Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet, ärsyttävät asiat -peukutusketju

Vierailija
13.11.2017 |

Nyppiikö sinua maitohyllyn eteen kärrynsä työntävät ihmiset tai sisätiloissa kengät jalassa kävelijät? Peukutusketju pienistä, ärsyttävistä asioista. Peukku ylös = ärsyttää minuakin, peukku alas = en ymmärrä, miksi tällaisestä pitäisi ärsyyntyä.

Ap aloittaa:

Lapset, jotka rohmuavat kahvipöydässä eikä vanhemmat tee elettäkään kieltääkseen

Kommentit (1074)

Vierailija
161/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskusten ja sairaaloiden takaisinsoittopalvelut. Et ikinä tiedä, milloin se puhelu tulee, usein kuitenkin silloin kun menee vessaan tai suihkuun.

Jep! "Soitamme sinulle noin kello 11:25", eli joskus yhdentoista ja puoli kahden välillä. Ja välillä ne eivät soita ollenkaan.

Mulle luvattiin soittaa klo 11-13 välisenä aikana. Kysyin kohteliaasti että voisko vaikka jonkun ajan sopia muuhun ajankohtaan tai voinko soittaa itse sinnepäin, kun melko huono aika vastata, niin siihen henkilö töksäytti mulle "hah, ja mikähän tekosyy sulla mahtaa siihen olla ettet muka keskellä päivää voi vastata puhelimeen" ???

No oisko useimmat siihen aikaan töissä ja voi olla todella huono hetki vastata.

Vierailija
162/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskusten ja sairaaloiden takaisinsoittopalvelut. Et ikinä tiedä, milloin se puhelu tulee, usein kuitenkin silloin kun menee vessaan tai suihkuun.

Jep! "Soitamme sinulle noin kello 11:25", eli joskus yhdentoista ja puoli kahden välillä. Ja välillä ne eivät soita ollenkaan.

Mulle luvattiin soittaa klo 11-13 välisenä aikana. Kysyin kohteliaasti että voisko vaikka jonkun ajan sopia muuhun ajankohtaan tai voinko soittaa itse sinnepäin, kun melko huono aika vastata, niin siihen henkilö töksäytti mulle "hah, ja mikähän tekosyy sulla mahtaa siihen olla ettet muka keskellä päivää voi vastata puhelimeen" ???

No oisko useimmat siihen aikaan töissä ja voi olla todella huono hetki vastata.

Tästä tulikin mieleen (tämä on kyllä jo aika iso ärsytys) kun tilaa huoltomiehen tekemään asunnossa jotain korjausta, ja kysyy että koska hän sitten olisi tulossa, niin tarkin vastaus mitä kyetään antamaan on "joskus alkuviikosta". Siinäpä sitten hermoilet useamman päivän, että paukkaako se huoltomies ovesta sisään juuri kun olet suihkussa tai muuta vastaavaa. Varsinkin kun yleisavainta käytetään heti jos ei kahdessa sekunnissa avaa ovea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätetään työpaikalla liru kahvia pannun pohjalle, ettei joudu keittämään uutta. (sääntönä viimeisten ottaja keittää uuden kahvin)

Ja kun otat sen lirun omaan kahvikuppiin ja laitat lisää kahvia tippumaan, huomaat että maitotölkkisi on "lainattu" lähes tyhjäksi. Pohjalla on noin 3 tippaa maitoa. Kiitos reilut työkaverit!

Argh, voi luoja tämä! Olen aina onnistunut elämään työpaikalla sulassa sovussa muiden kanssa. Jääkaapissa on ollut aina selkeä (kaikkien tiedossa oleva) järjestys: kaapin ovessa on kommuunimaidot, joita saa käyttää vapaasti, mutta ne pikkumaitotönkät tai kermat tai mitkä vaan mehut yms, mitkä löytyvät työntekijöiden omista lokeroista, ovat luonnollisesti yksityisessä käytössä. Meille on tullut pari uutta työntekijää, ja huomasin että omasta maidosta on kadonnut suuri osa (en juo kommuunimaitoa kun on rasvatonta ja laktoosista). Että ketuttaa tollanen, oikeasti kuvittelin että 30-40v ihmiset osaisi käyttäytyä! D:

Mun työkaveri kysyi multa "voisitko lainata kahvimaitoo, kun mulla on tämä yks maitopurkki ja en viittis tuoda uutta, niin pärjäis tällä koko viikon?"

Siis mitä? Kehtasi vielä loukkaantua kun sanoin, että mulla on kans vaan tää yks ja se loppuu kohta.

Vierailija
164/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pääset suklaan kimppuun ja suklaarasiassa on enää jäljellä ne huonoimmat konvehdit. Esim. joku ihana ananastäytteellä...

En ole törmännyt huonoihin konvehteihin. Mua ärsyttää valkkaajat, joille kelpaa vain pari tiettyä ja sitten jo mennään seuraavaan kerrokseen.

Vierailija
165/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaantulevat autoilijat, jotka vaihtavat pitkät päälle jo 5-10 metriä ennen kohtaamista. Ja tällaiseen toimintatapaan vielä ohjeistetaan aina. Onneksi helppo apu on laittaa silmät kiinni kohtaamisen ajaksi.

Vierailija
166/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkkipussit tms. pakkaukset, jotka eivät aukea siististi. Kun vähän repäiset yläkulmasta, niin koko pussi repeää alas asti ja sisältö valuu ulos.

Oi niitä aikoja, kun karkkipussin suun sai vielä avattua siististi ylhäältä. Nyt se ei enää onnistu erilaisen liiman vuoksi.

Et vaan osaa!

Vierailija
167/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen paljon vituttaa lähinnä FB:ssa teinien ja aasien akkojen harrastama tägääminen, eli vastataan kirjoittamalla vain jonkun kaverin nimi. Toinen saman ihmisryhmän harrastama tapa on postata "Seuraan". On tietysti selvää ettei nämä teknisesti täysin lahjattomat osaa ottaa sieltä valikosta sitä "Ota käyttöön tätä julkaisua koskevat ilmoitukset". Ei tietenkään. On niin kiire söhlätä sillä luurilla ettei osata edes opetella asioita.

Asiallisista ryhmistä näistä saa monoa. Se on ihan oikein, mutta monoa pitäisi saada koko universumista.

Vierailija
168/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun astut koirajaskaan ja huomaat ja haistat sen vasta bussissa. (Muutkin haistaa ja tuijottaa.)

Vierailija
169/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutittaa eikä voi raapia, kun kädet on täynnä.

Vierailija
170/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka alkaa kaivaa lompakkoa esille vasta sitten kun myyjä sanoo hinnan. Sitten isketään se rinkan kokoinen kassi siihen eteen ja aletaan kaivamaan. Parhaassa tapauksessa vielä ryhdytään selvittämään, että riittääkö ne kaksikymmentäsenttiset, ei riitä, no maksan kortilla, oho väärä kortti, ota tosta, ei ku ota sittenkin tästä... Sitten jäädään sen ostotapahtuman jälkeen vielä jonon tukkeeksi kun pitää tunkea ne kaikki kortit takaisin lompakkoon, lompakko laukkuun, laukun hihna pitää asetella hyvin...

Ihmiset joita ärsyttää tällainen. Kauhean kärsimätöntä.

Vierailija
171/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisen paljon vituttaa lähinnä FB:ssa teinien ja aasien akkojen harrastama tägääminen, eli vastataan kirjoittamalla vain jonkun kaverin nimi. Toinen saman ihmisryhmän harrastama tapa on postata "Seuraan". On tietysti selvää ettei nämä teknisesti täysin lahjattomat osaa ottaa sieltä valikosta sitä "Ota käyttöön tätä julkaisua koskevat ilmoitukset". Ei tietenkään. On niin kiire söhlätä sillä luurilla ettei osata edes opetella asioita.

Asiallisista ryhmistä näistä saa monoa. Se on ihan oikein, mutta monoa pitäisi saada koko universumista.

Kaikille ei toimi tuo "ota käyttöön tätä julkaisua koskevat ilmoitukset". Itsellä vaikka klikkaan, ei tule ilmoituksia. Kommentoimalla tulee.

Vierailija
172/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilusikka varistaa kaapin aina täyteen kahvipurua. Vaikka se kuinka näyttäisi siistiltä ja sen laskee siihen hyllylle kahvipaketin viereen, siitä irtoaa häkellyttävä määrä likaa kaappiin. Solkenaan saa olla putsaamassa.

Vierailija
173/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ajatusviiva on niin vaikea tehdä tietokoneella kirjoitettaessa. Sehän pitäisi laittaa raja-arvoilmauksiin, esimerkiksi "ma–pe" tai "12–15-vuotias". Itse teen sen aina tarvittaessa, vaikka hankalaa onkin.

Vierailija
174/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono TV-ohjelma.

Vaihdat kanavaa.

Sillä kanavalla onkin mainoskatko!

Vierailija
175/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun muistat yht'äkkiä ruokaa laittaessa että olet unohtanut pestä kätesi pa#kalla käynnin jälkeen.

Eihän tuollaista voi unohtaa. Refleksinomaisesti sitä tulee kädet pestyä vessareissun jälkeen

Vierailija
176/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkan vielä, että tähän liittyen ärsyttävät seuraavat muiden ihmisten päänsisäiset asiat:

1. Tiedetään, että ajatusviiva pitää laittaa, muttei jakseta.

2. Tiedetään, että ajatusviiva pitää laittaa, muttei osata eikä viitsitä opetella.

3. Ei tiedetä, että jos ajatusviivaa ei pysty laittamaan, pitää laittaa lyhyt tavuviiva ja sen ympärille välilyönnit.

4. Ei ymmärretä, mitä eroa on tavu- ja ajatusviivalla.

5. Näppäimistöjen valmistajat tai näppäinstandardeista vastaavat eivät vuosikymmenienkään aikana ole saanut lisättyä näppäimistöön ajatusviivaa. Kun näppäinyhdistelmällä AltGr+2 saa aikaan @-merkin, miksei vaikkapa AltGr+1-yhdistelmällä voisi saada ‭pitkää ajatusviivaa?

Vierailija
177/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun mainostaminen ennen aikojaan. Kauppaan on tullut erilaisia joulutuotteita vähitellen ainakin syyskuusta lähtien. Tällä viikolla postissa on jo tullut joulumainoksia. Ja eiköhän ne joululaulutkin ala kohta soimaan joka paikassa. Joulunvihaajan kidutusviikot edessä...

Vierailija
178/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot mielestäsi hauskan jutun toiselle, eikä kyseinen henkilö ymmärrä.

Vierailija
179/1074 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alan seurata televisiosta keskeneräistä jääkiekkomatsia pelin ollessa vaikka 3-2 Suomelle, tekee vastustaja saman tien tasoitusmaalin. Tai jos peli on jo tasan, tekee vastustaja johtomaalin saman tien, heti kun olen sohvalle pyllähtänyt.

Vierailija
180/1074 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaa kaupungilla, että paidan tai housujen sisällä on joku muru tai hiekanjyvänen, joka liikahtaessa kutittaa tai pistää. Eikä voi siinä kaiken kansan edessä alkaa kaivaa paidan sisältä sitä murua pois..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän