Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estää ikisinkkuus ja päästä treffeille? Missä tapasit puolisosi?

Vierailija
13.11.2017 |

Alkaa olla jo niin epätoivoisen yksinäistä, että kohta alan itkemään. Kaikki vinkit kehiin ja ei kiitos yhtään harrastuksista, kun ne on käyty läpi.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö treffeillä? Lähdetkö ulos jonkun kanssa, jos hän pyytää? Jos olet baarissa ja joku tulee juttelemaan, miten reagoit? Nimittäin mulla on yksi ikisinkuksi itseään tituleeraava kaveri, joka ei mitään muuta kyselekään multa, että mistä löytäisi miehen, ja tätä ongelmaa sit vatvotaan aina jos nähdään. Ongelma vaan on, että kukaan ei kelpaa hänelle. Hän on käynyt about kaikkien sinkkujen miespuolisten tuttujeni kanssa treffeillä, mieheni on järjestänyt treffejä työkavereittensa kanssa, oon auttanut häntä tekemään ilmoituksen aikoinaan Deitti.nettiin, nyt tsemppasin häntä menemään Tinderiin ja on käynyt monilla Tinder-treffeillä mut kun ei kukaan natsaa. Tässä syitä eri miehissä, miksei he natsanneet: rumat kengät, epämuodikas kello, keltaiset hampaat, murre, muuten vaan juntti, liian vasemmistolainen, puhui liikaa koirastaan, on liian akateemisessa ammatissa, asuu liian kaukana (tiesi tämänkin ennen treffejä, sit se olikin yhtäkkiä kynnyskysymys, et toinen asuu Hyvinkäältä kun ite Hgis) ja näin poispäin.

Omasta mielestään ystäväni ei ole yhtään liian kranttu. Eli kannattaa vielä kerran miettiä, onko oma taso liian korkealla. Siinä yleisin syy naisten sinkkuuteen tai sit puhdas sitoutumiskammo. Muussa tapauksesssa nainen kuin nainen saa miehen, jopa ylilihava tai epämiellyttävän näköinen tai lyhytkasvuinen - tiedän tämän oman lähipiirini perusteella.

En käy baareissa ja kukaan mies ei pyydä treffeille enkä minäkään voi pyytää ketään, kun lähipiirissä ei ole vapaita miehiä.

Vierailija
22/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin omani festareilta.

Vierailija
24/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mieheni baaritiskillä ja menin juttelemaan, huvittavaa, sillä se oli eka kerta, kun kävin baarissa 6 vuoteen.

Vierailija
25/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder, nettitreffit (okcupid, suomi24, jne)

Sitten vain rohkeasti treffeillä käymään. Pelkkä kuvien selailu ja satunnainen viestittely ei johda mihinkään. Tarttee ihan kasvotusten uskaltaa tavata. :)

Harvoin treffit tuntuu hukkaan heitetyltä ajalta vaikkei mihinkään johtaisikaan.

Vierailija
26/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö tuli kysymään, lähdenkö seuraksi puskapissalle. Siitä on jo yli 15 vuotta, ollaan naimisissa ja perheellisiä.

Vierailija
27/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin pileissä tavattiin. Ei oltu aiemmin tavattu, mutta nimen olin kuullut.

Vierailija
28/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö treffeillä? Lähdetkö ulos jonkun kanssa, jos hän pyytää? Jos olet baarissa ja joku tulee juttelemaan, miten reagoit? Nimittäin mulla on yksi ikisinkuksi itseään tituleeraava kaveri, joka ei mitään muuta kyselekään multa, että mistä löytäisi miehen, ja tätä ongelmaa sit vatvotaan aina jos nähdään. Ongelma vaan on, että kukaan ei kelpaa hänelle. Hän on käynyt about kaikkien sinkkujen miespuolisten tuttujeni kanssa treffeillä, mieheni on järjestänyt treffejä työkavereittensa kanssa, oon auttanut häntä tekemään ilmoituksen aikoinaan Deitti.nettiin, nyt tsemppasin häntä menemään Tinderiin ja on käynyt monilla Tinder-treffeillä mut kun ei kukaan natsaa. Tässä syitä eri miehissä, miksei he natsanneet: rumat kengät, epämuodikas kello, keltaiset hampaat, murre, muuten vaan juntti, liian vasemmistolainen, puhui liikaa koirastaan, on liian akateemisessa ammatissa, asuu liian kaukana (tiesi tämänkin ennen treffejä, sit se olikin yhtäkkiä kynnyskysymys, et toinen asuu Hyvinkäältä kun ite Hgis) ja näin poispäin.

Omasta mielestään ystäväni ei ole yhtään liian kranttu. Eli kannattaa vielä kerran miettiä, onko oma taso liian korkealla. Siinä yleisin syy naisten sinkkuuteen tai sit puhdas sitoutumiskammo. Muussa tapauksesssa nainen kuin nainen saa miehen, jopa ylilihava tai epämiellyttävän näköinen tai lyhytkasvuinen - tiedän tämän oman lähipiirini perusteella.

En sanoisi, että ongelmana tuossa on kranttuus tai liian korkea taso. Vaan että ystäväsi ei suostu tutustumaan ihmisiin. Ja sitten hylkää mahdollisuuden ennen kuin on edes tutustuttu.

Vierailija
29/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä. Hän oli pomoni.

Vierailija
30/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa.

Vierailija
31/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa tai älkää, mutta tinderistä

No ei se nyt niin hämmästyttävää ole, naisilla.

Vierailija
32/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärissä kello 4:30 aamuyöllä :D Yli 7 vuotta onnellista yhteiseloa takana.

Vierailija
33/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisen häissä. Olin kaaso, hän ei ollut bestman.

Vierailija
34/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ensin 3 vuotta työtovereita. Muutettiin vain yhteen. Lapset on parasta mitä voi olla ja lapsenlapset  vielä ihanampaa. Leikkausalissa siis eka kerta nähtiin.

Vierailija
35/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy baareissa ja kukaan mies ei pyydä treffeille enkä minäkään voi pyytää ketään, kun lähipiirissä ei ole vapaita miehiä.

Mitäs tämä viimeinen nyt tarkoitti? - Kuullostaa sille, että tarvitset vähän tavallista enemmän rohkaisua lähestyä miestä. - Tarkoitan, että en ymmärrä, että miksi miehen pitäisi olla sinulle ennestään tuttu. - Toki vanhasta kaveruudesta tai ystävyydestä voi myöhemmin muodostua parisuhde, jos molemmat sitä haluaa. - Mutta toisaalta itse ainakin en miehenä koe tai ole kokenut naispuolisia (saati miespuolisia) ystväviäni potenttiaalisina kumppaneina, niin hyviä ja erinomaisen rakkaita kuin kukin heistä on.  Rohkaisenkin sinua vaikka ottamaan miehiin rohkeasti "tuntumaa" , missä sitten ikinä kohtaatkin heitä.  Toki "tilanne taju"  kannattaa pitää mielessä. Tavanomaisempia paikkoja joissa voit yrittää lähestyä miehiä ovat baarit ja yökerhot. Mutta vaikka sitten minut voi, ainakin teoriassa iskeä paljon paremmin lenkkipolulta, mutta myös kirjastosta, kahvilasta tai vaikka lähikaupasta...  Ja tokihan voit -vaikka omaa kokemuksen pohjaavaa neuvoa en osaa antaa tarkemmin- kokeilla myös Tinderiä (, joka omassa mielikuvissani on enempi paikka josta haetaan hetkellistä leikkikaveria) tai sitten vaikka Suomi24:n treffiporttaalia. (Pidemmän parisuhteen toivossa) - Mutta mitä olen kuullut voi käydä myös toisinpäin; eli Tinderistää kohtaatkin enempi vähepi potenttiaalisia pidemmän suhteen haluavia miehiä ja suomi24 ne hetken hupia hakevat miehet.

Vierailija
36/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffit?

Tinderiä ei voi suositella jos etsit parisuhdetta. Siinä käy seuraavasti:

1. valitset komeimman miehen jonka saat

2. et ole kaunein nainen jonka tämä mies voisi saada

3. ...mutta kelpaat panoksi

Nettitreffeillä on toki sama vaara, mutta siellä parisuhdetta vakavissaan etsiviä on enemmän, ja pelimiehiä vähemmän.

Jos pystyt valkkaamaan miehen tekstin perusteella ja peräti viestittämään sellaiselle jonka kanssa sinulla on jotain yhteistä, mahdollisuutesi paranevat. En toki usko että onnistut tässä, vaan tietysti valitset komean ja sosiaalisen (jota et voi saada) vaikka itse olisit introvertti seinäruusu.

Vierailija
37/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisikin edes treffeille. Tinderissä suurin osa miehistä lopettaa keskustelun hyvin lyhyeen, suurin osa sovituista treffeistä peruuntuu viime hetkellä ja todella harvat treffit johtavat toisiin. Kaikkeni olen tehnyt ulkonäköni eteen ja yleensä kehutaan kauniiksi mutta siltikään minulle ei anneta edes mahdollisuutta.

Vierailija
38/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
39/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse kieltäytyy menemästä paikkoihin, joissa voisi sen mahdollisen puolison luontevasti tavata (harrastukset, baarit, treffipalstat, jne.) niin ehkä olisi syytä katsoa peiliin ja miettiä, pitäisikö sitä omaa asennetta muuttaa.

Vierailija
40/60 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vain rohkeasti treffeillä käymään. Pelkkä kuvien selailu ja satunnainen viestittely ei johda mihinkään. Tarttee ihan kasvotusten uskaltaa tavata. :)

Harvoin treffit tuntuu hukkaan heitetyltä ajalta vaikkei mihinkään johtaisikaan.

Se on kyllä maailman hukkaanheitetyintä aikaa haaskata pelkkään viestittelyyn, mutta kun ei ne kiinnostavat naiset koskaan uskalla treffeille lähteä. Treffeille irtoaa korkeintaan ne tapaukset, että ekojen ja viimeisten treffien jälkeen huokaisee helpotuksesta ja hävittää profiilinsa välittömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi