Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet, ärsyttävät asiat -peukutusketju

Vierailija
13.11.2017 |

Nyppiikö sinua maitohyllyn eteen kärrynsä työntävät ihmiset tai sisätiloissa kengät jalassa kävelijät? Peukutusketju pienistä, ärsyttävistä asioista. Peukku ylös = ärsyttää minuakin, peukku alas = en ymmärrä, miksi tällaisestä pitäisi ärsyyntyä.

Ap aloittaa:

Lapset, jotka rohmuavat kahvipöydässä eikä vanhemmat tee elettäkään kieltääkseen

Kommentit (1074)

Vierailija
821/1074 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkihallissa tupakoivat.

Kun edelläajava puhkuu röökisavut autostaan ja ne "imaistuvat" sisään omaan autoosi. Yäk.

Ruokahajuinen porraskäytävä.

Raapiva lappu vaatteissa.

Kaupan liian täyteen ahdetut rekit.

Vierailija
822/1074 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkee vaatekaupassa hienon vaatteen jota haluaisi sovittaa, mutta käytyään joka ikisen kappaleen läpi huomaa että jälleen kerran oma koko (S/36) on loppu ja jotain L-kokoa on jäljellä 10 kappaletta. Sama ilmiö myös alennuksessa olevien vaatteiden kohdalla, koskaan ei ole jäljellä omaa kokoa jos ei mene kauppaan tyyliin heti aamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1074 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pienet ja pippuriset" ihmiset.

Vierailija
824/1074 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun kysyy mieheltä jotain ihan simppeliä, ja saa odottaa 2 minuuttia ennen kuin hän reagoi ja vastaa.

Tämä! Ja tähän liittyen; sanot miehelle jotain esim. "Hei käydäänkö tänään yhdessä kaupassa?" Menee se v*tun 2min. "Hömmmhömmm, pitäisköhän meidän käydä kaupassa tänään?" Aaaaarghhhhhhhhhhh!!!

Vierailija
825/1074 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun kysyy mieheltä jotain ihan simppeliä, ja saa odottaa 2 minuuttia ennen kuin hän reagoi ja vastaa.

Tämä! Ja tähän liittyen; sanot miehelle jotain esim. "Hei käydäänkö tänään yhdessä kaupassa?" Menee se v*tun 2min. "Hömmmhömmm, pitäisköhän meidän käydä kaupassa tänään?" Aaaaarghhhhhhhhhhh!!!

Minä olen ratkaissut tämän niin, että vastaan itse. Ja kysyn perään seuraavan kysymyksen, johon vastaan siihenkin itse. Muuten ei keskustelut etene.

T. Naimisissa 23 vuotta

Vierailija
826/1074 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa ulkoiluttaessa ne vastaantulijat, jotka antaa oman koiransa pysähtyä tuijottamaan häntä pystyssä tai jopa vaanimaan maassa. Miksi ne omistajat jää siihen alistuvasti viereen seisomaan hihnaa roikottaen?

Räksyttävät pikkukoiratkin on raivostuttavia mutta yleensä niitä komennetaan olemaan hiljaa ja toisaalta jotkut rodut (terrierit?) kai vaan on semmosia.

Oma koirani on isokokoinen nuori uros, ja tohkeentuu hiiteen tuijottelijoista. Saa siinä ohitella.

Vierailija
827/1074 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ratkaissut tämän niin, että vastaan itse. Ja kysyn perään seuraavan kysymyksen, johon vastaan siihenkin itse. Muuten ei keskustelut etene.

T. Naimisissa 23 vuotta

Mies siis sanoo sen minun hetki sitten sanomani asian aivan kuin olisi just sen keksinyt.

Yksinpuhelua harjoitan joskus sillä seurauksella, että joudun puimaan asian vielä uudestaan miehen kanssa samoilla viiveillä 🤦

Vierailija
828/1074 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa jonkun sekoituskarkkipussin sen tarkemmin sisältöä syynäämättä, ja paljastuu että siellä on tyyliin 2 omaa lempparikarkkia ja hirveä määrä sellaisia jotka eivät ole niin mieluisia.

Vierailija
829/1074 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskapussi josta valuu nestettä roska-astian pohjalle.

Vierailija
830/1074 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180cm pitkä, aktiivisesti lähijunalla kulkeva nainen. Se, kun lähes tyhjässä junassa on aivan pakko tunkea just siihen minua vastapäätä. Ei siihen minua vastapäätä "viistosti" olevalle paikalle, vaan suoraan eteeni. Pitää oikein kiemurrella sinne koska suurin osa pituudestani on tuolla jaloissa. En väistä en sitten tippaakaan, koittakaa pärjätä. Täydessä junassa ihan eri asia.

Vierailija
831/1074 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun suosikkigrillin (jolla käyn säännöllisesti kolme kertaa vuodessa) uusi omistaja käristää ranskikset niin koviksi ettei annoksen mukana annettu muovihaarukka enää pysty läpäisemään ranskiksen pintaa.

Vierailija
832/1074 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun lähdet kävelemään esim kauppaan ja huomaat kengässä olevan kiven ja yrität saada sen "pyörimään" kengän kärkeen siinä onnistumatta, kun et viitsi ulkona alkaa riisumaan kenkiä ja ajattelet että kotona sitten tyhjennät sen kengän.

Kun pääset kotiin riisut kengät ja unohdat samalla sen kiven ja taas seuraavan kerran, kun lähdet ulos, huomaat taas sen saman kirotun kiven kengässäsi jalkapohjasi alla.

Vierailija
833/1074 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukouhotus.

Vierailija
834/1074 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jonkun on pakko istua leffassa just sun eteen.

Vierailija
835/1074 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ärsyttää: mikä hitto siinä on että lähes tyhjällä parkkipaikalla kun olen mersuni (ei edes kovin uusi) laittanut parkkiin "turvaan" kaus muista, niin AINA siihen vaan joku torspo tunkee viereen romullansa.

Joskus joku on ihan tahallaan kopauttanut ovellansa autoni kylkeen. Mikä teitä vaivaa oletteko oikeasti kateellisia 10v vanhasta mersustani?? Viimeksi jäin katsomaan kauempaa kun joku taas kopautti muka vahingossa autoani. Ratkaisu: potkaisin kopauttajan sivupellin päreiksi. Ottakoon opiksi. Näin teen jatkossakin Suomessahan on itsekriminointisuoja.

836/1074 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien polttaminen keittiön hanan alla kun vesi onkin liian kuumaa!

Vierailija
837/1074 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoissa ne irrotettavat pehmusteet, jotka pesussa myttääntyy ja rullaantuu

Vierailija
838/1074 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa alusvaatteissa ja sukissa ne pikkuruiset tiukat muoviniitit, melkein joutuu leikkaamaan sen kankaan että saa vaikka sukat irralleen.

Vierailija
839/1074 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistinpannua käyttäessä silmälasien pintaan jämähtävät pienet öljypisarat. Olen pari kertaa käyttänyt rillien päällä sellaisia raksasuojalaseja mutta se tuntuu jotenkin kömpelöltä.

Vierailija
840/1074 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valottomat ja heijastimettomat pyöräilijät/jalankulkijat 😡Te ette s*atana erotu sieltä vaikka muuta luulette. Melkein toivon että luonnonvalinta korjais nämä vatipäät.

Ei ihan pienikään ketutuksen aihe kyllä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi