Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet, ärsyttävät asiat -peukutusketju

Vierailija
13.11.2017 |

Nyppiikö sinua maitohyllyn eteen kärrynsä työntävät ihmiset tai sisätiloissa kengät jalassa kävelijät? Peukutusketju pienistä, ärsyttävistä asioista. Peukku ylös = ärsyttää minuakin, peukku alas = en ymmärrä, miksi tällaisestä pitäisi ärsyyntyä.

Ap aloittaa:

Lapset, jotka rohmuavat kahvipöydässä eikä vanhemmat tee elettäkään kieltääkseen

Kommentit (1074)

Vierailija
841/1074 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka ottavat hanasta vettä lasiin, ja pitävät kättä hanalla samalla kun juovat. Silloinkin, kun eivät ole aikeissa enää ottaa toista lasillista!

Jos ne pelkää kaatuvansa juodessaan lasin tyhjäksi  :D

Markus Kajo kuvaili tätä ilmiötä kirjassaan jotenkin tyyliin: ihan kuin naapuri olisi valmiina kiskaisemaan sen kuparisen vesiputken avulla hanasi seinästä läpi ellet pidä siitä kiinni".

Vierailija
842/1074 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaat ihmiset, niitä on ihan kaikkialla! Jotkut pysähtyy liukuportaiden päässä tai rautatieaseman ovelle ihmettelemään. Itse kävelen ripeästi, vaikkei olisi kiire. Tykkään hoitaa asiat, kuten kaupassa käynnit nopeasti pois alta.

Mä en tiedä, onko se niinkään hitautta (vai tyhmyyttä), mutta ne ihmiset, jotka pysähtyvät ihmettelemään juuri siihen liukuportaiden päähän tai ovien eteen, ovat paitsi ärsyttäviä, myös vaarallisia! Olen pari kertaa meinannut itse jyrätä jonkun matkatavaroineni lentokentillä, joka on jäänyt siihen ihan portaiden juureen pällistelemään. Sitten ovat hämmentyneitä tai jopa loukkaantuneita, jos heille (ehtii) huutaa, että pois alta. Kas kun ei niiden roiniensa kanssa oikein pääse perääntymään, ja monesti takanakin on ihmisiä tavaroineen.

Tämän olen huomannut myös, kun olen ollut jotakin vastassa lentokentällä. Jotkut jäävät siihen oven eteen ihmettelemään, kun pääsevät tullialueelta. Ja takaa tulisi muita matkustajia, mutta kun on edessä ihmettelijöiden muuri (joskus niitä on joko seurue, tai useampi matkustaja hoksaa jäädä siihen oven eteen parveilemaan). Takanatulijoiden ilmeet ovat välillä aika paljonpuhuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1074 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasket vettä keittiön hanasta ja joku on jättänyt altaaseen lusikan ja se vesi kimpoaa siitä lusikasta suoraan naamalle.

Vierailija
844/1074 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos istuu vessan pöntöllä vähänkään kauemmin niin siitä noustessa se rinki nousee vähän matkaa reiteen liimautuneena ennen kuin lämähtää inhottavasti pytyn reunaan. Vaikka kuinka yrittää että se rinki jäisi alunperinkin alas niin ei kun se nousee mukana ja läpsähtää äänekkäästi alas.

Olen jo kuusissakymmenissä ja tämä on kiusannut minua lapsesta asti.

Vierailija
845/1074 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit sateella.

Se kun puolityhjän kaupan käytävillä joku seisoo haaveilemassa juuri sen tuotteen kohdalla, jota olet tullut hakemaan

Se kun ylität suojatietä ja se ainoa auto sattuu juuri silloin siihen ja joudut odottamaan ja arpomaan, aikooko se nyt hidastaa vai ajaa ylitsesi

Se kun ajat autoa tyhjällä tiellä ja se ainut jalankulkija sattuu samaan aikaan suojatielle ja joudut odottamaan, meneekö se nyt yli vai ei

Se kun naapuri sattuu samaan aikaan rappukäytävään

Vierailija
846/1074 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun töissä on hiljaista ja ajattelet vähän laskea kaasua, jolloin samalla sekunnilla joku ilmestyy kysymään jotain. Joka. Ainoa. Kerta.

Vierailija
847/1074 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivut ja -kaupat, joissa ei pysty avaamaan linkkiä uuteen välilehteen vaan kaikki linkit aukeavat samaan välilehteen. On kiva avata esim. vertailtavat tuotteet rinnakkaisiin välilehtiin.

Vierailija
848/1074 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten kanssa, autat esim. uimapukua päälle uimahallin kylmässä suihkutilassa itse puolialasti: "nosta jalka. Eikun toinen jalka." AINA ne nostaa sen väärän jalan (tai minä avaan väärän puntin).

