Artisti jonka ääni sulkee radion heti.
Kommentit (267)
Kaikki suomiräp/hiphop. Kauheaa kuraa.
Reino Nordin. Tuntee varmaan jotakin Ylen ihmisiä, koska biisit soivat jatkuvasti .
Huumetuomiot eivät vaikuttaneet mitenkään soittolistalla pysymiseen, toisin kun Kasimir torpattiin pois kun oli ITSE joutunut salakuvauksen kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Reino Nordin. Tuntee varmaan jotakin Ylen ihmisiä, koska biisit soivat jatkuvasti .
Huumetuomiot eivät vaikuttaneet mitenkään soittolistalla pysymiseen, toisin kun Kasimir torpattiin pois kun oli ITSE joutunut salakuvauksen kohteeksi.
Artistinimi on Kasmir.
Kasmir ei ole puhdas pulmunen vaan on katsonut Axlin videoita ja kuvia sekä kommentoinut haippiringissä asiattomia, sen hän on itsekin myöntänyt. Semi-pervo mun silmissä.
Hurmerinnat&Sirkesalo - kauheita nasaaliähisijöitä.
Pieru-kakka-Jaajon takia jouduin vaihtamaan Suomipopin kuuntelusta muualle jo vuonna 2000.
Jannika B, Sanni, Kirka, Kari Tapio, Erika Vikman, Antti Tuisku, Cheek, Elastinen, onhan noita.
Cheek on niin ihana 💙. Ääni hunajaa, komea, tyylikäs ja valtavan sinnikäs ja kunnianhimoinen siinä mitä tekee. Arvostan.
Katri-Helena,muka KOKO kansan suosikki!! Iso yök!
Haloo helsinki. Volbeat. Kaikki suomiräppi
Mitä ihmeen radiokanavia kuuntelette? Ei miltää normaalilta kanavalta tule ma nummista tai Vesku loiria!! No mutta, mä vaihdan kanavaa kun valittaja-janna tai Vartiainen aloittaa...
Kuuntelen Radio Rockia (tai Radio Metallicahan se on) ja pistän aina volat pois, kun kanavalla soi
- Metallicaa (inhoan yli kaiken, se laulajan ääni on niin raastavan ärsyttävä, en voi sietää)
- Battle Beast (laulajan ääni on ihan kamala)
- Nightwish (laulajalla ei väliä, samaa paskaa)
Muita kanavia jos tulee joskus kuunneltua, niin kanava vaihtuu mm. kaiken suomiräpin, yön, sannin yms. alkaessa soida.
Vilkkumaa, Tina Turner, Sanni, Elli Haloo, Jannika B.
Laura Närhi. Jotenkin niin tylsä ja puiseva. Ohut, persoonaton ääni. Tykkäsin hänestä paljon enemmän Kemopetrolin aikoihin ja Child Is My Name on oikeasti hyvä.
Maija Vilkkumaa, Stig, Jippu, Kolmas nainen, Yö, Putro
Kaija Koo on pahin
KatriHelena
Madonna
Lauri Tähkä
Anna Hanski
Kaikki iskelmä