Lääketieteellinen fetissi ja kiihottuminen lääkäriin liittyvistä asioista
Onko täällä muita, joita kiihottavat lääkärikäynteihin liittyvät asiat? Siis fantasian tasolla, oikeilla lääkärikäynneillä harvoin kiihotun. Englanniksi tämän nimi on medical fetish. Itseä kiihottaisi esim. se, jos mies kuuntelisi sydäntäni stetoskoopilla esileikkinä, seksin aikana ja/tai jälkeen. Myös gynekologisessa tutkimuksessa "objektina" oleminen kiihottaa.
Nainen, 26
Kommentit (87)
Eikö ketään kiihottaisi naisen sydämen tai vatsan kuuntelu stetoskoopilla? Miten tekisit tuon peräaukon tutkimuksen? Entä kiihottaako ketään gynekologi-jutut, esim. tutkimuksen tekeminen naiselle?
Ap
Kiihottaisi kovasti siittää sinut raskaaksi. Seurata vatsan kasvua ja käynnistää synnytys seksillä. Samalla stetoskoopilla vatsaasi kuunnellen
Elemen7 kirjoitti:
Kiihottaisi kovasti siittää sinut raskaaksi. Seurata vatsan kasvua ja käynnistää synnytys seksillä. Samalla stetoskoopilla vatsaasi kuunnellen
Hyi helvetti. Meinaat että vauva tulee spermaisena ja verisenä ulos ja sekö kiihottaa? Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään kiihottaisi naisen sydämen tai vatsan kuuntelu stetoskoopilla? Miten tekisit tuon peräaukon tutkimuksen? Entä kiihottaako ketään gynekologi-jutut, esim. tutkimuksen tekeminen naiselle?
Ap
Kuuntelisin tarkkaan ja sen jälkeen kädellä tutkisin rintasi koskettelemalla.
Pyllyn vaon ja reiän rasvaisin hyvin ennen kun työnnän sormen sisään.
Pyörttelen sormea reiäasä ja tutkin.joka puolelta löytyykö kyhmyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKuuntelisin tarkkaan ja sen jälkeen kädellä tutkisin rintasi koskettelemalla.
Pyllyn vaon ja reiän rasvaisin hyvin ennen kun työnnän sormen sisään.
Pyörttelen sormea reiäasä ja tutkin.joka puolelta löytyykö kyhmyjä
Menkää te sedät vain rassailemaan toistenne karvaisia persereikiä sinne, minne Jumalan Valo ei yllä paistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tutkimus olisi paras tehdä siten että potilas olisi polvillaan tutkimuspöydällä. Aluksi silmämääräinen tarkistus poikkeamien varalta. Joutuisit itse vähän käsilläsi reikää levittämään jotta lääkärillä parempi näkyväisyys. Otsavalo tietysti parantaa näkyvyyttä kuten asiaan kuuluu. Sitten pitäisi toki reikä tunnustella huolellisesti sormin ja lopuksi vielä pienen speculumin (levittimen) avulla jotta näkyväisyyttä saadaan sisälle asti. M36
Elemen, tuo mitä kirjoitit kiihottaisi minua todella paljon! Olen se jolla on myös synnytys- ja raskausfetissi ja kirjoitin aiemmin siihen raskausfetissi -ketjuun. Kiihottaisiko sinua katsoa minun synnytystä ja mitä tekisit avautumisvauheessa esim ja olisiko se kiihottavaa kun voihkisin silloin kivusta kun olisi supistuksia?
Ap
Minulla on se sama raskausfetissi kuin nimimerkillä Elemen :) olisi ihanaa jos siittäisit minut raskaaksi tai joku muu siittäisi.
Ap
Olisi myös kiihottavaa ajatuksen tasolla olla useankin miehen lääketieteellisen tutkimuksen kohteena. Jos minut sidottaisiin esim. Nahkaremmeillä gynekologiseen tutkimuspöytään ja sitten tehtäisiin tutkimuksia...
Ap
Onko täällä muita (miehiä tai naisia) joilla on tämäntapaisia fantasioita? Entä onko miehiä joita kiihottaisi naisen tutkiminen tai naisen synnytyksen katsominen ja mikä synnytyksen katsomisessa olisi kiihottavaa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Elemen, tuo mitä kirjoitit kiihottaisi minua todella paljon! Olen se jolla on myös synnytys- ja raskausfetissi ja kirjoitin aiemmin siihen raskausfetissi -ketjuun. Kiihottaisiko sinua katsoa minun synnytystä ja mitä tekisit avautumisvauheessa esim ja olisiko se kiihottavaa kun voihkisin silloin kivusta kun olisi supistuksia?
Ap
Fantasioin usein siitä miten kiihottavaa olisi seurata naisen synnytystä vierestä... Pitäisin todella kun näkisin sinun voihkivan supistusten mukaan. Kiihottaa ajatella että ajattelet samoin
Minä fantasioin usein siitä että olisi kiihottavaa kun mies katsoisi synnytystäni vierestä.
Kumpaa sinusta olisi kiihottavampaa katsoa, kotisynnytystä vai sairaalasynnytystä ja miksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä fantasioin usein siitä että olisi kiihottavaa kun mies katsoisi synnytystäni vierestä.
