Artisti jonka ääni sulkee radion heti.
Kommentit (267)
Janna Hurmerintaa ei ole onneksi niistä kanavista kuulunut, joita kuuntelen/joudun kuuntelemaan.
Todella ruma ääni. Hyiii.
Juha Tapio. Sellaista yliemotionaalista ja väkinäisen symppistä honotusta, lisäksi ylimielisyys paistaa sekä äänestä että olemuksesta. Alkaa tulla aggressiivisia ajatuksia aina kun joudun hetkenkin kuulemaan.
Metallica. Samaa paskaa kaikki biisit..
samuli putro. Aivan monotonista, kuollutta.
Vierailija kirjoitti:
Yö(ks!!)
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Eppu Normaali
Reilut kymmenen vuotta sitten lopetin Radion Novan kuuntelun. Joka toinen biisi oli Eppu Normaalin. Joka neljäs biisi oli Eppu Normaalin Tahroja paperilla.
Sinne väliin sitten laittoivat Celin Dionia.
Ei ikinä enää tuota jätettä!
Aamulypsy -keskenkasvuisten koulukiusaaja-aikuisten aivopieruja. En ymmärrä, miten jotkut keski-ikäisetkin kuuntelee niiden roskasakkiteinijuttuja. Ymmärrän toisaalta, että niiden juttujen on pakko vedota suurimpaan kansanosaan, joka nyt sattuu olemaan se tyhmin ja heikoin. Muhun ei kolahda.
Vierailija kirjoitti:
Cheekin biiseistä tulee fyysisesti paha olo. Ääni on niin huonolla tavalla räkäinen. Ja sitten ne riimit...
Olen usein miettinyt, että onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka päättävät musiikkia kuunnellessaan, että joo, nyt kuuntelen Cheekiä.
Mä taas en tietääkseni ole kuullut yhtäkään Cheekin biisiä. Kuuntelen radiota aika paljon, joten ei sitä hirveesti soiteta.
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapio. Sellaista yliemotionaalista ja väkinäisen symppistä honotusta, lisäksi ylimielisyys paistaa sekä äänestä että olemuksesta. Alkaa tulla aggressiivisia ajatuksia aina kun joudun hetkenkin kuulemaan.
Joo tää on Jenni Vartiaisen ohella varma radion sammuttaja. Molemmat falskeja ja paskoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheekin biiseistä tulee fyysisesti paha olo. Ääni on niin huonolla tavalla räkäinen. Ja sitten ne riimit...
Olen usein miettinyt, että onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka päättävät musiikkia kuunnellessaan, että joo, nyt kuuntelen Cheekiä.
Mä taas en tietääkseni ole kuullut yhtäkään Cheekin biisiä. Kuuntelen radiota aika paljon, joten ei sitä hirveesti soiteta.
Onneksi näin. Ylex kyllä soittaa toisinaan. Sekin on liikaa. Paha olo tulee siitä räkä-äänen korneista riimitykityksistä.
Jotenkin hankala edes kuvitella, että joku kuuntelisi tuota omasta tahdostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi näin. Ylex kyllä soittaa toisinaan. Sekin on liikaa. Paha olo tulee siitä räkä-äänen korneista riimitykityksistä.
Jotenkin hankala edes kuvitella, että joku kuuntelisi tuota omasta tahdostaan.
"riimitystykityksestä"*
Vihdoin keskustelu minun mieleeni.
Janna, Kaija Koo, Antti Tuisku.
Nopsajalka, Jukka Poika ja kaikken pahimpana Antti Tuisku. Aivan järkyttävän luokatonta skeidaa. 🤢