Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko miehen katsella, kun tyydytätte itseänne dildolla tai

Vierailija
14.11.2017 |

vaikka vaan ihan sormin, minä en oikein kehtaa tai uskalla ehdottaa tuota, vaikka ajatuksena aika kiihottava olisikin, ujostuttaa.

Entä fantasioitteko koskaan siitä, että joku näkisi tai yllättäisi teidät, siis vaan fantasiassa, en halua että kukaan oikeasti yllättää

Anteeksi jos on vähän sekavaa

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä haluasin, mutta miestä ei kiinnosta.

Olen esittänyt hänelle fantasian jossa dildottaisin itselleni orgasmin, ja samalla mieheni runkkaisi, roikkuisi orgasmin partaalla. Ja laukeaisi mun juuri höylätylle posliinille.

Mutta ei - tämä ei kertakaikkiaan käy.

Kenelle kävis ?

Vierailija
22/26 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

21:lle

Olisit varmaan todella kiihottava näky. Outi mies sinulla, minä ainakin haluaisin nähdä sinut tyydyttämässä itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21:lle

Olisit varmaan todella kiihottava näky. Outi mies sinulla, minä ainakin haluaisin nähdä sinut tyydyttämässä itseäsi.

Jos oma vaimosi ehdoittaisi tuota, suostuisitko ?

kuvitellaan vaikka että yhteisiä avioliittovuosia on takana vaikka 20

Vierailija
24/26 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vastaa 21:lle

Suostuisin.

Miten teillä suhtaudutaan itsetyydytykseen noin yleisesti. Se on kuitenkin sekä naisille että miehille aika intiimi asia. Voisiko olla, että miehesi jotenkin "kainostelee" tuota sinun edessäsi masturboimista. Vai onko hän sellainen mies, joka ei kainostele mitään. Mutta tätä saattaa silti kainostella.

Voisitteko tehdä niin, että ensin pari-kolme kertaa vain sinä tyydyttäisit itsesi ja hän saisi vain katsella. Ehkä hän sitten siitä myöskin innostuisi tekemään sen.

Olen ainakin tähän asti luullut, että sellaista miestä ei olekaan, jota ei katselisi masturboivaa naista. Se olisi ainakin omasta mielestäni kaikkein kaunein ja kiihottavin näky mitä olla voi.

Vierailija
25/26 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta annan katsoa koska teen sen jos en aitoa saa. Ihan kiusaksi saatan tehdä sen useamman orgasmin verran.

Vierailija
26/26 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioin tuolta toisesta ketjusta tällaisen. Olette voinut jo lukeakin tämän, mutta jos alkuperäinen kysyjä ei ole tätä huomannut, tässä voisi olla vinkkiä hänelle ja ehkä jollekin muullekin.

aikuisten leluleikki meillä

meillä on kehittynyt molempia kiihottava dildoleikki. Vaimoa kiihottaa masturboida kun tietää että katselen, mutta ei läheltä - mielikuvitusta vähän kehiin ja leikki saa aikaan uskomattomat fibat. Minä siis katselen "salaa" oven rakosesta, ja vaimo masturboi dildolla ja sormin niin että näen suoraan hänen häpyyn. Katselen kuinka hän laukeaa sormilleen ja dildo sisällä märässä vitussa. Minä aloitan oman sooloilun kun kuulen että vaimo alkaa lähestyä orgasmiaan.

Leikki jatkuu "roolipelillä", hän on huomaavinaan että minä tirkistelen häntä. Komentaa minut makuuhuoneeseen. Kostoksi minun pitää runkata hänen nähden ja ruiskuttaa spermat häpykummulle, josta ne pitää sitten nuolla puhtaaksi. Viimeviikkojen posliini on ollut ihanaa vaihtelua =)... tykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän