Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko vielä rakastella entisen mies-/poikaystäväsi kanssa?

Vierailija
15.11.2017 |

Miten on? Onko joku erityinen mies jättänyt kaipuun sisällesi ja haluaisit vielä ainakin kerran rakastella hänen kanssaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole eksiä?'

Vierailija
2/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi pitkällä tikullakaan saati haluaisi harrastaa seksiä. Eli en haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Nykyinen mieheni (oltu yhdessä jo 18v) on ehdottomasti kaikista kokeilemistani paras sängyssä! Bonuksena vielä se että on hyvä tyyppi, mun paras ystävä, hyvännäköinen ja omaa ihan yhtä pöhkön huumorin kuin minä.

Eksät on eksiä ihan syystäkin.

Vierailija
4/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yök! Karvat nousi pystyyn kun edes ajattelin asiaa.

Joitan random panoja voisin huolia uudelleen. Eivät ehtineet käytöksellään pilaamaan mielikuvaa itsestään.

Vierailija
5/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Yök! Karvat nousi pystyyn kun edes ajattelin asiaa.

Joitan random panoja voisin huolia uudelleen. Eivät ehtineet käytöksellään pilaamaan mielikuvaa itsestään.

Kuin minun näppäimistöltäni oli tämä vastaus! Juurikin se käytös... Hyi hitto, oksettaa. En ikinä harrastaisi seksiä sen kusipään kanssa enää.

Vierailija
6/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oli kaunis vartalo ja ajoittain taivaallisia seksisessioita. Harmi että sitten myöhemmin siitä tuli latvalaho.

M

Vierailija
7/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyi, voisi edes ajatella exiä. seksuaalisuuteni on nousujohteista. Nykyinen on parhain, jonka olen kohdannut.

Vierailija
8/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eksiä. Ja kun nykyisestä pääsen, en halua seksiä hänen kanssaan. Juuri se meillä EI toimi.

Vierailija
9/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sattumalta olen ajatellut exääni viime päivinä.

Kyllä, voisin ja haluaisin. Seksielämämme oli kukoistavaa, parasta seksiä mitä olen saanut. Ainoastaan siitä syystä vastaukseni on kyllä! :)

Vierailija
10/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sattumalta olen ajatellut exääni viime päivinä.

Kyllä, voisin ja haluaisin. Seksielämämme oli kukoistavaa, parasta seksiä mitä olen saanut. Ainoastaan siitä syystä vastaukseni on kyllä! :)

Miksi et ota yhteyttä? Voisi olla kummallekin mukava ylläri.

Vierailija
11/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toinen oli alistava ja sanoi mm että jos et nyt anna pillua niin pakko runkata. Mulle jäi siitä traumoja, kamala tyyppi. Toinen ex taas ei ollut kovin seksuaalinen enkä saanut sitä mitä tarvitsin vaikka kyllä yritti tyydyttää tarpeeni.

Minä olen voimakkaasti seksuaalinen ja haluan että molemmat nauttivat ja suhtautuvat toisiinsa kunnioittavasti eikä kukaan "anna pillua tai munaa" vaan myös puhe on arvostavaa. Ei poissulje himokasta tai kiihottavaa puhetta vaan esineellistävä tai ruma "annat tai runkkaan" on iljettävää.

Aikuisena rakastuin elämäni mieheen ja nyt seksielämäni on täydellistä. Koko suhde on todella hyvä ja mahtava. En voi uskoa melkein todeksi.

Vierailija
12/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, en kyllä haluaisi. Nykyisen kanssa on parasta seksiä ikinä, niin miksi edes muistelisin jotakuta, joka lähinnä halusi vaan runkata sisääni?

Vierailija
13/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ihmettelen, että minkä tasoisia te mahdatte olla, kun lähes jokainen yökkii eksilleen? Minun on sanottava, ettei ole koskaan tarvinnut yökkiä ja jokaisessa naisessa on ollut jotain erittäin hyvää, koska on johtanut suhteeseen. Yhden erityisen naisen kanssa hyppäisin sänkyyn milloin tahansa. Oli se niin mahtavan kiihottavaa.

Vierailija
14/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, exäni oli kyllä erittäin hyvä sängyssä ja vielä varustettu melko suurella elimellä eli siinä mielessä kyllä... Mutta se luonne aiheuttaa sen, etten häntä haluaisi.

Vierailija
15/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. Viime aikoina pyörinyt mielessä lähes päivittäin, vaikka moneen vuoteen en juuri ajatellut. Erosta yli viisi vuotta aikaa.

Vierailija
16/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi eksä-nyksä, jonka otan toistuvasti takaisin, juuri seksin takia. Kaikki muukin kanssaan vietetty aika on ihanaa, miehessä ei ole muuta vikaa kuin se, että hänellä todennäköisesti on muitakin naisia. Ainakin yksi.

Muita eksiä en seksuaalisesti kaipaa, muilla tavoin kyllä.

Vierailija
17/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yhtäkään eksää mutta kaikkien vanhojen ihastuksieni kanssa hyppäisin sänkyyn heti jos vaan mahdollista olisi.

-näivettynyt ikisinkku

Vierailija
18/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kärvistelette? Ottakaa yhteyttä ja sekstailkaa kunnolla.

Vierailija
19/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja ihmettelen, että minkä tasoisia te mahdatte olla, kun lähes jokainen yökkii eksilleen? Minun on sanottava, ettei ole koskaan tarvinnut yökkiä ja jokaisessa naisessa on ollut jotain erittäin hyvää, koska on johtanut suhteeseen. Yhden erityisen naisen kanssa hyppäisin sänkyyn milloin tahansa. Oli se niin mahtavan kiihottavaa.

Öh... Nuorena olin epävarma ja rakastuin väärään mieheen. Miksi se kertoisi jotain minun tasostani että hän osoittautui inhottavaksi? Ehkä joku sinunkin eksäsi toteaisi sinusta ettei haluaisi sinua enää mistään hinnasta. Onko hän sitten huonoa tasoa ja sinä sitä hyvää tasoa? Logiikka ontuu.

Vierailija
20/27 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Kaikissa ihmisissä on jotain hyvää ja kaikki me elämämme varrella haemme sopivaa ja luotettavaa kumppania. Ihan lämmöllä muistelen kaikki exiäni, vaikka homma ei heidän kanssaan sitten syystä tai toisesta onnistunutkaan. Mutta menestystä ja onnea elämässä heille kullekin!