Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole mitään eroa 130 e päivävoiteella ja 7 e voiteella tuloksen kannalta?

Vierailija
15.11.2017 |

Ystäväni, joka on hölvännyt vuosikausia näitä kalliita kaiken-maailman-kiinteyttäviä-ym. rasvoja, on ryppyisempi naamaltaan kuin minä, joka käytän mitä milloinkin marketista sattuu löytymään.
Eli elintavat ja perintötekijät sen sanelevat kuinka rypistyy ja millä aikataululla.
Kuinka jotkut kuitenkin menevät näihin "satuihin" kiinteyttämisestä ja rypyttömyydestä :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän vain hajusteettomia ja mielellään väriaineettomia voiteita. Eli ihan perusvoide ilman mitään. Ja iho voi hyvin. Olen 46 v ja poikkeuksetta minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. En käytä mitään kasvovesiä enkä järeitä puhdistusaineita.

Ihon kuntoon varmasti vaikuttaa paljon sekin, millaisessa ympäristössä vietämme aikaamme . - Kuten riittävä määrä liikuntaa, oikeanlainen, monipuolinen  ravinto ja  unen määrä tai vaikka tupakoimattomuus jne. Toisaalta elämä on toki myös julmaa siinä, että vaikuttaahan siihen toki myös enempi vähempi geeniperimämme. - Minulla on vanha luokkakaveri joka kärsi aikanaan todella pahasta aknesta. Ja vielä toistakymmentä vuotta myöhemminkin hänen meikittömälllä ihollaa saattaa nähdä muistoja tuosta aknesta. Ei kiva juttu nuorelle naiselle, vaikka muutoin onkin ollut aina hyvin nätti,      

Ympäristöstä puheenollen, on kesäsin järkyttävää nähdä naisia, joilla on tumma työmiehen rusketus. Saahan sitä kesästä nauttia ja D-vitamiinista, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
22/24 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän vain hajusteettomia ja mielellään väriaineettomia voiteita. Eli ihan perusvoide ilman mitään. Ja iho voi hyvin. Olen 46 v ja poikkeuksetta minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. En käytä mitään kasvovesiä enkä järeitä puhdistusaineita.

Ihon kuntoon varmasti vaikuttaa paljon sekin, millaisessa ympäristössä vietämme aikaamme . - Kuten riittävä määrä liikuntaa, oikeanlainen, monipuolinen  ravinto ja  unen määrä tai vaikka tupakoimattomuus jne. Toisaalta elämä on toki myös julmaa siinä, että vaikuttaahan siihen toki myös enempi vähempi geeniperimämme. - Minulla on vanha luokkakaveri joka kärsi aikanaan todella pahasta aknesta. Ja vielä toistakymmentä vuotta myöhemminkin hänen meikittömälllä ihollaa saattaa nähdä muistoja tuosta aknesta. Ei kiva juttu nuorelle naiselle, vaikka muutoin onkin ollut aina hyvin nätti,      

Ympäristöstä puheenollen, on kesäsin järkyttävää nähdä naisia, joilla on tumma työmiehen rusketus. Saahan sitä kesästä nauttia ja D-vitamiinista, mutta rajansa kaikella.

Pahimmasta ruskettumis vimmasta, jota vielä joku vuosikymmen haettiin vimmaisesti paitsi purkeista ja ruiskutuksista mutta myös solariumissa käynti oli harraste lienee tällä poissa muodista, eikä vain siksi että elämme nyt marraskuun puolenväin seutua. Mutta toki toisiin tarttuukin enempi ruskeutus kuin toisiin. Itse kohdatessani jonkun oikein hyvin ja kauttaaltaan ruskettuneen suomalaisen huomaan helposti kysyväni itseltäni silti, että kenellä on aikaa tai mahdollisuus rukettua noin. Ei minulla ole aikaa - ei tosin kovin haluakaan- hankkia itslleni (kärjistäen) pavun väristä ihoa. Terve puna ja rusketus on sitten eri asia. (Kyllä, jos joku on iholtaan kalpea haamu kesä-heinäkuussa saa aikaan mielikuvia, eikä valitettavasti aina myönteisiä. Vaikka mikä minä olen sanomaan, miten toisin "värin" pitäisi tarttua)     

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä niissä on. Hyaluronihapolla on tutkitusti vaikutusta ryppyjen silottamisessa.

Silottaminen on mielestäni turhan positiivinen termi. Oikeampi on varmaan turvottavat, jota se käytännössä tekee. Kun käytön lopettaa, iho näyttää taas kohta rusinalta.

Vierailija
24/24 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta kärsin finneistä. Ei aknea, mutta näppyjä siellä täällä aina. Pintakuiva ja kireä iho oli. Ostinpa sit lancomen kasvovoiteen ja iho on kunnossa. Ei näppyjä ei hilseilyä. Aikaisemmin kokeilin vaikka mitä edullisempia voiteita. Ja ei tämä nykyinenkää yli 100 egeä maksa. Olikohan 59 vai 69 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi