Mitä alkoholia jännitykseen ettei se haise tai millä hajun voi peittää?
Ihan vain lasillisen verran että pahin jännitys menee ohitse..
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Pikku pullollinen Vademecumia ja hengitys on kerrassaan raikaskin.
Mummovainaa veti Illodinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitonen: juotko siis töissä joka päivä pari lasia viiniä? 😮
Mitä niin ihmeellistä tuossa on? Itse olen it-alalla ja tuommoinen on ihan tavallista. Lisäksi käytetään mm. amfetamiinijohdannaisia ADHD-lääkkeitä, mikroannoksia LSD:tä, ns. nootrooppeja joista osa on Suomessa määritelty muuntohuumeiksi (esim. Phenibut) työpaineen sietämiseen.
Milloin phenibut on muuntohuumeksi luokiteltu? Sitä on käytettiin Neuvostoliitossa lääkkeenä 60-luvulla ja Venäjällä saa reseptillä laillisesti vieläkin.
Sieltä saa, ja USA:ssa on laillinen luontaistuote/lisäravinne. Itselleni tämä totuus tuli ilmi kun tilasin sitä iHerbistä. Toimi ahdistukseen ja jännitykseen ihan loistavasti! Mutta, kerran jäi tulliin kiinni ja todettiin muuntohuumeeksi ja sain sellaisen tuonnista tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se viini olisi sen pahempi kuin jatkuva lääkitys?
Siksi, että sitä ei tarvitse vetää jatkuvasti. Kyllä minä ainakin olen mieluummin suurimman osan aikaa oma itseni ilman kemikaaleja, mutta "hätätapauksissa" käytän vaikka sitä alkoa (tai bentsoa) kestämään tilanteen, kuin että olen 24/7 jonkun mömmön vaikutuksen alainen.
Vierailija kirjoitti:
Lääkefirmat ei myy viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli muuten pelottava kokemus tänään: kävin hammaslääkärillä, ja noin 50 v nais-hml haisi selvästi vanhalle viinalle. Jossain vaiheessa elämää itsekin suurkulutin joten tunnen kyllä hvyin sen vähän pidemmän juoppoputken imelähkön hajun joka on erilainen kuin yhden illan juomisen darrahaju. Vielä enemmän kävi pelottamaan kun tyypin mielestä mun suussa oli kultapaikkoja, vaikka ihan amalgaameja ovat... Onneksi olin vain tarkastuksessa, eipä olisi ollut mukava että krapulainen esim. poistaisi viisaudenhampaan.
Ei ihminen voi tunnistaa omaa ominashajuaan, joka leijailee joka hetki ympärillä. Että tämä "imelä haju" meni provon puolelle perusteluittesi takia.
Olisin voinut uskoa tämän, jos puhut rapajuoposta ystävästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niin ihmeellistä tuossa on? Itse olen it-alalla ja tuommoinen on ihan tavallista. Lisäksi käytetään mm. amfetamiinijohdannaisia ADHD-lääkkeitä, mikroannoksia LSD:tä, ns. nootrooppeja joista osa on Suomessa määritelty muuntohuumeiksi (esim. Phenibut) työpaineen sietämiseen.
Milloin phenibut on muuntohuumeksi luokiteltu? Sitä on käytettiin Neuvostoliitossa lääkkeenä 60-luvulla ja Venäjällä saa reseptillä laillisesti vieläkin.
Sieltä saa, ja USA:ssa on laillinen luontaistuote/lisäravinne. Itselleni tämä totuus tuli ilmi kun tilasin sitä iHerbistä. Toimi ahdistukseen ja jännitykseen ihan loistavasti! Mutta, kerran jäi tulliin kiinni ja todettiin muuntohuumeeksi ja sain sellaisen tuonnista tuomion.
Aika jännää, että näin on.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ”kukaan ei koskaan ole huomannut mitään” ja ”ihmiset eivät haista” -kommentit, hmm. Ihmiset kyllä huomaavat ja haistavat enemmän kuin kuvittelette, mutta ovat vain niin kohteliaita, välinpitämättömiä tai ällistyneitä, etteivät ilmaise havaintoaan.
Tämä. Suomessa on todella korkea kynnys puuttua toisten asioihin, varsinkin kun tuollaisessa tilanteessa sen alkoholinkäytön voi helposti tulkita alkoholismin oireeksi (joidenkin tässäkin ketjussa "kikkojaan" esitelleistä kommentoijista päätellen ihan aiheellisesti). Eli todennäköisesti se "huomaamaton" jännitysdrinkkien nauttimen on ns. virtahepo olohuoneessa, eli kaikki sen kyllä huomaavat mutta kukaan ei säälistä/myötähäpeästä kehtaa sanoa asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
No aika helposti sillä ehdollistaa itsensä riippuvaiseksi alkoholista. Sen sijaan, että hakisi vaikka terapian kautta keinoja jännitystilanteista selviämiseen on helppo "lääkitä" itseään alkoholilla, ja vielä helpompi kasvattaa sitä annoskokoa, ja mahdollisesti soveltaa samaa "hyvää" keinoa muistakin elämän vastoinkäymisistä selviämiseen.
Kuvottavaa, että ihmiset ottavat alkoholia jännitykseen. Alkoholistit.
Joku ottaa vielä töissä. Hyi olkoon.
Mutta mitä voi ottaa ennnen hammaslääkäriä? Siellä nyt varmaan haistetaan alkoholi kun siinä makaa suu ammollaan vaikka kuinka olisi pessyt hampaat?
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa, että ihmiset ottavat alkoholia jännitykseen. Alkoholistit.
Ei tarvitse olla alkoholisti. Voi olla vaikka läheisen hautajaiset, joista ei tunne selviytyvänsä ilman pientä terävää, ja ei, en tarkoita tässäkään tapauksessa mitään lärvejä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä voi ottaa ennnen hammaslääkäriä? Siellä nyt varmaan haistetaan alkoholi kun siinä makaa suu ammollaan vaikka kuinka olisi pessyt hampaat?
Mitä sitten?
Kyllä hammaslääkäriin saa mennä juopuneena. Vapaa-ajalla ei ole mitään rajoitteita humalan suhteen. On vain käytöksen suhteen. Voivat kieltäytyä hoitamasta liian päihtynyttä henkilöä ihan turvallisuussyistä niin itselle kuin potilaalle.
Voi tätä tyhmyyden määrää täällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ööö ja mistä ihmiset hankkivat näitä?
Laita käsidesä juuri ennen tilannetta ja sano että kylläpäs tämä haisee viinalta.
Otat huikan ja peset hampaat nii ei haise.
Gini on luontaisesti sellainen alkoholi ettei se haise. Siksi kuningatar Elisabethkin suosii sitä.