Kumpaa sinusta olisi kiihottavampaa katsoa, kotisynnytystä vai sairaalasynnytystä ja miksi?
Ap
En tiedä, molemmat kiihottavat paljon. Ehkä kotisynnytystä kun se on sellain intiimimpi tapahtuma. Olisi ihanaa silitellä sitä mahaa vielä synnytyksen aikana. Sinua varmaan kiihottaa enemmän sairaalassa synnyttäminen? Mitä haluaisit että sinulle tehtäisiin supistuksien välillä?
"En tiedä, molemmat kiihottavat paljon. Ehkä kotisynnytystä kun se on sellain intiimimpi tapahtuma. Olisi ihanaa silitellä sitä mahaa vielä synnytyksen aikana. Sinua varmaan kiihottaa enemmän sairaalassa synnyttäminen? Mitä haluaisit että sinulle tehtäisiin supistuksien välillä?"
Kyllä minua kiihottaisi varmaan ihan yhtä paljon kotona synnyttäminenkin. Olisi ihanaa jos mahaani siliteltäisiin vielä synnytyksenkin aikana, se voisi myös viedä kipuja pois ja auttaa. Kotisynnytys olisi ihana kun siinä olisi läheisiä mukana ja kätilö. Voisi olla ihanaa jos supistusten välillä vatsaani suudeltaisiin ja siliteltäisiin ja mahdollisesti myös seksin harrastaminen synnytyksen aikanakin voisi olla hienoa kokeilla.
Mitä sinä haluaisit tehdä minulle supistusten välillä? Entä niiden aikana?
Ap
Ja olisi kyllä kiihottava skenaario se, että synnytykseni käynnistettäisiin seksillä kotona, sitten supistuksia alkaisi tulla yhä tiheämpään ja lopulta oloni olisi sellainen että mies soittaisi sairaalaan ja kysyisi pitäisikö kätilön jo tulla meille kotiin. Sitten synnytyksen edistymistä seurattaisiin kotona ja kivut ja supistukset yltyisivät koko ajan. Mies olisi vierelläni ja suutelisi vatsaa supistusten välillä ja silittelisi sitä synnytyksen aikana.
Ap
Itsetyydytyssession fantasia on juuri pohdinnassa ja monen muun lisäksi seuraavia olen harkinnut:
-Tyttöystävä on gynekologisessa toimenpiteessä, asentona on selällään jalat telineillä ja alapää riisuttuna. Riisuutuminen/pukeutuminen tapahtuvat sermin takana tai erillisessä huoneessa niin etten näe vaatteita enkä tapahtumaa ja itse toimenpiteen, joka kestää pitkään, aikana istun selin tyttöystäväni alapäähän nähden niin että näen tyttöystäväni kasvojen ja pään seudun ja keskityn, häveliäisyyssyistä, pitämään hänelle seuraa ja viemään ajatuksia pois itse toimenpiteestä.
-Olen kolmen eri aloja opiskelevan lääketieteen opiskelijan kanssa heidän harjoitustiloissa kun heistä kaksi intoutuu niin että toinen voisi harjoituksen luonteisesti tehdä normaalin, nivuset ja rinnat käsittävän, tutkimuksen. Tämä kolmas opiskelija haluaisi myös olla mukana mutta minun läsnäolo on ongelma. Ongelma ratkaistaan niin että olen sermin takana selin tutkimuspaikkaa kohti, tutkija ja tutkittava hoitavat homman samalla kuin tämä kolmas vahtii minua etten katso tutkimusta kohti tai sormeile tms. kiihota itseäni. Tilanne on kaikille hurtin huumorin avulla mukava ja, kun tulee aika jutella intiimejä tyttöjen juttuja, niin minulle laitetaan huivi silmille, tukevat luurit korville ja musiikkia korviin etten kuule yksityisjuttuja enkä pysty lukemaan huulilta. Lopulta kaikilla on kivaa kun tytöillä on omia salaisuuksia jotka tietenkin haluaisin tietää mutta joita ei kerrota.
-Kiipeän katolle kun näen ikkunan läpi tutkimushuoneeseen jossa minulle tuttu naishenkilö on juuri asettunut gynekologiseen asentoon. Katson heti poispäin mutta mielikuvitus jää laukkaamaan vaikka yritän pitää sitä kurissa ja haluaisin kurkkia huoneeseen. Poistullessa kaihtimet on ymmärretty sulkea.
Näen tätä naista usein ja asia jää vaivaamaan. Päädyn ripittäytymään tälle naiselle kahden kesken ja alkuhämmästyksen/järkytyksen jälkeen tämä nainen arvostaa että kerroin, antaa anteeksi ja ymmärtää miehisiä viettejäni vaikka tapaus olikin hyvin ei-toivottu.
Minulla on myös raskausfetissi, eli minua kiihottaa ajatella että olisin raskaana ja ne kaikki tutkimukset joita silloinn tehdään ja synnyttäminen ja kun mies katsoisi kaiken vierestä... Kaikki vatsalle kiinnitettävät elektrodit yms. Myös raskaana olo yleensä ja kun vatsani kasvaisi ja mies voisi silittää sitä. Ja raskaaksi saattaminen, vaikka vastoin tahtoakin.
Ap