Parhaat pyypyy-mamman sanat (äänestys)
Kommentit (25)
Kaikki typeriä. Ei ihme että lapset sössöttää eikä opi puhumaan oikein kun ei puhuta oikeilla nimillä asioista.
Äiti, mun pyypyystä piipii kaakaa😂
Tarkoittaako "kellit" kiveksiä? Jotenkin tulee sellainen mielikuva.
Pyypyy-mamman maailmassa kelli on virtsa.
Pyypyystä tulee piekkejä ja kaakaasta kelliä. Käytiin lääkärissä kelliputkentulehduksen ja pyypyyn kutinan takia.
Ap
Pyypyy on niin sanottu alapä*alue.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pyypyystä tulee piekkejä ja kaakaasta kelliä. Käytiin lääkärissä kelliputkentulehduksen ja pyypyyn kutinan takia.
Ap
Ei helvetti :D
Vierailija kirjoitti:
Äiti, mun pyypyystä piipii kaakaa😂
Tuo pitää vielä ääntämään niin, että inkanaatio nousee loppua kohden, kuten nykyteinit puhuvat.
Täällähän oli joku jota huolestutti mutkalla oleva huokonen (?).
Tai jotain. Jäi arvoitukseksi muille.
On se kumma että nainen ei osaa käyttää ruumiinosien nimiä, vaikka on suoriutunut siittämisestä, raskaudesta, synnytyksestä, imettämisestä ja vaipanvaihdoista.
Miksi käyttää noin ihme sanoja? Ihan outoja mulle. Jos siis liittyvät alapäähän, tulee vaikutelma että hävetään ruumiinosia ja luonnollisia toimintoja.
Huhhuh.. Ihmekään, että nykylapset traumatisoituvat kun kehotan korjaamaan tallin käytävältä ne ponien pyöräyttämät kakkakasat sivuun kottareihin (ja epäsalonkikelpoisena nimityksenä joku on saattanut joskus varsinaisten toiminta-aikojen ulkopuolella kuulla minun käyttävän ko. luonnontuotteesta nimitystä paska tai sonta..)
Eli pitää alkaa käyttämään nimitystä kaakaa niin kukaan ei järkyty. Meillä ei kyllä hevoset valitettavasti ainakaan vielä osaa sensuroida satunnaista kellinheilutteluaan.
Mitä nuo edes tarkoittaa? Kaakaan ja piipiin luulen tietäväni, mutta entä nuo muut?