Vierailija
849/1074 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 180cm pitkä, aktiivisesti lähijunalla kulkeva nainen. Se, kun lähes tyhjässä junassa on aivan pakko tunkea just siihen minua vastapäätä. Ei siihen minua vastapäätä "viistosti" olevalle paikalle, vaan suoraan eteeni. Pitää oikein kiemurrella sinne koska suurin osa pituudestani on tuolla jaloissa. En väistä en sitten tippaakaan, koittakaa pärjätä. Täydessä junassa ihan eri asia.

Outo ilmiö, varsin epäsuomalaista tämä... Oletko kenties poikkeuksellisen kaunis ja nämä pyrkijät kenties irakeja tai somaleja?

Olisinkin. Valitettavasti olen ihan tavallinen pallonaama ja geenien siunaama aknekin vielä koristaa kasvoja näin kolmenkympin tienoilla. Läskikin vielä. Vahvasti menee. 

T. 180cm

Vierailija
850/1074 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta pytynringin tarttumisesta tulikin mieleen... se, kun istuin on lämmin edellisen istujan persuksen lämmöstä. Oli se sit bussin istuin, lääkärin odotushuoneen tuoli tai varsinkin yleisen wc:n pytty! Yäääks!!!

Vierailija
851/1074 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettei ihmiset näissä ketjuissa ymmärrä sarkasmia

Tämä! Täällä näkee usein mahtavan hienoa sarkastista huumoria. Tollot lukijat eivät ymmärrä vaan ottavat kommentin sananmukaisesti ja alapeukuttavat.

Vierailija
852/1074 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilusikka varistaa kaapin aina täyteen kahvipurua. Vaikka se kuinka näyttäisi siistiltä ja sen laskee siihen hyllylle kahvipaketin viereen, siitä irtoaa häkellyttävä määrä likaa kaappiin. Solkenaan saa olla putsaamassa.

Hanki sille kahvilusikalle kuppi missä pidät sitä. Ei kaappi sotkeennu.

Vierailija
853/1074 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ne jotka laittavat tällaisessa ketjussa monta asiaa samaan kommenttiin. Ei voi klikata ala- tai ylänuolta jos on samaa mieltä yhdestä ja eri mieltä toisesta kommentin sisällöstä.

Vierailija
854/1074 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei ihmiset näissä ketjuissa ymmärrä sarkasmia

Tämä! Täällä näkee usein mahtavan hienoa sarkastista huumoria. Tollot lukijat eivät ymmärrä vaan ottavat kommentin sananmukaisesti ja alapeukuttavat.

Eräskin ylemmyydentuntoinen kloaakki saattaisi tähän todeta pienen, mutta merkitsevän niiskautuksen kera, että ei opi ikinä ymmärtämään ihmisiä, jotka jollakin mystisellä aistilla ovat näkevinään mitä alapeukut milloinkin tarkoittavat.

Vierailija
855/1074 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on sinulle velkaa, etkä ole varma, muistaako hän hoitaa sen itsekin vai pitäisikö muistuttaa (mikä saattaa ärsyttää).[/quote

Tämä! Olenkin miettinyt, että vaikka kuulemma keski-ikäinen nainen on näkymätön, olen kuitenkin fyysisesti sen kokoinen kappale, että pitäisi älytä väistää.

Vierailija
856/1074 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku on sinulle velkaa, etkä ole varma, muistaako hän hoitaa sen itsekin vai pitäisikö muistuttaa (mikä saattaa ärsyttää).[/quote

Tämä! Olenkin miettinyt, että vaikka kuulemma keski-ikäinen nainen on näkymätön, olen kuitenkin fyysisesti sen kokoinen kappale, että pitäisi älytä väistää.

No kappas, jotenkin onnistuin vastaamaan väärään kommenttiin. Tämän siis piti olla vastaus siihen kun tullaan porukalla vastaan eikä väistetä.

Vierailija
857/1074 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukka hukassa eikä vaimo tee asian eteen mitään. Raivostuttaa niin ettei uni tule.

Kiitos tästä!! Naurattaa ihan vedet silmissä ❤️ t. Se sukkia etsivä tai välillä etsimätön vaimo

Vierailija
858/1074 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa pyöräteillä vasemmassa laidassa ulkoiluttajat.

Vierailija
859/1074 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hömelöt äijat seisovat tumput suorina keskellä kaupan käytäviä ja tukkivat tien ostoskärryjen kanssa liikkuvilta. 

Kokemukseni mukaan nämä toljottajat ovat keski-ikäisiä tai vanhempia naisia ja pariskuntia. Ja ai kiesus että menee hermot! Ja olen itsekin keski-ikäinen 😂

Vierailija
860/1074 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joka joulun jälkeen päätät taltioida pakettikortit helposti löytyvään paikkaan seuraavaa joulua varten. Ja ketut, et löydä niitä sitten mistään, paitsi seuraavan kevätsiivouksen yhteydessä.