Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turussa kadonnut Jussi Neuvonen- mitäköhän tapahtui?

Vierailija
14.11.2017 |

Ei ole vieläkään löydetty vaikka katosi jo vuonna 2000.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta törmäsin tähän tapaukseen ja katsoin myös samalla Kadonneet-jakson. En tiennytkään, että Jussia ei ole löytynyt. Itsehän olin etkoilla jaksossa mainitun Hannan luona, jonne Jussi kavereineen tuli. 

Siellä kävi ilmi tämä ex-tyttöystävä -kuvio, en sitä tosin enempää muista. Mutta kyllä Jussi skitsosi siitä aika täysillä ja alkoi haastaa riitää ihmisten kanssa. Vaikka äiti mainitsi, ettei haasta ikinä riitaa. en sellaista käytöstä muuten muista opiskelija-ajoilta. Vaikka tulikin biletettyä aika paljon.

Sen enempää en Jussin kanssa ollut tekemisissä, sillä en häntä etukäteen tuntenut. 

Illasta kommenttina, että Arajoki-teoria on aika hutera, koska se oli kyllä pääosin jäässä. Itse kävelin jäätä pitkin joen yli kun olimme matkalle ravintolaan.

Toiseksi tuohon aikaan opiskelijat joivat alkoholia tosi paljon. Yleistä oli, että muisti oli illalta mennyt.  

Mutta vaarallinen yhdistelmä kaatokänni ja riidanhaastaminen. Jos tuossa joku tappelu on ollut, niin ei tuossa humalatilassa ole itseä voinut pahemmin puolustaa..

Vierailija
22/25 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattumalta törmäsin tähän tapaukseen ja katsoin myös samalla Kadonneet-jakson. En tiennytkään, että Jussia ei ole löytynyt. Itsehän olin etkoilla jaksossa mainitun Hannan luona, jonne Jussi kavereineen tuli. 

Siellä kävi ilmi tämä ex-tyttöystävä -kuvio, en sitä tosin enempää muista. Mutta kyllä Jussi skitsosi siitä aika täysillä ja alkoi haastaa riitää ihmisten kanssa. Vaikka äiti mainitsi, ettei haasta ikinä riitaa. en sellaista käytöstä muuten muista opiskelija-ajoilta. Vaikka tulikin biletettyä aika paljon.

Sen enempää en Jussin kanssa ollut tekemisissä, sillä en häntä etukäteen tuntenut. 

Illasta kommenttina, että Arajoki-teoria on aika hutera, koska se oli kyllä pääosin jäässä. Itse kävelin jäätä pitkin joen yli kun olimme matkalle ravintolaan.

Toiseksi tuohon aikaan opiskelijat joivat alkoholia tosi paljon. Yleistä oli, että muisti oli illalta mennyt.  

Mutta vaarallinen yhdistelmä kaatokänni ja riidanhaastaminen. Jos tuossa joku tappelu on ollut, niin ei tuossa humalatilassa ole itseä voinut pahemmin puolustaa..

Olipa mielenkiintoinen kommentti. Vaikka Jussi yleensä oli rauhallinen niin olisiko alkoholi kuitenkin vaikuttanut ja extyttöystävä niin, että riitaa syntyi. Noussut illan lopussa väärään autoon, jossa tullut käsirysyä ja kuolema.

Myöhemmin haudattu metsään, lompakko viety huoltsikalle.

Turun keskustaan Jussi ei kuollut, koska ruumis olisi jo löytynyt.

Toinen vaihtoehto on perinteinen jokeen horjahtaminen. Lompakko pudonnut rannalle, josta joku sen poiminut, vienyt rahat ja jättänyt lompakon huoltsikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet ollut kyseisillä etkoilla tai missään muuallakaan tapaukseen liittyen. Sillon tietäisit että hyvin että Jussia ei ole löytynyt

Vierailija
24/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko ei poliisin mukaan kuulunut Jussille, tämä tieto tuli tänä vuonna. 

Eli täysin selvää on että joessa on, horjahtanut itse ja jäänyt sinne.

Vierailija
25/25 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetus siitö, että on iso riski liikkua ljulkisella paikalla humalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän