Padasjoki on kamala paikkakunta
Kommentit (74)
Siellä on kuulemma ruvennu aurausviitatkin kasvamaan kortta. Kertoi Hän.
Vierailija kirjoitti:
Ah, koulukiusaajien paratiisi.
Jos joku joutuu koulukiusatuksi niin se on kyllä ihan omaa syytä.
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt siellä lapsuuteni ja osan nuoruutta, enkä viihtynyt siellä koskaan. Pienet piirit ja sellaista yksinkertaista maaseutuelämää. Mitään ei voinut tehdä eikä päässyt mihinkään, kun ei ollut omaa autoa tai ajokorttia. Ärsytti myös ihmisten pieni maailma.
Oliko vanhempasi niin köyhiä ettei antanut sulle rahaa autokouluun? Eikä vanhemmilla ollut varaa ostaa omaa autoa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kuulemma ruvennu aurausviitatkin kasvamaan kortta. Kertoi Hän.
ja tissiliivejä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä asuvat on kaikki sukua keskenään. Sehän ei tietenkään meininkiä haittaa.
Ihan niin kuin kaikissa pikku maalaiskunnissa.
Älkääs nyt morkatko, puolet kuntalaisista on mun sukulaisia (osa tietysti molemmilta puolilta). Kesällä Padasjoki on hieno paikka, mutta talvella.. Elämän edellytyksiä ei oikein ole, pois olen muuttanut minäkin. Käyn kyllä usein noita sukulaisia moikkaamassa.
Kaikki Suomen maaseudun pikkupaikkakunnat ja kaupungit on täynnä juntteja. Tää on valitettava tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä muutakin kuin kaksi ruokakauppaa. On kenkäkauppa, kangaskauppa, jalkahoitolaa, hierontaa, kampaamo, kosmetologi, ruokaravintoloita, kirjasto jne.jne.
Täällä on myös runkkaamo.Molemmille sukupuolille
Bad ass joki.
..ei vaan, huippupaikka. Kalastellut ja sienestellyt paljon siellä.
T: Lahtelainen
Tällä on niin suuri muuttovaihtuvuus, että ei pelkoa mennä sukulaisen Kaa yhteen..
Padasjoen kunnalta ei esimerkiksi kaikki kuntalaiset saa pyytämiään asiakirjoja, mikäli sellaista tarvitsevat jonkun toisen viranomaisen kanssa asiointiin. Joidenkin ihmisten elämää pyritään vaikeuttamaan monella tavalla. Tämä on 'hienovarainen' tapa ilmoittaa joillekin ihmisille, että voisit jo häipyä täältä muualle.
Kaikki ne, jotka ovat valuneet sieltä Padasjoelta Lahteen ja jotka tiedän, ovat täysiä munapäitä. Yksikään ei ollut mukava.