaaleen ruskeen ja luonnonvalkeen värisiä vaatteita, kun eivät tienneet kumpi sieltä sitten tulee. Ne värit on tosi makeita kyllä! Et sellasii kantsii varmaan sitten ostaa. Niin ja joku vaaleen vihreäkin sopii kummallekin sukupuolelle.

Minks: Joo, toi on kyl aika huvittavaa tää meidän miesten ' machoilu' !! :) Taitaavat tosiaan ajatella että heidän ' tavara' on täyttä laatua! ;) Ja toisaalta mix ei ajattelis, kun on nuori ihminen niin harvoin sitä uskoo että ois jotain ' vikana' . Ja oon yrittänyt toitottaa sitäkin että kannattais jättää se röökin poltto (mies polttaa vloppuisin) kokonaan, niin ois simpat priima kunnossa. Mut ei se usko millään et se röökaaminen (tai ylipäätänsä mikään) vois huonontaa sen ' tavaraa' . Äh, se on vaan niin jästipää joskus....:) Koitahan parantua! Ikävää että sulle nyt iski kaiken maailman ihottumat ja tulehdukset! Mutta kyllä ne siitä tokenee!

Maria80: Joo, olen lukenut ja kuullutkin tuosta että jos on raskaana, hiiva saattaa iskeä! ja arvaahan onko tuo ajatus ollut mielessä koko ajan?!! ;) mutta täytyy tunnustaa että kyllä se hiiva on kiusannut mua aikas usein, on näköjään tuolla ' alhaalla' pH:t päin puuta...äidilläni oli nuorena sama ongelma.(+kaikki s-tautitestit on tehty,ettei siitä oo kyse) Pillereiden aikaan tuota vaivaa oli useasti. Nyt niiden lopetuksen jälkeen se iski viime kierron oviksen aikaan. Oon yrittäny syödä maitohappobakt. runsaasti. Nyt oon käyttäny yhen 3 päivän kuurin, mutta aamulla ainakin tuntui että se ei oo vieläkään poistunut....huoh...! Kärsivällisyyttä....niinpä niin....

ON: kp 22/30 näköjään menossa. Välillä nippailua alavatsalla + v-vuoto runsahkoa, tiedä vaikka johtuis siitä hiivasesta... Kertokaa millon vois jo testailla? Näkyiskö mitään jos huomenna/tällä viikolla testais? Plussauutinen ei ois kyllä yhtään huono homma!!! ;)