Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri leikkii suurta muotitietäjää koska perusti muotiblogin, ja moittii meidän muiden pukeutumista

Vierailija
14.11.2017 |

Pakko tulla avautumaan. Istuimme tuossa äsken kahvitunnilla niin tämä arvon muotitietäjä laahasi itsensä taas paikalle ja selitti minun toiselle työkaverille että hänen musta neule on aivan liian raju hänen kalpeita kasvojaan vasten, ja sitten kääntyi puoleeni tekohymyn kera ja sanoi että minulla "on sentään tänään hyvän värinen nude jakku". Viimeksi moitti minun jotain muuta vaatetta.
Jakkuni on itse asiassa tummempi kamelin beige, ja itse miellän nuden värin sellaiseksi ihonväriksi, puuterin väriksi j.n.e. mutta jos arvon muotitietäjä on sitä mieltä niin kai minun on uskottava että on tämä nude :D

Pitäisikö minun perustaa blogi, jos se saisi minulla myös pissit hattuun ja kuvittelisin itseni muotitoimittajaksi vähintään, vaikka olemus olisi lähinnä nukkavieru värisokea?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän pitäisi nätisti sanoa hänelle, että toisten vaatteiden kommentointi on rumaa ja huonoa käytöstä. Jos ei ymmärrä asiaa niin esimiehelle sitten. Säälittää kyllä esimies, jos tällaisista asioista pitää käydä keskusteluja.

Vierailija
2/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata kattilaa soimaa. Musta kylki kummallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, koska se rupee tienaamaan muotiblogilla niin, ettei tartte käydä muissa töissä.

Vierailija
4/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä teidän pitäisi nätisti sanoa hänelle, että toisten vaatteiden kommentointi on rumaa ja huonoa käytöstä. Jos ei ymmärrä asiaa niin esimiehelle sitten. Säälittää kyllä esimies, jos tällaisista asioista pitää käydä keskusteluja.

Työkaverin haukkuminen anonyyminä netissä on oikein asiallista käytöstä.

Vierailija
5/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogin nimi tai 0/5

Vierailija
6/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse mitään perustaa, siellä taitaa olla jo ihan sitä ihteensä.

Vierailija
7/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bloggaaja taisi tulla palstalle?

Tuosta aloituksesta ei kyllä tunnista henkilöä ja jos nyt itsensä tunnistaisi niin tietäisipä suoraan mitä mieltä huonosta käyttäytymisestään ollaan.

Vierailija
8/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte aika lapsellisilta molemmat, sekä työkaverisi että sinä, ap...

Vierailija
9/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi työkaveri saa haukkua muiden vaatteita joka on työpaikkakiusaamista, mutta täällä ei saa mainita anonyyminä asiasta.

Vierailija
10/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogin nimeä ei voi laittaa, koska ketju katoaisi. Ei ole mikään tunnettu, blogilla varmaan 10 lukijaa jos sitäkään.

Vierailija
11/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö blogi ole aika nolo asia? Miksi joku kuvittelee olevansa muiden yläpuolella heti jos hänellä on joku blogi? 

Vierailija
12/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta oma blogi. Ihan läpällä vaan, mutta älä kerro sitä kaverille. Analysoi siinä muotinäytöksiä ja "erään tuntemani naisen päivän asua ihan anonyymisti vaan".

Tai no älä, tää olis vähän ilkeää. Sano sille suoraan, mutta kohteliaasti.

Vierailija
13/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää muotiosaaminen tai "harrastuneisuus" on vähän herkkä asia. Itselläni loksahti kerran leuka pöydälle kun luin erään työkaverini jostain kuvauksesta, että hän "harrastaa muotia". Hän on sellainen tavallinen suomalainen nainen, jolla on paljon nansoa ja marimekkoa ja hyvin maltillinen tapa pukeutua. Ei mikään kokeilija, on kyllä merkkitietoinen mutta ei huippumerkkien käyttäjä. Eikä aina osaa pukeutua keholleen parhaiten sopivasti (imho).

Minun mielikuvassani muotia harrastava on sellainen erikoinen ja rohkea, tai alaa tunteva, tai tyylikäs omalla tavallaan, mutta ei se tavallinen mamma tuolla kadulla, jota ei edes erota muista. Mutta niinpä vain olin väärässä ja hyvä että sain asiasta tietää niin en vahingossa loukkaa sanomalla jotain hänelle.

Vierailija
14/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vaan ap kun sanot suoraan. Seuraavan kerran kun taas arvostelee teidän asuja niin, sanot vaikkapa että "hei kuule, ei ole kiva että sä arvioit työkavereiden asuja ja ulkonäköä. Jos joku pyytää sulta neuvoja niin se on eri asia, mutta muuten annetaan kaikkien pukeutua kuinka haluavat." Ihan sillai kiihtymättä ja nätisti sanot. Luulisi menevän perille.

Vierailija
15/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on duunissa kans muotiguru, joka selittää kaikille miten pitää pukeutua. Sitten sillä on feikki Vuittonin laukkku. Ihan hiessä änkytti ettei ole. Toin seuraavana päivänä gimmakaverin laukun ja näytin aitoa. Otin vielä kuitin mukaan jos alkaa mussuttaa vastaan et mimmin laukku on feikki. Oli vähä noloo sille muotigurulle.

Vierailija
16/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meil on duunissa kans muotiguru, joka selittää kaikille miten pitää pukeutua. Sitten sillä on feikki Vuittonin laukkku. Ihan hiessä änkytti ettei ole. Toin seuraavana päivänä gimmakaverin laukun ja näytin aitoa. Otin vielä kuitin mukaan jos alkaa mussuttaa vastaan et mimmin laukku on feikki. Oli vähä noloo sille muotigurulle.

No on tuokin vähän noloa kyllä.

Vierailija
17/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Noille puheille voi tehdä saman kuin muullekin tarpeettomalle höpötykselle: toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. 

Vierailija
18/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka ihmettelee koulukiusaamista kun mammojen jutut on tätä tasoa?

Vierailija
19/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh. Noille puheille voi tehdä saman kuin muullekin tarpeettomalle höpötykselle: toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. 

Ei, kun pitää vähän näpäyttää! Nih!

Vierailija
20/32 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hei Minttu, tyhjennätkö sun laukun.

- Ai miksi?

- No mun pitää viedä se töihin huomenna.

- Ai miksi?

- Kun pitää todistaa yks juttu!

- Älä unta näe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme