Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevättoiveet 2006 vko 15

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TiggerX, olisipas hienoa jos raskautuisit jo tästä kierrosta!

Omaa napaa: menossa kp19, ja nyt on puuhailtu vällyjen välissä kahtena iltana putkeen. Eilen olin bongaavinani vähäisen juuri oikeanlaista limaa, joten kai se ovis on nyt käsillä. Ja kalenterinkin mukaan pitäisi olla. Joten loppukuusta voin piinailla, mikäki kroppa antaa mitään erikoisempaa merkkiä!

Näyttää siltä, että kierto on nyt pidentynyt siitä pillereitä edeltävästä 28-31 mittaisesta jonnekin 32 ja 35 väliin. Viimeksi oli 34, ja jos nyt on ovis, niin ainakin 33-päiväinen tästäkin näyttäisi tulevan. Ellei mun luteaalivaihe ole sitten jotenkin erityisen lyhyt..

Minkäköhän takia miehillä on niin vahva usko omaan spermaansa?! Meilläkin mies on aina ollut tosi aktiivisesti käyttämässä kumia, jos olen unohtanut ottaa yhden pillerin. Itse olen aina ajatellut, ettei vauva ihan hevillä saa alkuansa yhden pillerin unohtamisen takia. - Vaikka onhan sekin mahdollista. No, nyt sitä urosainesta mitataan, kun yritys alkaa ;)

Vierailija
22/47 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tässä pinossa taas hiljaista! Missäs kaikki luuraa? ;)

TiggerX; Noilla herkimmillä testeillä (herkkyys 10 *jotain yksikköä*) raskaus saatta näkyä, jos 7-10 päivää hedelmöittymisestä. Muistatko milloin sulla oli ovis? Kyllä varmaan loppuviikosta näkyis jo hyvinkin alkanut raskaus testissä! Plussaonnea!!! bd bd bd bd bd bd

ON: Ei vielä tätiä, eikä edes sitä edeltävää tuhrua. Mun laskujen mukaan viimeistään kyllä ylihuomenna (kp 29/28-30) pitäis alkaa, koska oletan oviksen olleen kp 13 tai 14. Pahaa oloa on nytkin ja rintoja aristaa sivuilta eilistä enemmän. Väsymys on kuitenkin hieman jo hellittänyt. Lämpö oli kyllä vielä aamulla 37,5...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Nyt kun katsoin uudestaan tuota mun lämpö taulukkoa, niin ovishan olis sen mukaan ollut jo kp 12 tai 13. Ja kun vertaa tämän kierron taulukkoa tuohon viime kierron taulukkoon, niin menkkojen olis pitänyt alkaa jo tänään! Mutta tämä siis vain lämpöjen perusteella, mitkä ei välttämättä aina ole niin kamalan luotettavia, kun kehon lämpötilaan voi vaikuttaa niin kovin moni asia... Mutta nyt kyllä jännittää...

Vierailija
24/47 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi jos te kaikki raskaudutte saman tien, niin mulla alkaa kyllä alahuuli tutista.. :) Mutta pidetään peukut pystyssä!

Vierailija
25/47 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tänne sitten jää enää ketään ! :)

Ketäs tässä nyt piinailee, TiggerX, kandivaihe ja Maria80? Hui! Alkaa muakin jännittää!

Vierailija
26/47 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAria80: vitsi, sullakin on jännät paikat! En millään malttais olla testaamatta jo! Apteekissa näin jonkun EarlyPrediction -testin, käyn varmaan kohta ostamassa sen. Tänään nimittäin töissä meinasin oksentaa, hirveen etova olo oli 12-14 aikaan. Ei siis mitään aamupahoinvointia. Yleensä mulla ei oo etova olo edes mahataudin aikana, että tämä sikäli outoa.. Mutta ongelmana nyt vaan etten haluis liian aikasinkaan testata...Ovis oli ehken kp 14-16, en tässä kierrossa tuntenut nippailuja, vaan limat bongasin varmasti kp 14!

Hei, älkääs nyt Minks ja kandivaihe huolestuko! En jotenki jaksa uskoa että oisin raskaana...On tosiaan sellanen hassu fiilis,et ei vaan tunnu et ois tärpänny, vaikka nyt tässä joitakin oireita pukkaa. Mutta yritän viimeseen asti selittää ne jollain muulla. Kiitos kuitenkin kannustuksesta! ;) En kyllä ole lähdössä vielä tältä palstalta, haluun kuulla miten teille käy!! ;)

Vierailija
27/47 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Nyt minä en malta odottaa enää, vaan haluan liittyä joukkoonne! Oon saanu kokea vauvakuumetta/ välillä suorastaan kärsinyt siitä jo vuoden verran, mutta kun koko yritysurakka on päätetty alottaa vasta nyt kesällä, en oo uskaltanu vielä kirjotella tänne. Ja kun on koko ajan tuntunu suorastaan tuskalliselta, että yrityksen alottamiseen on niin pitkä aika! Nimimerkillä en tarkota itteeni, vaan sitä vaavia, minkä minä niiiiin kovasti haluan!!

Meillä on mies ihan mukana tässä ajatuksessa ja lyötiin yrityspäätös lukkoon silloin vajaa vuosi sitten, kun ajateltiin, että ajankohta sopii silloin myöhemmin elämäntilanteeseen. Nooo, on se nyt sellasta, että minä sitä enemmän yritän saada haaveilemaan, " puhutaanko taas vauvoista..." , eikä se miehiseen tyyliinsä paljoo hössötä, mutta toivoo onnistumista kuitenkin. Mulle tämä on piinaavaa; oon lueskellu näitä palstoja pitkäänkin. Kaikkien taustoja en muista läheskään, mutta kyllä täältä muistaa surullistasiiliä, kandivaihetta, tiggerx:ää jne. lueskelleensa paljon. Jotkut jo piinailee oikeesti, mut mä piinaan yrityksen alkamista kesäkuussa noin puolessavälissä. Eikös täällä voi hyvin mukana roikkua, vaikka tässä ehkästään vielä pari kiertoo?

Näistä jutuista viisastuneina yritän yhtä/kahta luomukiertoa, jotta nähdään, tuleeko ne menkat ollenkaan luonnostaan... Vika pilleri meni suuhun viime perjantaina, jee :) ja nyt vaan opettelemaan kohta luomuoviksen bongausta! Nää mun termit voi olla vähän hakusessa - aika paljon oon kuitenkin oppinu siitä hetkestä, kun pari minuuttia joskus mietin aikoinaan ekaa kertaa, että mitä tarkoittaa " täti" ... Kirjottelen aluks harvemmin, mut taustalla ollaan ja terkkuja kaikille!

Vierailija
28/47 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että saadaan lisää porukkaa joukkoon. Ja tokihan tänne saa kirjoitella vaikka ei vielä yritys alkaisikaan täydellä teholla. Meilläkin todellinen yritys aloitetaan vasta kesällä ja " vahinkoa" toivotaan jo ennemmin :)

Mä huomaan kyllä niin vieraantuneeni omasta kropastani pillereiden takia, että ihan ihmeissäni kuuntelen teidän oviksen bongailuja. Tuskin huomaan mitään eli täytyy vaan puuhastella usein vaikka keskeytetyllä mentykin:)

Ihana jos ootte jo plussanneet mutta älkää sitten jättäkö meitä tänne jääviä, on kiva kuulla miten teillä menee! bdbdbdbdbd

ON:kp10 ja alkaa pillereiden lopetuksen todella huomaan. Tänään iski taas niin hirvee vauvakuume että meinasin hajota kahtia. En saa millään itteeni kiertään vauvaosastoja kaukaa ja Gigantissa oli itkuhälytin 45¿ ja meinasin sortua. Ei varmastikaan tarpeellisin hankinta, mut minkäs teet kun on niin innoissaan. Millä sitä saa ittensä hillittyä???

Vierailija
29/47 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpösimmu :) Eihän sitä kukaan ole sanonut etteikö mekin vielä oltais yrittämässä kesäkuussa, tuskin kaikilla ainakaan heti onnistaa! Minäkin lueskelin ensin täällä kaikenlaisia pinoja ja päädyin lopulta tänne, kun aikani ensin arkailin ja seurasin kirjoittelua sivusta :)

Voihan TiggerX, sinuna olisin jo huolissani :D Vai että pahoinvointia..! Voin hyvin kuvitella, ettei noita oireita meinaa ottaa tosissaan, kun ei voi uskoa että näin nopeasti tärppäisi ja toisaalta kun ei halua pettyä niin ei uskalla vielä hehkuttaa ja hyppiä kattoon. Kirjoittele tänne vaan oireistasi, me täällä levottomina seurataan tilanteen kehitystä ja odotetaan uusia uutisia :) Minulla ei ainakaan liiemmälti ole nyt parempaakaan tekemistä :D Koulu loppui, töitä ei vielä ja täällä toipilaana parantelen itseäni ja kissaa, jolla vissiin on virtsakiteitä :/ Sairastellaan nyt sitten koko perhe, mutta eipä tässä ole kiire minnekään! Välillä näin.

Hieman mäkin mietin, kun eilen tuli limaa, että oliko ovulaatio. Olis kyllä niitä päiviä. Ja lauantaina meillä oli säpinää, kun ei silloin vielä ollut tätä ihotulehdusta ja tietoa uudesta antib.kuurista. Eli jos siittiöt elää naisen elimistössä 5vrk, niin on pieni mahdollisuus.. Mutta ei pidä miettiä sitä liikaa! Se vaan et huomen alkais se uus lääkekuuri, aloitan sen joka tapauksessa. Ei siitä raskauden aikana pitäisi pakkausselosteen mukaan olla haittaa. Ja tod.näköisyys on kuiteki niin pieni että olisin.. Pakko se kuuri on syödä kun en ole vielä terve.

Vierailija
30/47 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

söpösimmu: kivaa, että päätiti tulla joukkoomme! Tämä on tiivis ja ihana porukka! :) Vai että viimeinen pilleri lähti, onneksi olkoon! :) Miten kauan olet pillereillä ollut? Itse söin 3 vuotta ja eka kierto ilman pillereitä venähti sitten 38:aan päivään ja ehdin siinä jo kahesti tehä r-testinkin!! Mutta negaahan ne näytti! Onhan se nähdollista raskautua jo ekasta luomukierrosta, joten eikun onnea matkaan!! :)

surullinensiili: täälläkin mennään juuri samoilla ajatuksilla, eli varsinainen yritys alkaisi kesällä, mutta ' vahinko' sitä ennen on tervetullut! :)

Minks: heh, niinpä. Olen miettinyt jo pääni puhki, että olenko kenties syönyt jotain huonoa vai mistä tämä etova olo johtuu. Ostin sen EarlyDetection -raskaustestin, mutta siinä sanottiin että näyttää vasta kun menkat yhen päivän myöhässä....Mitenköhän tässä nyt kantsis tehä? Menkat siis pitäis alkaa ensi keskiviikkona, joten onko nyt liian aikaista testata?

Ihanaa kun piinailette kanssani, miestä huvittaa kun ryntään aina koneelle tarkistamaan teidän mielipiteitä asiasta. Ei millään malttaisi olla testaamatta, mutta onkohan tuo liian aikaista? Maria80 varmaan voisi kertoa kokemuksiaan, että aavistaako raskauden aina? Kun mulla on ihan sellanen pessimistinen fiilis et ei täs nyt voi olla tärpänny...Niin ja eikös se raskaus-pahaolo ala vasta myöhemmin?

Olitkos se sinä Minks, kun sanoit että simpat säilyy hengissä 5 vrk naisen elimistössä? Luulin että se aika ois vaan 3 vrk...mutta jos todella säilyyvät 5 vrk, niin sittenhän nämä ' oireet' voi olla ihan todellisia!!

Missäs PomppuX on? Mitäs sinulle kuuluu? :)

Vierailija
31/47 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä malttaa odottaa ainakin sinne ensi keskiviikkoon TiggerX. Nythän se testi voi näyttää vielä negaa vaikka olisitkin raskaana joten jos hiukkasen jaksat odottaa niin odotus voi palkita. bdbdbdbd

Alkio matkaa kohtuun 3-5 vrk ja kiinnittyy kohtuun pari kolme vuorokautta tämän jälkeen. Eli hcg tuotanto alkaa ilmeisesti vasta sillon? Eli viikko hedelmöitymisestä arvo tuskin on vielä tarpeeksi korkea että testit sen näyttäis.

Luinpa juuri Ihmisen fysiologia ja antomia kirjasta että siittiöt elävät naisen sukupuolielimissä 1-2 vuorokautta!!! Onkohan tuo viisi päivää jotain ehkäisyneuvolan vauhkoilua? Olen kyllä myös itse näin aikanani koulussa oppinut mutta nyt meni siltäkin pohja. Eli jos tosissaan yrittää niin kannattaa varmaan yrittää ajoittaa touhuilut aikas tarkaan oviksen aikaan.

Vierailija
32/47 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinpä taas kirjatietoa aiheesta hcg:n mittaus :) Elikkäs verestä tehtävä mittaus joka antaa tuloksena tarkan arvon hcg pitoisuudesta U/l, laboratorioohjekirjassa sanotaan näin: Normaali raskaudessa seerumin hcg nousee mitattavalle tasolle 5-7 päivää hedelmöitymisen jälkeen. Taso kaksinkertaistuu 1.5 vuorokaudessa ja on neljännen viikon lopussa eli ensimmäisten poisjääneiden kuukautisten aikaan keskimäärin 100-200U/l.

Niiden kotitestien mittaus herkkyys taitaa olla yleensä 25U/l mutta se joku oli kai herkempi 10U/l? Eli näyttää siis positiivista kun pitoisuus pissassa on yli sen. Luulis siis että saattais näkyä jo kun on reilu viikko mennyt oviksesta. Jos TiggerX testaat niin tee se aamupissasta, siinä on eniten hcg:tä ja tulos on luotettavampi. Tuolla mammaksi.fi:ssä oli näköjään saatavilla noita normaaleja eli 25U/l ja erittäin herkkiä eli niitä 10U/l.

Huh mitä tekstiä taas. Tiedättekö niitä uusia tervaleijona karkkeja pussissa? Mulla on ihan käsittämätön himo niihin. Pussillinen meni taas huomaamatta... Mä olen varmaan potentiaalinen raskausajan himoilija :)

Vierailija
33/47 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä mulle tuo 5vrk on jäänyt päähän. Eli ihan tän vauva-lehden ovulaatiolaskurista! Siinä on, että " Siittiöt elävät naisen elimistössä korkeintaan viisi vuorokautta" . Eli mahdollista on, muttei ehkä kovin todennäköistä :) En mä itelleni ainakaan mitään odota tapahtuvan.. Rauhallisin mielen aloitan huomenna uuden antib.kuurin.

Mutta Tigrulla oireet kuulostaa kyllä lupaavilta :) Jos sulla on viikko ovulaatiosta, niin eikös alkio juuri näinä päivinä ole kiinnittymässä kohtuun ja ensimmäiset hormoniryöpyt (=etovat olot) tulevat? Kyllä varmasti testikin rupee kohta näyttämään positiivista, jos vaan siihen on aihetta. Voithan sä testata ja sitten jos on nega niin testaat uudestaan vaikka ensi viikon alussa? Toisaalta jos jaksat odottaa vielä muutaman päivän niin aina se tuloksen luotettavuus kasvaa..

Vierailija
34/47 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TiggerX, siinä testaamisessa on hyvät ja huonot puolensa. Jos et ole raskaana, se saattaa laukaista menkat alkamaan. (Mulla ainakin teki niin). Ja jos olet raskaana, niin upeaa..! Mutta tosiaan, ei kannata testata ennen kuin testissä potentiaalisesti saattaisi näkyäkin se raskautuminen. Eli malta vielä pari päivää! Ja haamuoireethan on vissiin aika yleisiä, että älä ihan mahdottomasti pety, jos et olekaan raskaana.. Mutta peukut pystyssä! :)

Söpösimmu, tervetuloa vaan joukkoon hurjaan! Itsekin piinailin ensikoiden puolella pari kuukautta, ennen kuin pillerit jäi pois. En kyllä kauheasti silloin kirjoitellut, lähinnä luin muiden kuulumisia. Kyllä se aika kuluu nopeasti, jos on muuta ajateltavaa! Ja kesä tulee, niin hormonit alkaa hyrrätä muutenkin voimakkaammin.. ;)

Pitäisi mennä nukkumaan. Ajattelin huomeaamuna mennä siihen papa-testiin, niin saa senkin pois alta. Olisiko siitä jotain haittaa, jos olisinkin raskaana? Ei kai..?

Vierailija
35/47 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja YTHS:n välinen yhteisymmärrys loppui tähän. Heräsin tänä aamuna seitsemältä mennäkseni sinne papa-testiin, ja kun pääsin YTHS:lle, he sanoivatkin, että tänään ei tehdä labrassa kuin kiireellisiä! Labra oli kuitenkin auki eikä siellä ollut yhtään jonottajaa, joten kysyin, voisiko mitenkään päästä nyt, kun siellä ei ole selvästikään ketään. Ei onnistunut.

En kyllä ikinä ole saanut YTHS:llä hyvää palvelua! Aina on pompotettu jonosta toiseen, ja kohdeltu tosi halveksuvasti. Kun yritin varata sinne aikaa hammastarkastukseen (sanoivat opintojen alussa että kutsu tulee ekan vuoden syksyllä, ei ole vieläkään tullut vaikka olen jo toisen vuoden keväällä), sanoi että tuskin puoleen vuoteen pääsen!!!

Ei enää ikinä YTHS:lle. Taidan siirtyä käyttämään yksityisiä palveluita. Maksan ihan mielellään palvelusta ja mielenrauhasta.

Vierailija
36/47 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä paikkakunnalla kandivaihe opiskelet? Tampereella ainakin papa-näytteen saa itse maksamalla gynegologin lisäksi Syöpäyhdistykseltä ja kunnallisesta laboratoriosta ja tietysti terveyskeskuksen kautta. Se on ihme juttu miten palvelu muuttuu kun oletkin maksava asiakas... Tehdäänkö YTHS:llä munasarjojen utrausta gynegologisen tarkistuksen yhteydessä?

Hei Minks tuli mieleen että syötätkö kisulles liharuokaa? Meidän äidin kissalle tuli virtsakiteitä ja kuulin silloiselta työkaverilta että antaa vain kalaruokaa kissalleen jolla oli virtsakiteitä ja meidänkin kisulla vaiva helpotti. Oli siis niin pahana että kaksi kertaa katetroitiin, mutta nyt ei ole kertaakaan tullut edes verta pissassa. Kannattaa kokeilla!

Joko on jotain uutisia TiggerX? Ymmärrän että mahtaa olla todellista piinaa odottaa että pääsee testaamaan kun jo täällä jännitetään sun puolesta :) Mitenkäs maria80:lla menee? Vieläkö on piinailua vai tuliko täti käymään?

Missä PomppuX tosiaan on?

Vierailija
37/47 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippua kun olette etsineet tuota tietoa!!

Kandivaihe: juu, en tosiaan hirveesti edes ajattele että olis tärpänny, joten pettymys ei varmasti ole suuri. Senkään takia, koska varsinaista yritystä ei olla vielä sillai aloitettu. Ompas siellä YHTS:llä tosiaan ihem porukkaa...itse kävin siellä sumplimassa sitä viisaudenhampaan poistoa. Ja tosiaan olin menossa leikkaukseen ja maksanutkin siitä, kunnes tapasin lääkärin joka sanoi ettei uskalla sitä leikata....Nyt olen laittanut hänelle postia että laittaisi lähetteen Kuopioon, mutta yllätys eipä ole laittanut!! Menee hermot!

Sinänsäkään ei haittaisi vaikka testaisin negan, koska tämä hammasjuttu on tosiaan vielä hoitamatta. Tuntuu, että haluisin että se kuitenkin jossain leikataan, ettei sitten tulehdu raskaana ollessa.

Ompas tänään töissä hiljaista...:)

surullinensiili: juu,aika jännä miten siinä lehdessä sitten sanotaan että voi 5 vrk:kin simpat säilyä...ehkä sitten jotkut yksilöt voikin, mutta harvemmin varmaan. Minäkin olen ollut sellaisessa käsityksessä että säilyyvät sen 2-3vrk.

ON: tänään ei etovaa oloa ole ollut...vielä! Alavatsaa hieman nippailee..Ajattelin ehken olla testaamatta. Odottelen ihan rauhassa ensi viikkoon! Tosiaan voi olla ettei tulos vielä näkyisi kumminkaan. Noh, jos täti tulee ajallaan, niin ompahan sitten yksi r-testi seuraavaa kertaa varten! Vieläkös MAria80 piinailee? :)

Vierailija
38/47 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullinensiili; Enpä suosittelisi kumiin reikiä pistämään. Saattaa nimittäin jossain vaiheessa kostautua. Mutta toivotaan että miehesi " unohtaa" sitä kumia käyttää ;). Näin meillä on oikeastaan kaikki lapset saaneet alkunsa!

TiggerX; Toivottavasti tentti olisi mennyt kuitenkin ihan hyvin!

kandivaihe; Kylläpä sulla on tuota luettavaa! En itse jaksaisi ikinä lukea noin paljon... Tsemppiä sulle urakkaasi!

Minks; Kyllä tuo hgc tosiaan nousee jos raskaaksi tulee, oli sitten normaali raskaus tai ei. Ainostaan jos kyseessä on tuulimuna tai alkava km, voi tuo hgc nousta hitaammin tai vähemmän. Tuossa rypäleraskaudessa on toisinpäin, hgc nousee todella nopeasti, koska kohdussa ei ole sikiötä ollenkaan vaan pelkkä istukka (mikä siis tuota hormonia tuottaa). Mulla tosin oli myös sikiö, koska mulla oli osittainen rypäleraskaus. Tästä syystä ei huomattu mitään poikkeavaa alkuraskauden ultrassakaan, missä käytiin yksityisellä.

Toivottavasti ovis löytyy ja saatte sen hyödynnettyä!

ON: kp 25/28-30, menkkojen pitäisi alkaa ennen viikonloppua. Taas on alkanut pukata noita r.oireita (rinnat aristavat sivulta nyt taas oikein kunnolla, pahoinvointia, mieletön ruokahalu :(... ), mitä mulla on ollut nyt joka kierrossa. Ärsyttävää siinä mielessä, että sitten ei osaa oikein päätellä onko ne oikeasti niitä vai ei, kun on oikeasti jotain piinailtavaa. No periaatteessa nytkin olisi pienen pieni mahdollisuus (0,5%) raskauteen, kun meillä ei ennen ovista ollut koko ajan yhdynnän aikana kumi käytössä, mutta enpä silti usko siihen mahdollisuuteen oikeasti...

Vierailija
39/47 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun aloitit uuden pinon, Maria. Teillä alkaa sitten yritys heti tädin jälkeen, vai mitä?

Itselläni kp 16, ja ottaa päähän kun tuo mies ei yhtään halua tiivistää tahtia sängyssä, vaikka ovis pitäisi olla ihan kohta. Jos tulee strateginen neljän päivän tauko juuri oviksen aikaan, en jotenkin jaksa uskoa, että hedelmöittyminen voisi tapahtua. Eikä pitäisi nipottaa, kun meillä ei kuitenkaan mitään " tosiyritystä" ole päällä, mutta harmittaa silti.

Eikä tuo lumipyry ulkona tee oloa yhtään iloisemmaksi! Miksei joulukuussa voinut sataa tällä lailla? Inhoan Helsingin vuodenaikoja yli kaiken, kun talvi tulee myöhemmin kuin muualla, mutta kestää silti yhtä pitkälle kevääseen..

Vierailija
40/47 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria80: juu, ai teilläkin on mies unohtanut käyttää sitä kumia! :) Heh, eihän se tuon munkaan miekkosen mielestä ole kivan tuntusta sitä käyttää ja sillon kp10:lla se tosiaan unohti sitten sen laittaa! Tosin niin unohdin minäkin sen asian ihan kokonaan,kun on ollut niin paljo muuta stressiä että vaaviajattelut on jääny vähä taka-alalle! Nyt sitä sitten mielessään toivoo :):),heh, et ois tärpänny,tosin mitään oireita ei oo ollu. Ärsyttää vaan tää hiton hiiva, mikä on nyt ollu kylässä, joten pupuilut on taas jääny....plaah. Niin ja noista r-oireista, et mullakin on nippaillu silleen menkkamaisesti aina välillä alavatsasta säännöllisen epäsäänn., joten ota noista nyt sitten selvää...

kandivaihe:toiv. saat sen miehesi nyt kaadettua sänkyyn useammin! Täällä vähän sama ongelma...tuntuu et nyt sit ku pitäis alkaa pupuileen useemmin, niin sitten onkin aina ihan sikaväsyny, jommallakummalla vatsa kipee tai sit on täti tai hiiva kylässä...eihän tästä kohta tuu mitään! ;)

ON: kp20, ei mitään uutta. Alavatsaa nippailee välillä,ja rinnat kipeet toissapäiväsen punttis-treenin jäljiltä! Harjoittelussa olin tänään ja olipas kiva työpaikka, meen sinne samaan siis kesällä duuniin ja ei liian stressaavaa työtä joten siellä sopii vaikka olla alkuraskaudessa !;)