Ver. 2.0 "Kukaan älykäs ja kaunis nainen ei halua seurustella työttömän, kouluttamattoman miehen kanssa”
Erosin ikäisestäni nalkuttaja-vaimosta, joka oli pahimman luokan pihtari. Nykyään olen muutaman vuoden minua vanhemman ja kauniimman naisen kanssa, joka on työtön ulkomaalainen, mutta onnellinen.
Olemme kohta olleet vuoden yhdessä ja mietimme yhteen muuttamista. Olen hyvin onnellinen hänen kanssaan.
Haluatko kysyä jotain minulta?
M.41
Kommentit (3)
Kyllä miehenä uskallan ottaa vaimokseni työttömän naisen, jos uskon häneen ja hän on fiksu. Pystyn auttamaan hntä löytämään työpaikan, jos hän haluaa. Tärkeintä on mielestäni se, että olemme onnellisia yhdessä. Minusta hänen työttömyys ei häiritse tätä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehenä uskallan ottaa vaimokseni työttömän naisen, jos uskon häneen ja hän on fiksu. Pystyn auttamaan hntä löytämään työpaikan, jos hän haluaa. Tärkeintä on mielestäni se, että olemme onnellisia yhdessä. Minusta hänen työttömyys ei häiritse tätä asiaa.
Ja juuri tästä palstan tietyt vakkarimiehet syyllistävät naisia; että toinen odottaa kumppanin etsivän töitä ja pyrkivän elämään palkkatuloilla. Jos olisit nainen, sinua syytettäisiin jo lompakkoloiseksi (koska toivot, että et ole ainoa, joka suhteessa on edes asennoitunut niin, että aikoo mennä töihin).
Vastaus tähän Nainen-Mies -asetelmaan, miksi aina vain muka naiset eivät halua seurustella? Eikö miehiltä kysytä koskaan mukamas mitään?