Oli miehen vuoro tehdä ruokaa ja hän oli lämmittänyt hernekkeittoa
Voi itku miten laiska ukko. Ja tämä koti-ilta meneekin sitten lasten ja miehen piereskelyä kuunnellessa ja haistellessa. Taidan lähteä kaupungille...
Kommentit (18)
Mutta mies piti kuitenkin lupauksensa.hän lupasi laittaa ruokaa -ja näin tapahtui.
Oli sinun vuorosi valittaa av:lla ja kirjoitit sitten "hernekkeitto".
Onnea ja menestystä teijän perheelle.
Kumma kun meillä ei tule yhtään normaalia enempää kaasua, vaikka syödään hernekeittoa.
Kai mies oli laittanut siihen jauhellihaa?
Hän laittoi ruokaa kuten pyysit ja silti valitat. Olisit sanonut tarkemmin jos ei hernekeitto kelpaa. Ei mies ole ajatustenlukija.
Tee sinäkin huomenna hernekeittoa. Joka kerta kun on sun vuoro laittaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun meillä ei tule yhtään normaalia enempää kaasua, vaikka syödään hernekeittoa.
Mäkään en ole koskaan havainnut, että mikään palkokasvi aiheuttaisi mulle tai muille perheenjäsenille minkäänlaisia ilmavaivoja.
Miksi hernekeiton pitäisi olla kylmää?
😂 miksi et kertonut suosikki ruokaasi? Tosi itsekäs oot. Mies teki ruokaa ja nyt mumistaa se ei kelpaa... Mikä sitten kelpaa?
Jos olisin sun mies, niin laittaisin sut nyrkin ja hellan väliin sitten teet ruokaa mistä tykkäät.. ja itse lähtisin ulos syömään 😂😂😂
Hernerokkka on hyvvää, mutta mieluiten kasvisssilla ilman jauhenlihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko lettuja jälkiruuaksi?
Panu-kakkua ja hilloja.
Ap
Hernekeitto on herkkuruokaa, törkeää jos valitat siitä.
Onnea hyvin sujuneesta itse tekemästäsi miesvalinnasta, pitää oikein hattua nostaa.