Pienet, ärsyttävät asiat -peukutusketju
Nyppiikö sinua maitohyllyn eteen kärrynsä työntävät ihmiset tai sisätiloissa kengät jalassa kävelijät? Peukutusketju pienistä, ärsyttävistä asioista. Peukku ylös = ärsyttää minuakin, peukku alas = en ymmärrä, miksi tällaisestä pitäisi ärsyyntyä.
Ap aloittaa:
Lapset, jotka rohmuavat kahvipöydässä eikä vanhemmat tee elettäkään kieltääkseen
Kommentit (1074)
Kun huomaat että et ehdi soittaa jotain todella tärkeää asiaa juuri nyt (jos virasto sulkeutui minuutti sitten) vaan se asia täytyy selvittää huomenna.
Hissillä yläkautta alas tai alakautta ylös kulkevat. Menevät siis tukkimaan hissin vaikka ovat menossa vastakkaiseen suuntaan.
Sitten ylimmässä/alimmassa kerroksessa oleva ei mahdu hissiin kun siellä on näitä ylös-alassurffareita.
Vierailija kirjoitti:
Se, lun laitat vaatteita kuivumaan kuivaustelineeseen ja pienet sukat ja alkkarit tipahtelee vähän väliä lattialle. Tosin jotkut tekniset urheilupaidat ovat pahimpia, niin liukkaita että niitä on välillä mahdotonta saada pysymään narulla. Kyllä elämä on raskasta välillä.
Sun pitää hankkia sukkanipsuteline pikkupyykille! Siihen saa helposti paritettua sukatkin heti koneesta.
Oma ärsytykseni on se, kun kirjoittaa kosketusnäytöllä ja osuu toistuvasti väärään näppäimeen. Kumitat, kirjoitat saman virheen uudelleen, kumitat, uudelleen...
Pikkulusikalla syöminen jos kyseessä on vetelä aines. Menee ikuisuus.
Kun pillunkarvat jää vetoketjun väliin kiireessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, lun laitat vaatteita kuivumaan kuivaustelineeseen ja pienet sukat ja alkkarit tipahtelee vähän väliä lattialle. Tosin jotkut tekniset urheilupaidat ovat pahimpia, niin liukkaita että niitä on välillä mahdotonta saada pysymään narulla. Kyllä elämä on raskasta välillä.
Sun pitää hankkia sukkanipsuteline pikkupyykille! Siihen saa helposti paritettua sukatkin heti koneesta.
Oma ärsytykseni on se, kun kirjoittaa kosketusnäytöllä ja osuu toistuvasti väärään näppäimeen. Kumitat, kirjoitat saman virheen uudelleen, kumitat, uudelleen...
Se nipsuteline on kätevä, mua vaan ärsyttää kun se mun on jo niin vanha että alkaa hajota kun siinä aina roikkuu sukkia ja muuta pientä, pitää löytää jostain uusi.
Ja kun kirjoittaa koskeutusnäytöllä, niin painaa aina väärää kirjainta :)
Vierailija kirjoitti:
Hitaasti kävelevät, koko kadun leveydellä kävelevät ihmiset. Myös kännyköitään räpläävät, päin kävelevät ihmiset. Kävelen päin ja päälle.
Sä oot siis se idiootti joka jyrää muut koska MINÄ MINÄ MINÄ. Katto ite etees ja väistä jos kerran huomaat!! Sä et tiedä mikä tilanne sillä toisella on, ties kuinka tärkee asia meneillään, tai on muuten vain ajatuksissaan. Jonain päivänä se voit olla sinä ja sun ylitte ajaa tahalteen joku panssarivaunu koska et kattonu etees.
Kun mies roiskii happamat "pussimehunsa" silmiisi.
Se ärsyttää kun työnnät tamponin vahingossa kohdun perukoille saakka.
Kun ihmiset ei osaa kirjoittaa. Esim. "Oltiin tänään Villenkaa lähi kaupassa"
Se kun kaikissa ehkäisytavoissa on omat ongelmansa!
Se kun tää mesta menee kiinni just kohta, eli klo 23.00. :((
Se kun av:lla ei voi kommentoida klo 23 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Keskustassa autoilijat, jotka eivät käytä suuntavilkkua.
Mitä siinä edes voittaa??
Etkö ole kuullut, että vilkku kuluu jos sitä käyttää? Kyllä, näin mulle on väitetty. Vieläkin aivoihin sattuu kyseisen neron ajattelu. Oli siis muitakin vastaavia juttuja.
Ärsyttää kun autoilijat jarruttaa ensin ja laittaa vilkun vasta kääntyessään.
Vilkku ensin, niin takana oleva autoilija saa vinkin mahdollisesta tulossa olevasta kääntymisestä.
Se kun panettaa eikä ole muuta kuin prinssinakki jääkaapissa. :(
Se, kun käyttää talvikengissä tai saappaissa matalia sukkia ja kävellessä sukat valuvat jaloista. Se tuntuu ärsyttävältä, eikä keskellä katua viitsi alkaa riisua kenkää pois.
Kauppareissulla unohtunut ostos esim. suodatinpussi.
Hitaasti kävelevät, koko kadun leveydellä kävelevät ihmiset. Myös kännyköitään räpläävät, päin kävelevät ihmiset. Kävelen päin ja päälle.