Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääketieteellinen fetissi ja kiihottuminen lääkäriin liittyvistä asioista

Vierailija
14.11.2017 |

Onko täällä muita, joita kiihottavat lääkärikäynteihin liittyvät asiat? Siis fantasian tasolla, oikeilla lääkärikäynneillä harvoin kiihotun. Englanniksi tämän nimi on medical fetish. Itseä kiihottaisi esim. se, jos mies kuuntelisi sydäntäni stetoskoopilla esileikkinä, seksin aikana ja/tai jälkeen. Myös gynekologisessa tutkimuksessa "objektina" oleminen kiihottaa.

Nainen, 26

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa tosi paljon Elemen :) haluaisitko tavata kanssani joskus?

Ao, N27

Vierailija
42/87 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisiko joku esileikki ennen kuin laukeaisit sisääni? :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/87 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kiihottaako sinua Elemen synnytyksessä ne supistukset vai mikä? Minulle tulisi luultavasti melko iso raskausvatsa, ja rintani ovat jo nyt isot.

Ap

Vierailija
44/87 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4469 kirjoitti:

Niin ja kiihottaako sinua Elemen synnytyksessä ne supistukset vai mikä? Minulle tulisi luultavasti melko iso raskausvatsa, ja rintani ovat jo nyt isot.

Ap

Minua kiihottaa synnytyksessä lähes kaikki. Supistukset ja kun vaikeroit kivusta haarat auki... Pidän isoista raskausmahoista ja isoista tisseistä, olisi kiihottavaa hyväillä molempia.

Todellakin haluaisin tavata kanssasi ja keskustella näistä asioista lisää :)

Vierailija
45/87 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko laittaa minulle sähköpostia Elemen jos laitan s-postiosoitteen? Itse olen korkeakoulutettu nainen ja opiskelen hoitoalaa, ja haluan lapsia :) millainen sinä olet?

Ap

Vierailija
46/87 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ihmisiä kyllä tapaa ensihoidossa ajoittain. Naisia jotka on jo valmiina peiton alla ilman paitaa ja soittanut ambulanssin rintakivun/vatsakivun takia. Saa sitten kaksi miespuolista palomies-sairaankuljettaa/ensihoitajaa tutkimaan.

Vierailija
47/87 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko laittaa minulle sähköpostia Elemen jos laitan s-postiosoitteen? Itse olen korkeakoulutettu nainen ja opiskelen hoitoalaa, ja haluan lapsia :) millainen sinä olet?

Ap

Haluaisin :) laitatko osoitteesi niin voin vaikka sielläkertoa sitten enemmän :)

Vierailija
48/87 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma Elemen ja ap, oletteko nyt ihan tässä maailmassa. Teillähän hieno pohja on tässä luotuna lapsen tekemiselle, kun vaan kiihottaa niin saatanasti. Mitäs sitten seuraavat 18 vuotta, kun se vauveli on saatu ulos?

Vierailija
49/87 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raskaana olo vaan olisi niin kiihottavaa. Kun vatsa kasvaisi ja sille ei voisi itse mitään. Ja kun vauvan liikkeet alkaisi tuntua vatsassa. Ja synnytystä edeltävät supistelut jotka kovenisivat vähitellen. Myös juuri se raskaaksi tekeminen; kun mies laukeaisi spermallaan sisääni ja tuntisin sperman menevän sisääni. Sitten jännittäisi, tuleeko raskaaksi vai ei.

Ap

Vierailija
50/87 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIRAS KETJU KUN YHDISTETÄÄN VAUVAN SYNNYTTÄMINEN JA SPERMAN ROISKEET

Vierailija
51/87 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elemen7 kirjoitti:

Kiihottaisi kovasti siittää sinut raskaaksi. Seurata vatsan kasvua ja käynnistää synnytys seksillä. Samalla stetoskoopilla vatsaasi kuunnellen

Hyi helvetti. Meinaat että vauva tulee spermaisena ja verisenä ulos ja sekö kiihottaa? Sairasta.

Missä pullossa sää oot kasvanut. Toihan on ihan paras konsti käynnistää synnytys!

Just joo... Käyttäkää sitä vauvaa sit kans dildona kun se syntyy. Ootte ihan sekasin.

Vierailija
52/87 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut että vauvaa pitäisi dildona käyttää ja sellainen olisi inhottava ajatus. Jotenkin tämä fetissi kohdistuu kai enemmän siihen isoon raskausvatsaani enkä ajattele vauvaa niinkään tätä fetissiä ajatellessa, ja niihin supistuksiin eli itselleni tulevaan kipuun. Tositilanteessa varmasti olisi enemmän hätä vauvasta ja toivoisin vaan että synnytys on ohi ja kaikki menee hyvin. Myös tosiaan siittäminen kiihottaa paljon, ja kiihotusta lisää se jos mies on myös kiihottunut siittäessään minut ja haluaa tehdä niin. Se kun sperma tulisi sisääni ja tulen ehkä raskaaksi.

On ihanaa että löytää jonkun joka jakaa tämän fetissin.

Ap

Vierailija
53/87 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Elemen, haluatko vielä kirjoitella tästä aiheesta minun kanssani?

Ap

Vierailija
54/87 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko Elemen minulle haluatko vielä jutella tästä kanssani ja haluatko ehkä nähdä, laitoin sinulle sähköpostia. :) itse olen todella kiinnostunut sinusta.

Ap

Vierailija
55/87 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/87 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi katsoa vierestä, kun mieslääkäri tekee vaimolleni gyne-tutkimuksen.

Vierailija
57/87 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko vielä kirjoitella kanssani Elemen? :) Minulla on ikävä viestejäsi ja haluaisin tavata, tai jos et halua, niin haluaisin että kirjoittaisit jos et halua enää kirjoitella.

Ap

Vierailija
58/87 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaisin että ilmoitat jos et enää halua kirjoitella, voit ilmoittaa myös kirjoittamalla tänne viestin. Minä kiinnostuin jo sinusta.

Ap

Vierailija
59/87 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset raskausvatsat sinua kiihottaa? :)

Ap

Tää on kyllä niin outo keskustelu taas vaihteeksi.

Vierailija
60/87 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elemen, kirjoitatko vielä minulle?

Ap