Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Artisti jonka ääni sulkee radion heti.

Vierailija
13.11.2017 |

Laura Sippola

Kommentit (267)

Vierailija
181/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna (2000-luvulta eteenpäin)

Vierailija
182/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teflon Brothers, Petri Nygård, JVG

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä droppaa mun tunneeeeelllmaaaaaaa.... miten noin surkeeta vinkumista soitetaan radiossa, lapsikin osais tehdä paremman laulun.

Lastenlauluilta ne Vesalan nykyhitit kuulostaakin. Miksi Pmmp:n kappaleet oli sävellyksinä ja sanoituksina niin paljon parempia (Rusketusraidat poislukien)?

PMMP:N kaikki biisit sävelsi Jori Sjöroos. 

Vierailija
184/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariah Carey tai mikä lie onkaan tuo ällö kiekuja.

Vierailija
185/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä droppaa mun tunneeeeelllmaaaaaaa.... miten noin surkeeta vinkumista soitetaan radiossa, lapsikin osais tehdä paremman laulun.

Lastenlauluilta ne Vesalan nykyhitit kuulostaakin. Miksi Pmmp:n kappaleet oli sävellyksinä ja sanoituksina niin paljon parempia (Rusketusraidat poislukien)?

Kerran tuli tv:stä joku kooste jostain festareilta tai jostain?? No, kuiteski vesala meni pianon ääreen soittamaan ja laulamaan kun joku suuri taiteilija, sen jälkeen nousi siitä oikein suurieleisesti kun joku parempikin pianisti ja ilmeessä oli sellaista vain taiteilijan kokemaa suurta luomisen tuskaa ja esiintymiseen keskittymistä maahan tuijotteluineen, kunnes nosti katseensa ja alkoi tulkita seuraavaa taidepläjäystä, oikein traaginen, biisiin eläytyvä, (miten mä kuvailisin) sellainen suuren tulkitsijan taiteellinen ilme kasvoillaan. Niin ja oli oikein pitkähelmainen vaate, jonka helmoja heitteli istuessaan pianon ääreen kun sarjakuvissa tai komediassa. Nuo pari biisiä mä katsoin/kuuntelin, enkä tiennyt itkeä vai nauraa, oli niin absurdi ilmestys etten järkytykseltäni voinut kun tuijottaa sitä miten itsestään liikoja luuleva "suuri taiteilija tulkitsee" biisit (en paremmin osaa sitä esitystä kuvailla) sit vaihdoin kanavaa.

Ruisrockissa ja Provinssissa tämä "Jumalatar suuri taiteilija" huusi yleisölle v*ttua ja turpa kiinni kun eivät jaksaneet kuunnella taideteoksia hiiren hiljaa.

Vierailija
186/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkä

Mamba

Frederik

Cheek, JVG ja muu vastaava hiphop-tuuba, kaikki samaa kuraa

Osa Johanna Kurkelan tuotannosta

Erin (nasaali...)

Katri-Helena hyvin monessa tapauksessa.

Vierailija
187/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dingo, Mamba, Eppu Normaali, Popeda, Maija Vilkkumaa

Vierailija
188/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa räppäri ja naukuva nais"laulaja"

Vierailija
189/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruiskun Antti, Keekki, Piipertäjä....

Vierailija
190/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elli Haloo.

Sanni. 

Cheek.

Vierailija
191/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufo Mustosen Sinuna olisin hiljaa saa alkukantaisen raivon nousemaan.

Vierailija
192/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olisin sanonut että huokaileva Jenni Vartiainen mutta tykkään nyt täysillä hänen versiostaan Cheekin Keinusta.

Vierailija
193/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sillanpää

Vierailija
194/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo helsinki, tollanen "huudan mikkiin ku osaan laulaa"-tyyli on vaan niin jotain ärsyttävää.

Vierailija
195/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Vilkkumaa. En pidä biiseistä enkä lauluäänestä ja persoonakin ärsyttää. Monesti oon miettiny, että kuka tuota fanittaa oikeesti, kun mä en pysty ees yhtä biisiä kuuntelemaan alusta loppuun.

Vierailija
196/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tuli tv:stä joku kooste jostain festareilta tai jostain?? No, kuiteski vesala meni pianon ääreen soittamaan ja laulamaan kun joku suuri taiteilija, sen jälkeen nousi siitä oikein suurieleisesti kun joku parempikin pianisti ja ilmeessä oli sellaista vain taiteilijan kokemaa suurta luomisen tuskaa ja esiintymiseen keskittymistä maahan tuijotteluineen, kunnes nosti katseensa ja alkoi tulkita seuraavaa taidepläjäystä, oikein traaginen, biisiin eläytyvä, (miten mä kuvailisin) sellainen suuren tulkitsijan taiteellinen ilme kasvoillaan. Niin ja oli oikein pitkähelmainen vaate, jonka helmoja heitteli istuessaan pianon ääreen kun sarjakuvissa tai komediassa. Nuo pari biisiä mä katsoin/kuuntelin, enkä tiennyt itkeä vai nauraa, oli niin absurdi ilmestys etten järkytykseltäni voinut kun tuijottaa sitä miten itsestään liikoja luuleva "suuri taiteilija tulkitsee" biisit (en paremmin osaa sitä esitystä kuvailla) sit vaihdoin kanavaa.

Ruisrockissa ja Provinssissa tämä "Jumalatar suuri taiteilija" huusi yleisölle v*ttua ja turpa kiinni kun eivät jaksaneet kuunnella taideteoksia hiiren hiljaa.

Oikeesti?

Nyt en tiedä enää mitä sanoa, paitsi että ihan vitun noloa.

Miks sen biisejä soitetaan radiossa kun kukaan ei tunnu tykkäävän, ja sit se sai tyyliin kaikki mahdolliset palkinnot viimeks siinä... mikä gaala se nyt nimeltään on? En tajua millä perusteella.

Vierailija
197/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

stig

mira luoti

chisu

keskikaljamalja...kukahan tän laulaa?

elastinen

nykänen

Vierailija
198/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jon Bon Jovi, sitä nykyistä kuivaa siirappituotosta ei jaksa kukaan kuulla. 

Vierailija
199/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellinoora, Janna, Avicii. Kolme inhokkiani. Elli Haloo ei osaa laulaa, mutta ne tekee hyvää musiikkia.

Vierailija
200/267 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin 70 viestiä vaan löytääkseni sen mis lukee Olli Lindholm. Etenkin se tuhoutuva tarina laittaa välittömästi kanavan vaihtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi