Lääketieteellinen fetissi ja kiihottuminen lääkäriin liittyvistä asioista
Onko täällä muita, joita kiihottavat lääkärikäynteihin liittyvät asiat? Siis fantasian tasolla, oikeilla lääkärikäynneillä harvoin kiihotun. Englanniksi tämän nimi on medical fetish. Itseä kiihottaisi esim. se, jos mies kuuntelisi sydäntäni stetoskoopilla esileikkinä, seksin aikana ja/tai jälkeen. Myös gynekologisessa tutkimuksessa "objektina" oleminen kiihottaa.
Nainen, 26
Kommentit (87)
Tuo olisi uskomattoman kiihottava skenaario todellakin. Usein fantasioin myös juuri tuosta seksistä synnytyksen aikaan.. olisi ihanaa laueta naisen sisään supistusten aikaan.. myös muu vatsan ja tissien hyväily synnytyksen aikana olisi ihanaa
Olisi kiihottavaa jos siittäisit minut ja tehtäisiin nämä asiat mitä on kuvailtu synnytystä ennen ja sen aikana. :)
Ap
Entä mitä tykkäisit sairaalasynnytyksestä? Mitä kaikkea sen aikana voisi tehdä? Sairaalasynnytyksessähän on aina myös supistuksia mittaava laite josta näkyy supistusten voimakkuus.
Ap
Todellakin haluaisim toteuttaa nämä kaikki ja vielä moneen kertaan. Jo se naisen raskaaksi yrittäminen kiihottaa. Kyllä minua kiihottaa paljon sairaalassakin synnytys, siellä olisit kiinni kaikissa antureissa samalla kun silittelisin viimeisillään olevaa raskausmahaasi..
Tuo kuulostaa todella kiihottavalta :) mikä vaihe synnytyksestä olisi kiihottavin katsoa ja miksi?
Entä ovatko raskauden ultraäänitutkimukset sinusta kiihottavia ja jos on niin miksi?
Ap
Itse synnytyksessä mukana olleena voin sanoa että taitaa jäädä vaffasti fantasioiden puolelle nuo teidän jutut. Ei kiinnostanut katsella alapäätä, sillä halusin varjella omaa mieltäni ja olla enemmänkin naiseni tukena ja turvana. Silittelin ja juttelin kyllä asukille silloin kun se sisällä vielä oli.
Hmm..
Seksi supistusten aikana sattuu kyllä niin ***** ettei sisään voi työntää mitään.
Kohdunsuu kun aukeaa on se jumalattoman kipeä, ja muutoinkin siinä tilassa keskittyy lähinnä selviämään hengissä koska kipu on sanoinkuvaamatonta. Kuolemanpelon tunne on läsnä.
Eri asia tietty jos on hyvin kipulääkitty.
Mutta ilman kipulääkitystä kipu on pahimmillaan niin voimakasta että se miltei vie tajuttomaksi.
Klitoriaalinen orgasmi voisi ihan synnytyksen alkuvaiheessa kipua hieman lievittää ja jopa auttaa kohdunsuun avautumisessa, mutta supistusten aikana kipu on niin koko olemuksen seivästävää, ettei siinä käy seksi mielessäkään.
Vaistot myös suojaavat tilanteessa syntyvää vauvaa ja emättimeen ei halua siksikään mitään työnnettävän (infektiovaara).
T: useamman kerran ilman kipulääkitystä synnyttänyt lääkärin vaimo
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaa todella kiihottavalta :) mikä vaihe synnytyksestä olisi kiihottavin katsoa ja miksi?
Entä ovatko raskauden ultraäänitutkimukset sinusta kiihottavia ja jos on niin miksi?
Ap
Vaikea sanoa mikä vaihe olisi kiihottavinta katsoa, toisaalta ehkä juuri se kun synnytys käynnistyy ja toisaalta ihan de loppu kun vauva tulee ulos. Synnytyksen alun aikana voisi olla helpompi hyväillä naista.
Ei nuo ultraäänet sellain kiihota, mutta haluaisin olla jokaisessa mukanasi. Kiihottaako ne sinua?
Kaikki mikä liittyy raskauteen kiihottaa :) se siittäminen kiihottaa minuakin jo itsessää ajatuksena ja se kun tietää että vatsa tulee kasvamaan kun vauva sisällä kasvaa. Eikä tilanteessa ole ulospääsyä. Luulen myös että minulle tulisi melko iso raskausvatsa ja rinnat ja nännipihat ovat minulla jo tällä hetkellä melko isot ja ne varmasti suurenisivat vielä lisää raskaana.
Tavallaan ultraäänitutlimukset kiihottaisivat koska siinä sitä instrumenttia liikutetaan paljaan raskausvatsan päällä. Ja viimeisessä ultrassa vatsa on jo todella iso.
On totta että synnytyksen ihan alussa on varmasti helpompi hyväillä naista. Tavallaan kiihottavaa ajatella kun tuntisi ensimmäiset kunnon supistukset avautumisvaiheen alkaessa kun silloin tietäisi että synnytys alkaa...
Ymmärrän että oikeasti synnytystilanteessa ja etenkin sen edettyä pidemmälle naista ei varmaan kiihota, ja varmasti olisin itsekin niin tuskissani että lähinnä kuolema olisi mielessä. Silti se on ajatuksen tasolla kiihottavaa eikä minua haittaisi jos miestä kiihottaisi vaikka itse olisin tuskissani. Ja vatsaa saisi hyväillä kyllä.
Ap
Kysymys siis Elemenille. Siis minkälaiset ulkonäöltä? Entä se jos on isot rinnat ja nännipihat? Minulla on.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysymys siis Elemenille. Siis minkälaiset ulkonäöltä? Entä se jos on isot rinnat ja nännipihat? Minulla on.
Ap
Minua oikeastaan kiihottaa kaikenlaiset raskausvatsat. Ihan jo se tieto että nainen on raskaana vaikka sitä ei ulospäin näkisi. Tottakai isot, viimeisillään olevat vatsat kiihottaa paljon. Rakastan isoja rintoja, ne kun vielä vähän turpoaisivat kun olet raskaana..
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mikä liittyy raskauteen kiihottaa :) se siittäminen kiihottaa minuakin jo itsessää ajatuksena ja se kun tietää että vatsa tulee kasvamaan kun vauva sisällä kasvaa. Eikä tilanteessa ole ulospääsyä. Luulen myös että minulle tulisi melko iso raskausvatsa ja rinnat ja nännipihat ovat minulla jo tällä hetkellä melko isot ja ne varmasti suurenisivat vielä lisää raskaana.
Ap
Tuo ajatus sinun siittämisestä raskaaksi on hyvin kiihottava... Niin ihana ajatella että joku jakaa fantasiani
Mitä tekisit jos tietäisit minun olevan raskaana? Siis ennen kun raskaus näkyy ja kun raskaustestin on vaan tullut plussa?
Minustakin ihanaa kun jaat tämän fantasian kanssani ja kun sinulla on ihan sama fantasia :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekisit jos tietäisit minun olevan raskaana? Siis ennen kun raskaus näkyy ja kun raskaustestin on vaan tullut plussa?
Minustakin ihanaa kun jaat tämän fantasian kanssani ja kun sinulla on ihan sama fantasia :)
Ap
Haluaisin silitellä ja suudella sekä hyväillä vatsaasi, miettiä kuinka se vatsa alkaa siitä kasvaan ja kuinka olisin saanut sen aikaan.. niin ihanaa ja kiihottavaa ajatella sinua raskaana...
Minua kiihottaa todella paljon kun luen noita Elemen... olisi ihanaa tavata sinut ja että siittäisit minut :) missä päin Suomea asut ja minkä ikäinen olet?
Ap, N27
Vierailija kirjoitti:
Minua kiihottaa todella paljon kun luen noita Elemen... olisi ihanaa tavata sinut ja että siittäisit minut :) missä päin Suomea asut ja minkä ikäinen olet?
Ap, N27
Itsekin olen usein noita lukenut, kiihottaa minuakin erityisen paljon.. usein olen haaveillut sinun siittämisestä.. olen 26 ja asun kanta-hämeessä. Missä päin sinä? :)
Opiskelen Tampereella mutta olen asunut melkein koko ikäni pk-seudulla :)
Miten haluaisit siittää minut Elemen? Olisi kiihottavaa tavata ja katsoa tulisiko tästä jotain...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Elemen7 kirjoitti:
Kiihottaisi kovasti siittää sinut raskaaksi. Seurata vatsan kasvua ja käynnistää synnytys seksillä. Samalla stetoskoopilla vatsaasi kuunnellen
Hyi helvetti. Meinaat että vauva tulee spermaisena ja verisenä ulos ja sekö kiihottaa? Sairasta.
Missä pullossa sää oot kasvanut. Toihan on ihan paras konsti käynnistää synnytys!
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen Tampereella mutta olen asunut melkein koko ikäni pk-seudulla :)
Miten haluaisit siittää minut Elemen? Olisi kiihottavaa tavata ja katsoa tulisiko tästä jotain...
Ap
Et asu ollenkaan kaukana siis :)
Haluaisin heti ensimmäisellä kerralla laueta sisääsi toivoen vatsasi alkavan kasvaa. Kävisin kanssasi kaikissa tutkimuksissa ja hyväilisin ihanaa, kasvavaa mahaasi niiiin paljon..
Tuo olisi uskomattoman kiihottava skenaario todellakin. Usein fantasioin myös juuri tuosta seksistä synnytyksen aikaan.. olisi ihanaa laueta naisen sisään supistusten aikaan.. myös muu vatsan ja tissien hyväily synnytyksen aikana olisi ihanaa