Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Humanistikaverini raivoavat netissä, sillä joku oli julkaissut ilmoituksen palkattomasta harjoittelupaikasta

Vierailija
13.11.2017 |

Tämä yrittäjä suorastaan lynkattiin ja hän veti ilmoituksen nopeasti pois.

Hän tosiaan sanoi että palkkaa ei ole tulossa mutta työnkuva olisi kuitenkin ollut sellainen, että se olisi varmasti hyödyttänyt harjoittelijaa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No humanistien osaaminen nyt on täyttä stiiknafuuliaa ja loputonta mutua, tai jotain intuitiontapaista. Kuka hullu sellaisesta höpinästä nyt palkkaa maksaisi, kun ei mitään oikeasti tuotakaan?!

Vierailija
2/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ap minulle hommiin, saat varmasti työtä joka hyödyttää sinua ilman palkkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan se raivon todellinen kohde kuitenkin epäonnistunut uravalinta, joka nyt puretaan tähän yrittäjään?

Työmarkkinoita ei voi pakottaa sellaiseksi kuin haluaa, ei ainakaan tuollaisilla raivokampanjoilla. Kohta niille ei uskalleta jättää edes tuollaisia ilmoituksia.

Vierailija
4/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn-antajan nimi kiitos, niin voin boikotoida hänen tuotteita. 

Vierailija
5/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule ap minulle hommiin, saat varmasti työtä joka hyödyttää sinua ilman palkkaa. 

Ei minun tarvi kun en ole humanisti. Mielellään kuitenkin tulisin jos parempaa ei olisi tarjolla.

Vierailija
6/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KELA joutui samaan kohuun: halusivat harjoittelijan ilmaiseksi töihin.

Vierailija
7/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tarvi kun en ole humanisti. Mielellään kuitenkin tulisin jos parempaa ei olisi tarjolla.

Pääset opettelemaan asioita oikeasta elämästä eli ei mitään teoriaa ja opettelemaan kunnioitusta.. Kasvatan sinusta paremman ihmisen. Palkkaa et saa mutta tehtävää löytyy. Voit oloittaa heti ilmaiseksi.

Vierailija
8/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli "lynkkauksen" perusteena? Mitä väliä, jos ei itseä kiinnosta palkattomana? En vaan ymmärrä.

Vierailija
9/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen muuta hyötyä? Eikö ihmiset yleensä tee töitä rahan takia.......

Vierailija
10/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä harjoittelu? Opiskelijoille suunnattu palkaton harjoittelu? Vai sellainen työvoimapoliittinen toimenpide-harjoittelu?

Harjoittelu-käsitettä kun käytetään nykyään niin laajalti.

Vierailija
11/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääset opettelemaan asioita oikeasta elämästä eli ei mitään teoriaa ja opettelemaan kunnioitusta.. Kasvatan sinusta paremman ihmisen. Palkkaa et saa mutta tehtävää löytyy. Voit oloittaa heti ilmaiseksi.

Yksi oikea asia elämästä minkä voisit itse opetella on muiden kuunteleminen.

Kuten sanoin, en tarvitse harjoittelupaikkaa mihinkään. Maksettua, kehittävää työtä löytyy muutenkin.

Vierailija
12/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teekkaritkaan käy palkkatyön sijaan vapaaehtoistoiminnassa miksi sitten humanistit...

Vierailija
13/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä harjoittelu? Opiskelijoille suunnattu palkaton harjoittelu? Vai sellainen työvoimapoliittinen toimenpide-harjoittelu?

Harjoittelu-käsitettä kun käytetään nykyään niin laajalti.

Totta puhut. Joskus harjoittelupaikka pitää ihan itse hankkia, vai kuka muka tarjoaa harjoittelupaikkaa seksityöläiselle?

Vierailija
14/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne yrittäjä tuntui tarvitsevan työntekijää, mutta palkkaa ei olisi huvittanut maksaa.

Vierailija
15/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän teekkaritkaan käy palkkatyön sijaan vapaaehtoistoiminnassa miksi sitten humanistit...

Niin. :D Ihme juttu...

Johtuneeko siitä, että firmat kilpailevat teekkareista? Tai ylipäätään kaikista ihmisistä joilla on taitoja, jotka tuottavat jotain.

Kukaan ei pakottanut teekkareista teekkareita eikä humanisteista humanisteja. Omien valintojen seuraukset pitää kärsiä.

Vierailija
16/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin tarjota ap:lle töitä vaikka heti sovitaanko vaikka vuoden määräaikainen soppari. Palkkaa en voi maksaa, mutta lupaan että sulle on hyötyä tästä palkattomasta harjoittelusta.

Fil.maist.

Vierailija
17/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin voin tarjota ap:lle töitä vaikka heti sovitaanko vaikka vuoden määräaikainen soppari. Palkkaa en voi maksaa, mutta lupaan että sulle on hyötyä tästä palkattomasta harjoittelusta.

Fil.maist.

Tarjoa ihmeessä. Toisin kuin eräät en vedä siitä hernettä nenääni. Mutta miksi ihmeessä suostuisin tuollaiseen? Olen insinööri ja töitä riittää muutenkin.

Miksi muuten kirjoitit olevasi filosofian maisteri? Jotta se herättäisi minussa ihailua ja kunnioitusta?

Vierailija
18/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fil.maist.

Tarjoa ihmeessä. Toisin kuin eräät en vedä siitä hernettä nenääni. Mutta miksi ihmeessä suostuisin tuollaiseen? Olen insinööri ja töitä riittää muutenkin.

Miksi muuten kirjoitit olevasi filosofian maisteri? Jotta se herättäisi minussa ihailua ja kunnioitusta?

Voithan sinä lopettaa työsi ja aloittaa tuolla! Miksi et vaihtaisi ilmaiseen hommaan, jos kerran mielestäsi hommasta ei tarvitse maksaa. Sanotko pomollesi, ettet halua palkkaa, kun tekeminen on pääasia?

Vierailija
19/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelu ei ole työtä vaan opettelua, eikä sitä mitään palkkaa tarvitse maksaakaan.

Vierailija
20/46 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelu on verhoiltua hyväksikäyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän