Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muija kyykyttää joka päivä.

Vierailija
14.11.2017 |

Kerroin että haluan erota patalaiskasta muijasta, joka ei edes käy töissä. Muija veti pultit ja sanoi etten saa Latin latia eron tullessa ja lapsia en tule näkemään enää ikinä. Siitä huolimatta meinaan laittaa avioero paperit vetämään ja muija jää näppejään nuolemaan, kun menettää elättäjän.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin että haluan erota patalaiskasta muijasta, joka ei edes käy töissä. Muija veti pultit ja sanoi etten saa Latin latia eron tullessa ja lapsia en tule näkemään enää ikinä. Siitä huolimatta meinaan laittaa avioero paperit vetämään ja muija jää näppejään nuolemaan, kun menettää elättäjän.

Eikö sillä ole koulutusta? Jos on ihan mikä tahansa koulutus takana, niin saa ihan hyvät tuet. Rahaa jää luultavasti enemmän näppiin, kun sun kanssas ollessa. Toivottavasti vaimosi älyää lähteä tuollaisen räkijän luota.

Vierailija
2/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyyden ehdoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistuttaa naistasi, että hän ei päätä lasten huoltajuudesta. Sen tekee lastenvalvoja. Jos asia menee riitaisaksi, niin sitten käräjäoikeus. Toivottavasti kuitenkin naisesi järkiintyy, eikä ala käyttämään lapsia pelinappuloina sinua vastaan.

Ei lastenvalvoja mitään päätä, vaan vahvistaa vanhempien keskinäisen sopimuksen. Jos ei sopimukseen päästä niin sitten on  mentävä oikeuteen.

Vierailija
4/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vetemään. Kuka sua siinä pakottaa olemaan?

Vierailija
5/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se nyt vaan on, ettei nainen tarvitse elättäjää tänäpäivänä. Yhteiskunta elättää silloin kun itse ei kykene. Itse haluaisin kovasti töihin, muttei niitä ole tarjolla. Olen tehnyt kyllä satunnaisesti töitä, aina kun tarjolla. Nyt mun täytyy hetki lepiä, ettei hirtä tuo pumppu kiinni..

Vierailija
6/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sillä ole koulutusta? Jos on ihan mikä tahansa koulutus takana, niin saa ihan hyvät tuet. Rahaa jää luultavasti enemmän näppiin, kun sun kanssas ollessa. Toivottavasti vaimosi älyää lähteä tuollaisen räkijän luota.

Olit varmasti kuitenkin tuolla toisessa ketjussa haukkumassa kuinka kouluttamaton tai työtön mies ei todellakaan naista ansaitse ;) jotenkin todella hämmentävää kuinka moni suomalainen nainen toimii edelleen maksullisena naisena ja silti kehtaa valittaa esimerkiksi kotitöistä... ja en ole se kilttimies paasaaja, joka tällä palstalla kirjoittaa joka päivä vaan ihan nainen itsekin. Todella hämmentynyt vain.

Ja Ap: tottakai hankkiudut eroon tuollaisesta naisesta! Pidä huoli ja kieli keskellä suuta ettet kirjoita naiselle mitään viestejä tms. Vaan olet äärimmäisen asiallinen aina, koska muuten niitä käytetään sinua vastaan huoltajuusasioissa.

Vierailija
8/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellyyden ehdoilla.

Ainahan sen lapsen voi puukottaa.

Itse en kyllä mitenkään ymmärrä sellaista ratkaisua. Enkä kyllä ymmärrä Naisiakaan, jotka nussivat lapsenpuukottajaa.

Se vain tapahtui, pilluni kostui eksoottisista suklaasilmistä ja yhtäkkiä olinkin jo raskaana.

Vierailija
9/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitakoon lapset itse. Saathan sä niitä nähdä sitten kun ne kasvaa aikuiseksi ihan vapaasti, vaikka joka päivä.

Vierailija
10/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumoriakehiin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellyyden ehdoilla.

Ainahan sen lapsen voi puukottaa.

Itse en kyllä mitenkään ymmärrä sellaista ratkaisua. Enkä kyllä ymmärrä Naisiakaan, jotka nussivat lapsenpuukottajaa.

Se vain tapahtui, pilluni kostui eksoottisista suklaasilmistä ja yhtäkkiä olinkin jo raskaana.

Koulussa opetettiin, että pitää suvaita. Itsenäiseen ajatteluun (aivojeni käyttöön) en kyennyt.

Vierailija
11/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit varmasti kuitenkin tuolla toisessa ketjussa haukkumassa kuinka kouluttamaton tai työtön mies ei todellakaan naista ansaitse ;) jotenkin todella hämmentävää kuinka moni suomalainen nainen toimii edelleen maksullisena naisena ja silti kehtaa valittaa esimerkiksi kotitöistä... ja en ole se kilttimies paasaaja, joka tällä palstalla kirjoittaa joka päivä vaan ihan nainen itsekin. Todella hämmentynyt vain.

Ja Ap: tottakai hankkiudut eroon tuollaisesta naisesta! Pidä huoli ja kieli keskellä suuta ettet kirjoita naiselle mitään viestejä tms. Vaan olet äärimmäisen asiallinen aina, koska muuten niitä käytetään sinua vastaan huoltajuusasioissa.

En ollut toisessa keskustelussa, enkä ole valittanut kotitöistä ja jos vähän olenkin voivotellut, niin sekään ei ulkopuolisille kuulu. Sellaisille, joille en ole asiasta todellakaan puhunut. Minä teen mielelläni kotitöitä, silloin kun en käy leipätyössä.

Vierailija
12/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitakoon lapset itse. Saathan sä niitä nähdä sitten kun ne kasvaa aikuiseksi ihan vapaasti, vaikka joka päivä.

Jos haluavat nähdä. Ehkä ne ei näe tarvetta edes.

Vierailija
13/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluavat nähdä. Ehkä ne ei näe tarvetta edes.

No mulle se on ihan vitun sama.

Vierailija
14/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei ole rytmihäiriöitä.. Nro 14

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän