Apua tarvitaan! Synttärilahja 12-vuotiaalle tytölle.
Eli pitäisi ostaa synttärilahja 12 vuotta täyttävälle sukulaistytölle. En vaan yhtään tiedä mikä on nyt "in" sen ikäisten keskuudessa. Jos jollain on ehdotuksia, niin mielelläni otan vastaan. :)
Kommentit (12)
12- vuotiailla tytöillä voi olla aika eri kehitysvaiheet menossa, jollakin jo murkku pitkällä ja meikkailee ja joku taas vielä ihan pikkutyttö. Kannattaisiko kysellä tytöltä itseltään toiveita ja valita niistä joku lahjaksi ?
Meillä tuon ikäinen toivoo vaan lahjakortteja, että saisi itse valita mieluista.
Alkaa kallistua aikuisten maailman suuntaan. Prinsessaleikit jääny pois, meikkausmaailma alkaa. Lahjakortit? Kirja?
Siteet ja rintsikat. Niitä ei kehtaa itse ostaa.
Joo, ehkä voisi vähän kysellä ja lahjakortti on tosiaan hyvä vaihtoehto.
-ap
Riippuu, mistä tykkää/harrastaa. Taidetarvikkeita, lahjakortti musiikki-tai urheiluliikkeeseen, kirjakauppaan, leffaliput..
Meillä 12v haluaa vaan lahjakortteja ja ostan vain niitä muillekin 12 vuotiaille tytöille lahjaksi. Kaikki käy: H&M, Glitter, Body Shop, Tiger, Suomalainen kirjakauppa.
Turva-pippuri-kaasusumutin. Varsinkin, jos asuu v ok alueella.
Joskus 90 luvulla minä annoin 13 vuotiaalle tytölle lahjaksi sen, että opetin hänelle kädestä pitäen saamaan nautintoa omasta ja vastakkaisen sukupuolen seksuaalisuudesta ja hauskaa meillä oli koko illan. Nykyisin sitä varmaan kutsuttaisiin seksuaaliseksi ahdisteluksi ja metoo aktivistit hyökkäisivät kimppuuni. :( Voisi luulla, että nykyisin oltaisiin suvaitsevaisia kun on pride marssit ja kaikki.
Vaateliikkeen lahjakortti, kosmetiikka joulukalenteri