Artisti jonka ääni sulkee radion heti.
Kommentit (267)
robin, arttu viskari. Hyvä kun kärsi edes kirjoittaa nuo, huh.
Volbeatin ulvonta. Kaikki niiden kappaleet kuulostaa samoilta. T. Radio Rockin satunnaiskuuntelija
Sini Sabotage (vaikka olikin Iholla-ohjelmassa ihan symppis, en silti tykkää häneb musasta, sorry)
Kanava vaihtuu aina kun tulee Avicii, David Guetta, Calvin Harris tai joku muu edm-renkutus
Vierailija kirjoitti:
Älä droppaa mun tunneeeeelllmaaaaaaa.... miten noin surkeeta vinkumista soitetaan radiossa, lapsikin osais tehdä paremman laulun.
Vesala vielä muuntaa sitä ääntänsä muka "söpöksi". Hyi mitä kuraa.
Sanni. Arttu Wiskarii. Haloo Helsinki.
"Jonkun kauan sitten unohtuneen tunsin liikuttavan minua...." 🎶 *oksu*
Haloo Helsinki ja Vesala, teeveessä on Saara Aallon mauton hajuton väritön ääni ja muu olemus saanut vaihtamaan kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä droppaa mun tunneeeeelllmaaaaaaa.... miten noin surkeeta vinkumista soitetaan radiossa, lapsikin osais tehdä paremman laulun.
Lastenlauluilta ne Vesalan nykyhitit kuulostaakin. Miksi Pmmp:n kappaleet oli sävellyksinä ja sanoituksina niin paljon parempia (Rusketusraidat poislukien)?
Kerran tuli tv:stä joku kooste jostain festareilta tai jostain?? No, kuiteski vesala meni pianon ääreen soittamaan ja laulamaan kun joku suuri taiteilija, sen jälkeen nousi siitä oikein suurieleisesti kun joku parempikin pianisti ja ilmeessä oli sellaista vain taiteilijan kokemaa suurta luomisen tuskaa ja esiintymiseen keskittymistä maahan tuijotteluineen, kunnes nosti katseensa ja alkoi tulkita seuraavaa taidepläjäystä, oikein traaginen, biisiin eläytyvä, (miten mä kuvailisin) sellainen suuren tulkitsijan taiteellinen ilme kasvoillaan. Niin ja oli oikein pitkähelmainen vaate, jonka helmoja heitteli istuessaan pianon ääreen kun sarjakuvissa tai komediassa. Nuo pari biisiä mä katsoin/kuuntelin, enkä tiennyt itkeä vai nauraa, oli niin absurdi ilmestys etten järkytykseltäni voinut kun tuijottaa sitä miten itsestään liikoja luuleva "suuri taiteilija tulkitsee" biisit (en paremmin osaa sitä esitystä kuvailla) sit vaihdoin kanavaa.
Haloo Helsinki ja VM Loiri. Ei vaan pysty.
Mm. näiden kappaleiden kohdalla vaihtuu kanava:
Toto - Africa (puhkikulutettu)
Dire Straits - Sultans of Swing (kuolemantylsä tiluttelubiisi)
DESPACITO (En muista esittäjää)
Kaikki Jipulta
Lastenlauluilta ne Vesalan nykyhitit kuulostaakin. Miksi Pmmp:n kappaleet oli sävellyksinä ja sanoituksina niin paljon parempia (Rusketusraidat poislukien)?