Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Artisti jonka ääni sulkee radion heti.

Vierailija
13.11.2017 |

Laura Sippola

Kommentit (267)

Vierailija
121/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsajalka, Jukka Poika ja kaikken pahimpana Antti Tuisku. Aivan järkyttävän luokatonta skeidaa. 🤢

Vierailija
122/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna Hurmerintaa ei ole onneksi niistä kanavista kuulunut, joita kuuntelen/joudun kuuntelemaan.

Todella ruma ääni. Hyiii.

Vierailija
124/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Tapio. Sellaista yliemotionaalista ja väkinäisen symppistä honotusta, lisäksi ylimielisyys paistaa sekä äänestä että olemuksesta. Alkaa tulla aggressiivisia ajatuksia aina kun joudun hetkenkin kuulemaan.

Vierailija
125/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallica. Samaa paskaa kaikki biisit..

Vierailija
126/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

samuli putro. Aivan monotonista, kuollutta.

Vierailija
127/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Tapio

Vierailija
128/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yö(ks!!)

Tämä

Vierailija
129/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo Helsinki

Vierailija
130/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eppu Normaali

Reilut kymmenen vuotta sitten lopetin Radion Novan kuuntelun. Joka toinen biisi oli Eppu Normaalin. Joka neljäs biisi oli Eppu Normaalin Tahroja paperilla.

Sinne väliin sitten laittoivat Celin Dionia.

Ei ikinä enää tuota jätettä!

Vierailija
131/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volbeat

Vierailija
132/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulypsy -keskenkasvuisten koulukiusaaja-aikuisten aivopieruja. En ymmärrä, miten jotkut keski-ikäisetkin kuuntelee niiden roskasakkiteinijuttuja. Ymmärrän toisaalta, että niiden juttujen on pakko vedota suurimpaan kansanosaan, joka nyt sattuu olemaan se tyhmin ja heikoin. Muhun ei kolahda.

Vierailija
133/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheekin biiseistä tulee fyysisesti paha olo. Ääni on niin huonolla tavalla räkäinen. Ja sitten ne riimit...

Olen usein miettinyt, että onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka päättävät musiikkia kuunnellessaan, että joo, nyt kuuntelen Cheekiä.

Mä taas en tietääkseni ole kuullut yhtäkään Cheekin biisiä. Kuuntelen radiota aika paljon, joten ei sitä hirveesti soiteta.

Vierailija
134/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanni

cheek

Vierailija
135/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen

Vierailija
136/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juha Tapio. Sellaista yliemotionaalista ja väkinäisen symppistä honotusta, lisäksi ylimielisyys paistaa sekä äänestä että olemuksesta. Alkaa tulla aggressiivisia ajatuksia aina kun joudun hetkenkin kuulemaan.

Joo tää on Jenni Vartiaisen ohella varma radion sammuttaja. Molemmat falskeja ja paskoja

Vierailija
137/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiri

Vierailija
138/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cheekin biiseistä tulee fyysisesti paha olo. Ääni on niin huonolla tavalla räkäinen. Ja sitten ne riimit...

Olen usein miettinyt, että onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka päättävät musiikkia kuunnellessaan, että joo, nyt kuuntelen Cheekiä.

Mä taas en tietääkseni ole kuullut yhtäkään Cheekin biisiä. Kuuntelen radiota aika paljon, joten ei sitä hirveesti soiteta.

Onneksi näin. Ylex kyllä soittaa toisinaan. Sekin on liikaa. Paha olo tulee siitä räkä-äänen korneista riimitykityksistä.

Jotenkin hankala edes kuvitella, että joku kuuntelisi tuota omasta tahdostaan.

Vierailija
139/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi näin. Ylex kyllä soittaa toisinaan. Sekin on liikaa. Paha olo tulee siitä räkä-äänen korneista riimitykityksistä.

Jotenkin hankala edes kuvitella, että joku kuuntelisi tuota omasta tahdostaan.

"riimitystykityksestä"*

Vierailija
140/267 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin keskustelu minun mieleeni.

Janna, Kaija Koo, Antti Tuisku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi