Miten on mahdollista, että täällä kirjoittelevat vain vauvansa juuri saaneet äidit?
Joka päivä 7 päivänä viikossa klo 723? Missä välissä he ehtivät hoitamaan vauvaa?
Kommentit (19)
Voi jumal*uta. Ennen oli olemassa Vauva aikakausilehti. Se lopetettiin ja tämä paikka jäi.
Tämä on keskustelufoorumi.
Lapsiperheissähän on paljon työtä. Tiskit, pyykit, siivoamiset vaikka toinen hyssyttäisi vauvaakin. Isommat lapset. Isät käy monesti työssäkin.
Mutta hyvä kun sitä aikaa on ja joku vauvapalsta niin tärkeä. Me yksinäiset ihmiset täällä ymmärrän, en perheen laiminlyöntiä.
Ai, onks mulla vauva? En ole kyllä tietääkseni ollut edes raskaana...Saati, että olisin jopa synnyttänyt😳
Eikös sen nyt kuitenkin huomaisi...
Sinkku
Kirjoittelen usein. Olen mummi. Kaikenlaisia aloituksiahan täällä on, enkä ole huomannut juuri vauvan saaneiden enemmän kirjoittavan tänne, kuin esimerkiksi n.k. kilttimiesten (mitä ikinä he ovat).
Juuri vauvan saaneiden naisten kirjoitukset ovat mielestäni ihan OK, koska koko elämäkin muuttuu sen äitiyden myötä. Miksi he eivät etsisi täältä tukea, ja ideoita arkeen?
Vauva/lapsi/äitiys/lisääntymis ja perhe vihaa olen kyllä ihmetellyt VAUVA palstalla.
Ei, tänne kirjoittelevat vain vastikään vauvan saaneet isät.
"Joka päivä 7 päivänä viikossa klo 723?"
Nomikäs kellonaika se tuo on, miksi eyt kirjoita että 7- 23, laita välilyönti!
Vierailija kirjoitti:
Vauva/lapsi/äitiys/lisääntymis ja perhe vihaa olen kyllä ihmetellyt VAUVA palstalla.
Täällä kirjoittelevat perheettömät, lapsettomat ja erittäin katkeroituneet ikisinkut.
Hyvin vähän täällä on pienten vauvojen äitejä, enimmäkseen on pervoja ylisjonneja, politiikkahulluja, julkkiksia haukkuvia ym.
Tämähän on velapalsta nykyään. En edes muista, koska viimeksi olisin nähnyt aloituksen vauvaan liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mieheni hoitaa vauvaa, joten minulla on aikaa hengailla.
Toivon vauvan kuolevan
Miksi?-eri
Tänne kirjoittelevat vain mahot lastenvihaajat.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on velapalsta nykyään. En edes muista, koska viimeksi olisin nähnyt aloituksen vauvaan liittyen.
Muuta kuin sellaisen, jossa ylistetään lapsettomuutta ja solvataan lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Tänne kirjoittelevat vain mahot lastenvihaajat.
Kylläpä nimität rumasti itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta kuin sellaisen, jossa ylistetään lapsettomuutta ja solvataan lapsia?
Enpä ole sellaista nähnyt.-vela
Enemmän meitä ihmetyttää, että minkä helvetin takia sinä incelli täällä päivystät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon vauvan kuolevan
Ihan kauheeta. Miten joku voi olla noin sekaisin päästään ja toivoa jotain tuollaista?!
Eniten vihataan anoppeja jotka eivät tule auttamaan tai tulevat ja auttavat väärin. Kahviakin litkivät.