Työkaveri leikkii suurta muotitietäjää koska perusti muotiblogin, ja moittii meidän muiden pukeutumista
Pakko tulla avautumaan. Istuimme tuossa äsken kahvitunnilla niin tämä arvon muotitietäjä laahasi itsensä taas paikalle ja selitti minun toiselle työkaverille että hänen musta neule on aivan liian raju hänen kalpeita kasvojaan vasten, ja sitten kääntyi puoleeni tekohymyn kera ja sanoi että minulla "on sentään tänään hyvän värinen nude jakku". Viimeksi moitti minun jotain muuta vaatetta.
Jakkuni on itse asiassa tummempi kamelin beige, ja itse miellän nuden värin sellaiseksi ihonväriksi, puuterin väriksi j.n.e. mutta jos arvon muotitietäjä on sitä mieltä niin kai minun on uskottava että on tämä nude :D
Pitäisikö minun perustaa blogi, jos se saisi minulla myös pissit hattuun ja kuvittelisin itseni muotitoimittajaksi vähintään, vaikka olemus olisi lähinnä nukkavieru värisokea?
Kommentit (32)
Kysele onko hänelle tullut vielä ikäviä kommentteja, ja kerro millaisia kommentteja suosittuihin blogeihin tulee. Kerro kuinka kauhean julmaa ja lapsellista ne kommentit ovat, eikä toisen ulkonäön/vaatteiden/yms kommentonti ole livenä sen parempaa kuin netissä, eikä kukaan varmasti blogeissakaan kuten ei muuallakaan edes pyydä kommentteja asusta. Jos ei tästä tajua ja jatkaa, niin sano uudelleen että lopettaa muiden asujen kommentoinnin ja vain kysyttäessä voi antaa vinkkejä.
Minulla on tuollainen "muotiguru"-työkaveri. Ostelee itse muovisia feikkituotteita ja muuta halpiskamaa eli hyvin epäekologista shoppailua suoraan sanottuna. Teeskentelee olevansa jotain hienompaa kuin on, ja nyrpistelee nenäänsä toisten ostoksille.
Eräällä toisella oikeasti tyylikkäällä työkaverillamme oli kerran katseet kääntävän upeat vaatteet päällä laukkuineen kenkineen, ja tämä meni välittömästi kirjoittamaan katkerana omaan blogiinsa (työajalla) että mitä mieltä olette tällaisesta luukista ja oli vielä etsinyt netistä suunnilleen vastaavat kuvat vaatteista ja asusteista kuin mitä tällä tyylikkäällä naisella oli ja kyseli että onko tämä luukki teidän mielestä ihan Yes vai No! Siis todella säälittävän kateellista ja kostonhimoista käytöstä aikuiselta ihmiseltä!
Jotkut bloggaajat valittaa että nyyyh kun joutuvat kuunnella negatiivista kommentointia blogiensa takia, mutta kuulisittepa mitä täyttä p*skaa joidenkin bloggaajien omista suistaan tulee!!! Haukkuvat tuttujen ja tuntemattomien ulkonäöt ja ominaisuudet, kehuvat ihmisiä naamaa vasten mutta ovat heti selän takana haukkumassa ja nauramassa veemäisesti!
Työkaverin vaatteita ei arvostella oli blogi tai ei.
Ellei kyse ole jotenkin asiattomasta pukeutumisesta töissä, mutta silloin asiasta huomauttaa esimies.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut bloggaajat valittaa että nyyyh kun joutuvat kuunnella negatiivista kommentointia blogiensa takia, mutta kuulisittepa mitä täyttä p*skaa joidenkin bloggaajien omista suistaan tulee!!! Haukkuvat tuttujen ja tuntemattomien ulkonäöt ja ominaisuudet, kehuvat ihmisiä naamaa vasten mutta ovat heti selän takana haukkumassa ja nauramassa veemäisesti!
No eivät kaikki bloggaajatkaan voi olla kollektiivisesti vastuussa jokaisen bloggaajan möläytyksestä! Lähes joka toisella vastaantulijalla on blogi nykyään, joten bloggaajista löytyy varmasti koko ihmisyyden kirjo niin hyvässä kuin pahassa. Ihan hölmöä yleistämistä ja vielä ilman mitään konkreettista aineistoa väitteensä tueksi.
Bloggarilla menee päivä pilalle päivätyössään jos jonkun vaate on väärän värinen! :D Jo on bloggarilla ensimmäisen maailman ongelmat!
Tuosta toisen vaatetukseen puuttumisesta.
Tätini työpaikalla oli nainen jolla oli ollut turkistakki. Joku saman työpaikan hullu akka oli ottanut siitä nokkiinsa, takuulla kateuden takia, ja alkanut sättimään tätä ja haukkumaan eläinrääkkääjäksi muiden kuullen ja sanonut vielä että se turkki pitäisi tuhota.
Ilman että edes selvitti ensin onko kyseinen turkis aitoa vai ei, vai eettinen vaihtoehto eli peräisin luonnonmukaisen kuoleman kokeneesta eläimestä.
Tuo hullu akka sai työpaikkakiusaamissyytteen ja kunnianloukkaussyytteen ja vielä syytteen laittomasta uhkauksesta. Ihan oikein, vaikken turkiksista hlökohtaisesti pidäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tätini työpaikalla oli nainen jolla oli ollut turkistakki. Joku saman työpaikan hullu akka oli ottanut siitä nokkiinsa, takuulla kateuden takia, ja alkanut sättimään tätä ja haukkumaan eläinrääkkääjäksi muiden kuullen ja sanonut vielä että se turkki pitäisi tuhota.
Ilman että edes selvitti ensin onko kyseinen turkis aitoa vai ei, vai eettinen vaihtoehto eli peräisin luonnonmukaisen kuoleman kokeneesta eläimestä.
Tuo hullu akka sai työpaikkakiusaamissyytteen ja kunnianloukkaussyytteen ja vielä syytteen laittomasta uhkauksesta. Ihan oikein, vaikken turkiksista hlökohtaisesti pidäkään.
Oikeasti se kyllä on niin että jos on vähänkään ollut tekemisissä aitojen turkisten kanssa ja nähnyt niitä, niin ei todellakaan ole vaikeaa erottaa aitoa ja feikkiä. :D Feikit on 98% todella feikin näköisiä, aitoa on todella vaikea jäljitellä uskottavasti. Muokatuissa kuvissa voi mennä läpi ja niille jotka ei ole turkkeja nähnyt aitona, mutta livenä nähtynä, saati että pääsee kädellä kokeilemaan, niin kyllä sitä aidon tunnistaa helposti.
Tuli muuten viime viikolla tosi hyvä mieli kirpparilla kun näin miten oli sellainen pitkä, aito jahyväkuntoisen näköinen, suomessa valmistettu naisten turkki oli myynnissä 10 eurolla. Olin saman turkin nähnyt jo samalla kirpparilla muutama viikko taaksepäin myynnissä ja tuli niin hyvä mieli siitä että nykyään asiat on jo niin paljon paremmin kun kukaan ei suostu ostamaan edes kympillä pitkää ja aitoa turkkia! :)
Hyvä me, me kehitytään ja edistytään! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti se kyllä on niin että jos on vähänkään ollut tekemisissä aitojen turkisten kanssa ja nähnyt niitä, niin ei todellakaan ole vaikeaa erottaa aitoa ja feikkiä. :D Feikit on 98% todella feikin näköisiä, aitoa on todella vaikea jäljitellä uskottavasti. Muokatuissa kuvissa voi mennä läpi ja niille jotka ei ole turkkeja nähnyt aitona, mutta livenä nähtynä, saati että pääsee kädellä kokeilemaan, niin kyllä sitä aidon tunnistaa helposti.
No arvaapa huvikses tajuavatko kaikki eläinystävätkään asiaa? Kaverini kulki Helsingin keskustassa tekoturkisliivi päällä, oikein sellainen akryylisen, sähköisen ja takkuisen näköinen karvakasa josta kukaan näkökyvyn omaava ei pysty erehtymään että on täys tekoturkki, ja teinitytöt tulivat kirkumaan hänelle tosissaan että "sä oot saatanan eläinmurhaajahoroooo!" :DDD
Vierailija kirjoitti:
Tuli muuten viime viikolla tosi hyvä mieli kirpparilla kun näin miten oli sellainen pitkä, aito jahyväkuntoisen näköinen, suomessa valmistettu naisten turkki oli myynnissä 10 eurolla. Olin saman turkin nähnyt jo samalla kirpparilla muutama viikko taaksepäin myynnissä ja tuli niin hyvä mieli siitä että nykyään asiat on jo niin paljon paremmin kun kukaan ei suostu ostamaan edes kympillä pitkää ja aitoa turkkia! :)
Hyvä me, me kehitytään ja edistytään! :)
Turkki lihottaa naista kuin naista vähintään tuollaiset 10 kiloa ja tekee muutenkin kömpelön näköiseksi, joten siksi monet ostavat mieluummin linjakkaan untuvatoppiksen talveksi koska se hoikentaa.
Tosin venäläiset taitaa ostella turkkeja entistä enemmän vaan, sinne kai ne Suomenkin minkit ja ketut lähinnä roudataan?
Muotitietoinen = ostinpa taas Elloksen viimeisestä kuvastosta.